Ξυπνησα επειδή η μάνα μου έβαλε ηλεκτρική σκουπα. Δν υπάρχει η γυναίκα.
Αλ- ΡΕ ΜΑΜΑ ΕΛΕΟΣ ΠΡΩΙ ΠΡΩΙ-
Μα- Τι πρωι πρωι καλε 12 είναι η ωρα-
Αλ- ΠΡΩΙ ΕΙΝΑΙ ΓΙΑ ΜΕΝΑ-
Μα- Ασε τώρα την γκρίνια σε λίγο θα έρθει ο πατερας σουυ-
Πάω στο μπάνιο και τρόμαξα έτσι όπως ήμουν.
Εκανα τα βασικά, φόρεσα τα ρουχα μου και πηγα κάτω να περιμενω τον βασιλια.
Ελπίζω να πιασατε την ειρωνία μου.Χτυπησε το κουδουνι και η μανα μου έσπευσε να ανοίξει..
ΕΕΕ ΟΧΙΙΙ
ΕΕΕ ΔΝ ΤΟ ΠΙΣΤΕΥΩ
ΜΑΝΤΕΨΤΕ ΜΕ ΠΟΙΟΝ-ΠΟΙΑ ΗΡΘΕ
ΗΡΘΕ ΜΕ ΤΗΝ ΓΚΟΜΕΝΑ ΣΤΟ ΣΠΙΤΙ ΜΑΣ. ΜΕ ΤΗΝ ΓΚΌΜΕΝΑ..
ΗΡΕΜΙΑ ΑΛΙΝΑ ΔΝ ΘΑ ΚΑΝΕΙΣ ΦΟΝΟ ΑΚΟΜΑ. ΟΧΙ ΑΚΟΜΑ.
Πα- Γεια σου Αλινα μου- λέει και με αγκαλιάζει σιγά μην ανταποδώσω.
Αλ-Γεια- λεω ξερά.
Πα- Από εδώ η συντροφος μου η Αλίκη. Αλίκη η κόρη μου η Αλινα-
Α-Γεια σου Αλινα μου- εγώ απλά χαμογελασα όσο πιο αληθινά μπορουσα.
Μα-Καθιστε θα σας φτιάξω καφέ. Αλίκη τι πινεις?-
Α-Τον ιδιο καφέ που πινει και ο Μενελαος- ναι μην γελάσετε τον πατερα μου τον λενε Μενέλαο και την μάνα μου Μαίρη.
Μα- Οκευυ-
(...)
Η μια ώρα πέρασε λες και ήταν αιώνας και θα σας πω ακριβώς το τι είπαμε ή μάλλον είπαν γιατι εγώ ένα ναι ή κανα όχι παιζει μόνο να είπα.
Αυτή και ο "πατερας" μου το πάνε σοβαρά και όταν λεω σοβαρά εννοώ προς τον γάμο. Αυτή επίσης έχει ένα παιδί στην ηλικία μου έναν Ορέστη όπου σκέφτονται να γνωριστουμε και να τον φέρουν στο σχολείο που πηγαινω.
Δηλαδή Ε Λ Ε Ο Σ
Αυτή την στιγμή τα είπα και στα κορίτσια και δν λένε τίποτα. Σαν τι να πουν δηλαδή. Εδω εγώ δν ξέρω τι να πω.
Αλ- Μην το σκέφτεσαι άλλο θα κάψετε τίποτα. Τι θα κάνουμε τώρα? Βαριέμαι μέσα.-
Μα- Άκουσα ότι το σχολείο μας θα κάνει σήμερα ένα beach party μιας και είναι Σεπτεμβριος και κάνει ακόμα ζέστη.-
Χρ-Αχχ ναι και εγώ το άκουσα αυτό. Επίσης θα ρίξουμε και καμια βουτια-
Αλ-Δεν είναι κακή ιδεα-
YOU ARE READING
Enemies or not?
FanfictionΑρ- ΑΛΙΝΑΑΑ- Αλ- ΤΙ ΘΕΣ ΓΑΜΩ? ΕΙΣΑΙ ΟΤΙ ΧΕΙΡΟΤΕΡΟ ΕΧΩ ΓΝΩΡΙΣΕΙ. ΣΕ ΜΙΣΩ- Άρης και Αλινα, Αλινα και Άρης οι αιώνιοι εχθροί! άραγε θα γίνει κάτι μεταξυ bad boy και ένα καλο κοριτσι, βέβαια είναι και αυτή αγριόγατα!