Arkadaşlar başlamadan önce lütfen oy↙↙↙ ve yorum atmayı unutmayın. Sizleri seviyorum💙💙
Burağın boynuna atlamamla beni etrafında göndürerek bana sıkıca sarılması içimi mutlulukla kapladı. Daha sıkı sarıldım. İkimizde gülüyorduk. O sırada kapının önünde olduğumuzu idrak ettim. Komşular bizi görmemeliydi. Hemen burağın kolundan tutup içeriye çektim.
"Dışarda komşular bizi görebilir. Neyse sen git saat geç oldu zaten."
Burak "olmaz ilk önce konuşucaz."
"Ne konuşucaz Burak? Yarın konuşuruz."
Burak "eylül bu beni affettiğjn anlamına geliyor dimi?"
"O iş o kadar kolay değil. Önce sürüneceksin biraz sonrasınada bakıcam."
Burak "tamam. Sonunda affette ne istersen yaparım güzelim. Gidiyorum o zaman."
"Git hadi."
Burak "bir öpücük verde öyle gidiyim." diyip sırıttı.
"Sen beş kardeş istiyorsun herhalde. Dışarı." diuerek kapıyı gösterdim. kapıyı açıp kolundan ittirerek dışarıya çıkardım.
Burak "eylül şu kadın kim?"
Eliyle sağ tarafı gösteriyordu. Oraya döndüğümde kimse yoktu.
"Hangi kadın?" diye sorarak burağa döndüm. O sırada dudağımın kenarından öptü ve "iyi geceler güzelim." diyerek kaçtı. Heyecandan olduğum yerde kapkatı kesilmjştim. O arabasına doğru giderken kapıyı kapatık arkasına sırtımı yasladım. Merdivenden oturmuş kıkırdayan arkadaşlarım yanıma gelerek benimle dalga geçmeye başlamışlardı bile.
Sabah uyandığımda mutfaktan güzel kokular geliyordu. Aşağıya indiğimde selin elif ve annem mutfakta sofrayı hazırlıyorlardı.
"Günaydınnn." diyerek mutfağa giriş yaptım ve annemi öptüm. Herkes teker teker günaydın dedi ve masaya oturduk.
Annem "bugün iyi tarafından kalkmışsın yüzün baya gülüyo. Bilsen kızları ben davet et derdim."
Selin "bizim yüzümüzden gülmüyo o ama neyse." diyerek kıkırdadı. Bunu bana eğilerek söylemişti. Öksürerek şelini dürttüm. Elifte selinin dediklerini duymuştu. O da kıkırdadı. Neyse ki annem duymamıştı.
"Eee annecim. Sen ne yapıyorsun bugün."
"Bu günlerde çok doluyum kızım biliyorsun. Başımı kaşıyacak vaktim yok. O yüzden bugün hafta sonumu değerlendirerek tüm gün yatıcam." diyerek güldü.
"Senin işinden değilde başka bir şeyden başın dolu sanki?"
"Ne gibi kızım?"
"Sen birisiyle görüşüyordun. O böldü?"
"Ciddi bir şey değil kızım. Bunu daha sonra konuşuruz hadi siz kahvaltınızı yapın ben yukardayım." diyerek sofradan tabağını alıp kalktı. Tabağını sıyırıp makineye koydu. Ellerini yıkayıp yanağımdan öptü ve kaçtı.
Selin "melike sultan resmen kaçtı." dedi. Hepimiz güldük.
Elif "kızlar bugün pazar kız kıza mı takılsak?"
Selin "bana uyar."
"Banada uyar. Napıcaz peki? Napıcaksak dışarıda yapalım. Biz şimdi ses yaparız annem biraz dinlensin." dedim.
Elif "aslında benim aklımda bir fikir var. Evden çikalım dicektim bende."
Selin "neymiş?"
Elif "sen biliyorsun aslında."
Selin "heee şey." elif kafasını seline onaylar bir şekilde salladığında ikiside bana dönüp yavru kedi gibi bakmaya başladı. Hiç bir şey anlamamıştım ama böyle baktıklarında göre kesin hayır diyeceğim bir şey isteyeceklerdi. Onlar daha ne olduğunu söylemeden "hayır." dedim ve masadan kalktım.
Elif "ama ne olduğunu bile duymadım."
"Duymama gerek yok öyle baktığınıza göre kesin kötü bir fikir." dedim.
Selin "ya eylül o kadar da kötü bir fikir değil bir dinlesen aslında." yerime oturdum.
"Tamam dinliyorum. Anlatın." dedim.
Selin "şey... Korku evine gidelim diyoruz biz. Yeni açılan lunaparkta çok güzel bir tane varmış."
"Tabiki... Hayır."
Elif "bi an evet dedi zannettim ya."
"Katiyen olmaz. Ya bu tarz şeylerden korktuğumu biliyorsunuz."
Selin "ya evet ama sonuçta gerçek değil ki."
"Olmaz. Çok gitmek istiyorsanız siz gidin."
Elif "ya sensiz olur mu saçmalama."
Selin "aslında şey yapabiliriz." elifle ikimizde ne dermjş gibi baktık.
Selin "ya lunaparka gidelim eğlenelim bir güzel. Oranın yanında da güzel bir kafe açılmış. Biz korku evine girince eylülde gidip orda bir kahve içer sonra buluşuruz yine eve döneriz." aslında güzel fikirdi herkesin gönlü oluyordu.
"Bana uyar." dedim. Elifte onayladı ve odaya hazırlanmaya çıktık. İkisinde dün gelirken giyidiği kıyafetleri giyidiler.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Çete Güzeli
Ficção AdolescenteBirbirlerine düşman olan iki üvey kardeş ve çeteleri... Ve bu iki çete arasında kalan bir çete güzeli... İki çeteninde ilgisini çeken eylül bakalım bu durumun içinden nasıl çıkacak? Bu roman amatörce yazılmıştır. Lütfen yorumlarınızla yardımcı...