Týna- 29, bydlí v LA, má syna Honzíka...je známa herečka
Nikdo neví že má syna kromě lidi že statku ani Sylva a Janek neví že mám syna... Julca je ti sní aby se starala o Honzíka když má natáčení protože bulvár neví že má syna
A kde má Honzík otce ??
No... takhle když jsme mu to šla říct tak jsem ho viděla v jeho bytě ze Sylvou hlavně mi slíbil že z úletama skončil... hmm keci...No a takhle jsem se dostala i do LA 😂odletěla jsem... Julča samozřejmě semnou...
Do Honzíkova roku jsem nepracovala ale pak jsem dostala super nabídku na seriál a vzala jsme ji a ten se točí do teď ( název seriálu si vymyslete)...
Ještě bych vám něco měla říct.. od te doby co nejsem s Jankem se hodně změnilo... byli jsme manželé, byla jsem blondýna ale ne přírodní takže jsem to nechala dorůst... Janek mě nikdy neviděl jako brunetku...kvůli své známosti mám jen ig kde jsem jen já a když chci dat něco na ig se synem tak do blízkých přátel kde mám jen lidi ze statku...Janek - 30, bydlí v ČR (Praha), trápí se kvůli Týně... a proto spí každý druhy den se Sylvou.. nikdo to neví, protože Sylva jezdí za nim... Sylva sním chtěla chodit ale Janek ne nedokáže nikoho milovat... miluje jen Týnu. Chybí mu...
Zkoušel ji najít... neví kde je ani jestli se změnila a nebo někoho má... když nad ní přemýšlí tak si pozve Sylvu a vyspí se sní... možná si říkáte proč jsem stim nepřestal... ale ono to nejde když přestanu tak piju občas by bylo lepší pít než spát se Sylvou je jak prkno 😂ale ono to nejde...
Takhle to funguje celých pět let a když přijede na statek tak se sním nikdo nebaví a Julča která se sním vždy bavila tak tam není...
Janek má Týnu všude v mobilu a když mu přistáli ve schránce rozvodové papíry tak je nechtěl podepsat ale nakonec jo aby byla Týnka šťastnáHonzík Linhart- 5, chtěla by poznat tátu ale když se na to zeptá mamky tak mu řekne až budeš starší... mluví čj i aj
Chtěl by s mamkou chodit ven ale nemůže protože nikdo o něm neví a tak chodí venku s JulčouJak se Janek seznámí s Honzíka a na opak ?? Čti a dozvíš se ❤️příjemné čtení
ČTEŠ
Můj ??
General FictionTýna-29, bydlí v LA,má syna Honzíka... Janek- 30, bydlí v ČR, trápí se kvůli Týně... Honzík- 5, bydlí v LA a v ČR nikdy nebyl ale umí česky Proč se Janek trápí kvůli Týně ?? To se dozvíš tady ❤️