Το σουκου πέρασε σαν αέρας. Εκείνη την μέρα στην παραλία δν τους είπαμε τίποτα είπαμε να τους τρολάρουμε. Καλά νταξ εγώ το είπα στις κολλ μου δν γίνετε να το κρατουσα κρυφό.
Ο Άρης βέβαια μας κοιτουσε πολυ περίεργα δν μπορουσα να καταλάβω την έκφραση που είχε μόνο ότι είχε λίγα νευρα.
Την Κυριακή είπαμε να την περάσουμε σπίτι μου γιατί θα είχαμε σχολείο. Προσκάλεσα και τον Ορέστη να γνωριστούμε καλύτερα.
Είχε πολυ πλακα καναμε βλακειες και μετά που έφυγαν τα κορίτσια παιξαμε στο PlayStation. Φτάσαμε ισοπαλία κανεις μας δν νίκησε ή έχασε.
Από το σπίτι μου χθες έφυγε 12 και να με σήμερα στην χειρότερη εβδομάδα της ημέρας κανοντας μαθηματικά. Πόσο πιο ωραία να αρχίσει η Δευτέρα. Κάθομαι και μόνη μου γιατί τα κορίτσια κάθονται μαζί. Βασικά καλυτερα μόνη μου έχω όλο το θρανίο δικό μουυ.
(...)
Τελευταία ώρα τώρα και έχουμε γυμναστική. Πήγα στα αποδυτήρια και άλλαξα γιατί φορουσα παντελόνι.
Πηγα έξω με τα κορίτσια και ξεκινήσαμε τις διατάσεις που μας έβαλε ο γυμναστής.
Όταν τις κάναμε μας είπε να κάνουμε οι θέλουμε. Κάτσαμε με τα κορίτσια στο παγκάκι και λέγαμε ότι πιο άκυρο υπάρχει.
Πήγα ξανά στα αποδυτήρια να αλλάξω αφου δν είχε νόημα να φοράω τα ρούχα γυμναστικής.
Καθώς περναγα από την τουαλέτα άκουσα κάποια βογκητά από την δικιά μας πλευρά. Δν έδωσα σημασία και βγηκα έξω. Αυτό που πηδιουνται στο σχολείο... Ανωριμότητα.
Αλ- Κορίτσια παμε?-
Μα- ναι πάμε-τοτε είδα κάπως την Χριστίνα βασικά όλη μέρα είναι κάπως.
Αλ- ρε χριστινακι τι εχεις? Όλη μέρα είσαι μουγκή-
Χρ- σήμερα είδα τον Μάριο να φιλιέται με την Μαρινα- ωχχχ
YOU ARE READING
Enemies or not?
FanfictionΑρ- ΑΛΙΝΑΑΑ- Αλ- ΤΙ ΘΕΣ ΓΑΜΩ? ΕΙΣΑΙ ΟΤΙ ΧΕΙΡΟΤΕΡΟ ΕΧΩ ΓΝΩΡΙΣΕΙ. ΣΕ ΜΙΣΩ- Άρης και Αλινα, Αλινα και Άρης οι αιώνιοι εχθροί! άραγε θα γίνει κάτι μεταξυ bad boy και ένα καλο κοριτσι, βέβαια είναι και αυτή αγριόγατα!