Baby boy (15+)

2K 38 2
                                    

/Bakugo/

Keď som mu to povedal iba sa nad tým uškrnul. Vôbec som nevedel prečo som to povedal... Len to zo mňa vypadlo. Ale pravda bola taká, že som ho naozaj chcel. Kde že chcel, ja som ho potreboval. Potreboval som cítiť, že ma miluje, a že už nie som viac sám. Páčilo sa mi, ako sa mi hral s mojím zadkom. Chcel som viac.

Začal ma zase bozkávať. Hneď som sa pripojil a on mi jazykom skúmal pery. Keď mi do spodnej pery zahryzol, jemne som vzdychol, a on to využil na to, aby mi dal jazyk do úst a začal sa hrať s tým mojím. Cítil som sa pri ňom naozaj veľmi dobre.

Po chvíli som cítil jeho ruky pod tričkom, a mne prebehli zimomriavky hádam po celom tele. Páčili sa mi jeho dotyky a chcel som mu to dať najavo. Preto som slastne vzdychol, keď mi dal ranu na zadok. Prestal ma bozkávať a prevalil má pod seba. Ležal som pod ním, a on mi jedným ťahom ztrhol tričko z tela. Zase som sa začal červenať a videl som že aj on.

/Dabi/

Keď som videl jeho vypracované brucho a dokonalé telo, červenal som sa. Bol dokonalý. Nedokázal som odolať, a začal sa mu hrať s bradavkami. On len slastne vzdychal, a to ma nesmierne vzrušovalo. Začal som mu ich lízať a jemne sať. Počul som, ako jeho vzdychy pridávajú na hlasitosti.

Stiahol som mu gate aj s boxerkami, kde ma čakal jeho kamarát v celej kráse.  Pozrel som na neho, bol červený ako paradajka. Aké zlaté. Zobral som mu ho do ruky, a začal ňou hýbať. "Ahhh~Dabi~" Vyšlo z neho a ja som si jeho penis dal do úst. Jemne som ho sal a počúval jeho vzdychy.

Už som to nedokázal vydržať. Postavil som sa, a zhodil zo seba oblečenie. Keď uvidel že som úplne tvrdý, červenal sa ešte viac. Prišiel som bližšie k jeho hlave, a on ma bez váhania začal sať. "Mmm~ Baku... Neprestávaj" Bol úžasný, nemohol som prestať vzdychať.

Asi po 10 minútach som sa urobil do jeho úst, a on to všetko prehltol. "Dobrý chlapec" Uchechtol som sa, a zobral som kožený obojok. Len sa na mňa pozeral a čakal, čo idem robiť. Pripol som obojok na jeho krk a pridal naň reťaz. Vyzeral ako dáky pes. "Ľahni si na brucho" Rozkázal som, a on sa len pretočil na brucho.

/Bakugo/

Ležal som na bruchu s rukami pri hlave a čakal, čo ide robiť. Zrazu som ucítil silnú ranu jeho rukou, na mojom pozadí. Vzdychol som a jemne ma trhlo. "Dostaneš 10 rán. Keď skončím, tak mi za tie rany poďakuješ. Jasné? " Začervenal som sa, no rýchlo aj odpovedal "a-áno pane". Počul som,  ako sa zasmial.

Za každou ranou na môj zadok ma trhlo, a jemne som vzdychol. Začalo to bolieť, lebo každá rana bola silnejšia než tá predtým. Konečne posledná rana. " Ďakujem pane" Povedal som tak, ako mi kázal, a cítil som ako ma jemne hladí po červenom a boľavom zadku. "Dobrý chlapec, vydržal si dosť. Ale ako výsledok máš nádherný červený sexy zadok" Uchechtol sa a ja som sa zase červenal.

Sledoval som ho, ako zobral malú tubu. Hneď mi došlo čo to je, lebo si dal trochu krému na prsty, a jemne mi nimi chodil okolo otvoru. Bolo to príjemne chladivé a úprimne, páčilo sa mi to. Zrazu som cítil tlak na svojom otvore, prenikol do mňa hneď troma prstami naraz. Celkom to bolelo, tak som sykol od bolesti. "Uvoľni sa baby boy. Keď budeš napínať svaly, bude to bolieť ešte viac" Povedal, ako by mi čítal myšlienky. Nevedel som sa uvoľniť, a on si to asi všimol, lebo mi začal druhou rukou masírovať krk, a bolo to veľmi príjemné. Uvoľnil som celé telo. Usmial sa a začal vo mne prstami hýbať. Chvíľu to ešte bolelo, ale potom bolesť zmizla a už som cítil iba slasť. Začal som vzdychať, a jemu sa to páčilo.

Po chvíli prsty vytiahol a ja som len zakňučal, lebo mi to chýbalo. Zasmial sa a podložil mi zadok vankúšom, aby som ho mal trochu vystrčený smerom k nemu. Na chvíľu som znervóznel, no to zmizlo hneď, ako som cítil že do mňa vnikol svojím mohutným, dlhým penisom. Začal som vzdychať od slasti, a v ruke mačkal perinu. Vošiel do mňa až po koreň, a ja som ho cítil až v bruchu. Ešte nikdy som necítil toľko slasti. Zatvoril som oči a vzdychal od slasti, ako do mňa prirážal.

Asi po 5 minútach pridal na rýchlosti, a ja som to už nevedel vydržať. Urobil som sa, a vzdychal oveľa hlasnejšie než predtým.

/Dabi/

Páčili sa mi jeho vzdychy. Ach ten pocit bol úžasný. Cítil som, ako mi jeho svaly zvierajú penis. Urobil sa a ja som sa zasmial. Bol zlatý keď si to užíval. Nevedel som sa ovládnuť, a začal som prirážať rýchlejšie a tvrdšie. Vzdychal oveľa hlasnejšie, a mne sa to páčilo ešte viac. Lakťami som sa oprel popri jeho hlave, a jemne si na neho ľahol. Prirážal som tak rýchlo a tvrdo, ako som len vedel.

Nevydržal som to, a urobil som sa do neho. Jeho vzdychy boli len znakom toho, že sa mu to páči a že si to naozaj užíva. Pomaly som z neho vyšiel, a vyčerpaný som si ľahol k nemu. Usmial sa a pritúlil sa ku mne. Položil si hlavu na moju hruď a aj ruku. Ja som omotal ruku okolo jeho ramien a pritisol si ho bližšie.

Zatvoril oči a začal zaspávať. Ja som ho druhou rukou jemne hladil po líci. Nedalo mi to, a nenápadne som sa pozrel na jeho zadok. Stále ho mal červený a videl som, ako z jeho dierky vyteká moje semeno. Začal som sa jemne červenať. Po chvíli som začal zaspávať aj ja. Po chvíli som zaspal s tým najlepším, najkrajším, najzlatším proste dokonalím chalanom v náručí.

Ospravedlňujem za sa ďalšiu dobu bez novej kapitoly mala som toho veľa. Ale teraz sú prázdniny, sviatky tak mám čas tak budú nové časti častejšie. Prajem pekné Vianoce a sviatky plné lásky a hlavne zdravia!!,❤

Dabibaku (SK) ✅Où les histoires vivent. Découvrez maintenant