Harry - Po tym jak na meczu wleciał w Ciebie , przyszedł i Cię przeprosił. Potem zaczęliście gadać , a po późniejszym czasie umawiać się na różne spotkania .
Draco -Chciałaś pomóc swojej przyjaciółce więc na jej prośbę zaczęłaś zbierać więcej informacji chłopaku i co za tym idzie spędzałaś z nim więcej czasu. Po jakimś czasie po prostu do tego przywykliście i zaczęliście się więcej spotykać.
Syriusz - Z początku naprawdę działał Ci na nerwy , jednak po jakimś czasie przyzwyczaiłaś się do jego zachowania , i co za tym idzie zaczęliście częściej gadać .Chociaż i tak dalej nie odpuszcza co do prób umówienia się z Tobą . Ale ty i tak wiesz , że robi tak żeby tylko Cię podenerwować.
James - Zwykłe rozmowy na lekcji przerodziły się w coś więcej . Zaczęliście się coraz więcej spotykać . Oczywiście chłopak musiał Cię przedstawić reszcie Huncwotów . Okazało się również, że macie dużo wspólnego np. Oboje kochacie Quidditch'a i po prostu uwielbiacie o nim gadać.
Remus - Po tym jak zaproponował Ci wspólną naukę, stwierdziliście , że powinniście się częściej spotykać . Po kilku spotkaniach dowiedzieliście się , że macie dużo wspólnego . Przykładowo oboje lubicie tego samego autora książek. Nawet spotykacie się raz w tygodniu i urządzacie sobie klub książki.
Regulus - Podczas podróży zaczęliście rozmawiać i już po krótkim czasie wiedzieliście , że macie mnóstwo wspólnego . Po spotkaniu w pociągu zaczęliście się częściej spotykać, żeby sobie pospacerować i pogadać . I tak przerodziło się to w przyjaźń.
~OLGISONEQ
CZYTASZ
Preferencje Harry Potter i Huncwoci
FanficJest to książka poświęcona bohaterom z Harrego Pottera i Huncwotów. Zapraszam ~~~