İçeriye sertçe giren ve sinirli olan babama 3'ümüz gözlerimizi kenetlemiş bakıyorduk.
Bay kim
-Min cha çabuk benimle geliyorsun!Sadece suga ya ve jimine bakıyordum ikisi de sinirliydi.
Suga
-bunca zaman sonra mı aklına kızın geldi he!
Bay kim
-sen sus ve karışma!
Jimin
-Min cha sizinle hiçbir yere gelmicek!
Bay kim
-Ooo bay park jimin uzun zaman oldu görüşmeyeliSuga nın ve benim kaşlarım çatılması ne yani birbirlerini tanıyorlarmıydı!?
Suga
-siz tanışıyormusunuz!?
Bay kim
-bay park ile 1 sene önce bir muhattapımız olmuştu değil mi bay park!?Dişlerinin arasından tıslayarak konuşuyordu.
Jimin
-Evet oldu ama bunu seni alakadar etmez neden biliyor musun sen tam bir şerefsizsin!
Bay kim
-Ağzınıza böyle kelimeler yakışmıyor bay parkJimin'den
Bu adamı tanıyordum eskiden bizim şirkette babamın asistanıydı.Birgün bay kim diğer düşmanımız olan şirkete girip bir sincap gibi bizim şirkette ki bilgileri toplamış ve diğer şirkete bilgileri aktarmak için gidip gelirmiş.Zaten bunu yaptığını ben takip ettirerek öğrenmiştim babama söyledim ama inanmamıştı ve bu benim sinirimi daha çok bozuyordu.Bay kimin yanına gidip herşeyi bildiğimi söylemiştim sincap gibi sızdığını kasaların içinde ki paraları çalıp orada burada harcadığını ve babamı tehdit ettiğini söylemiştim babam demişti bana beni tehdit etti diye tabi benim zorumla.O gün sinirden gözüm dönmüştü ve bay kimin yanına gidip onu vurmuştum.Bana öldü denildi ama aslında ölmemişti.Bay kim gidip benim hıncımı babamdan çıkarmıştı ve ilk önce ona işkence edip öldürmüştü.
Ve babamı öldüren adam karşımdaydı.Ya onu burda gebeeticektim ya da acısını yavaş yavaş alacaktım.
Min cha'dan
Jimin dalıp gitmişti.
Min cha
-Jimin!Kafasını iki yana sallayıp etrafa bakındı ve babamı görünce tekrar kaşları çatıldı.
Jimin
-eğer burdan gitmezsen şunu bil ki 1 sene önce ki hıncımı senden çıkarırım!Jimin baya sinirliydi adeta canavara dönüşmüştü.
Bay kim
-Aishhh! Bu burda bitmicek bay park! Seni de alıcam min cha!Gitmişti.Jiminin tek sözüne gitmişti.Ve ben mutluydum çünkü beni götürmemişti.
Suga
-N-nasıl?Suga şaşkındı ve çok komik görünüyordu.
Jimin
-Tamirci çağırıcam kapıyı yenilesinlerDışarı çıktı ve telefonunu çıkarıp tamiriyi aradı.
Suga
-Bay kim ve bay park ın arasında ne oldu?Sessiz söylemişti.
Min cha
-bilmiyorumDedikten sonra jimin içeri girmişti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
~♡Assistant and Boss Love♡~✔JİMİN-
Hayran KurguBaşlama tarihi: {12.12.2020} Bitirme tarihi: {15.04.2021}