Кімната Рея виглядала ще похмурішою ніж раніше. І без того сірі стіни здобули чорний відтінок, а чорні штори повністю закрили сонячне світло. Сам ж власник приміщення лежить на ліжку упершись головою в подушку. Вчорашнє вино сьогодні ще гуділо в його голові, але це тільки трохи пригнічувало сприйняття. "Мені кінець..." - тільки й крутилося в його голові, накручуючи сльози в очах. На тумбочці, біля ліжка, були якісь папери, що сповіщали:
Аналіз вищезазначеного ... показав:
Середній гормональний рівень - 3/9; за стандартами ВООЗ:<4=ω; 4-6=β; >6=α...Результат: Ω(Омега)
Поряд з ними була упаковка пігулок. Рейх ще довго ревів у подушку. Зміг заспокоїтися він тільки за годину, і то, паніка ще була присутня. "Мені кінець. Батько з братом от-от будуть. Він по-любому вже знає. Сподіватися на гарний настрій надто ризиковано. Тікати не варіант - всерівно знайде, і буде тільки злішим. Може почекати поки заспокоїться?" - стукіт у двері - "Teufel, не встиг."
-Komm herein.(Увійдіть.) - з-за дверей появилась одна з служниць.
-Junger Herr, der Meister ruft Sie zu sich.(Молодий пане, господар кличе вас до себе.)
-Okay, ich gehe jetzt runter.(Добре, зараз спущусь.) - служниця вийшла.
"Треба хоч аптечку дістати, а то знаю я його. Хоча, думаю: сьогодні він буде ще злішим. І чим я йому не вгодив? Якщо називає недостойним і слабким, то чом тримає біля себе?! Публікант чортів!" - злість таки додала йому, настільки необхідної, впевненості. Він сміливо спустився вниз і увійшов до зали.
-Vater, hast du mich angerufen?(Батьку, ви мене кликали?) - Гісмар(ГІ), як завжди, сидів у своєму кріслі з бокалом янтарного коньяку в руці.
-Sag nur nicht, dass du nicht nur schwach, sondern auch ein Idiot bist...(Тільки не кажи, що ти не тільки слабак, а ще й ідіот...)
-Wie habe ich dich wütend gemacht?(Чим ж я вас розізлив?)
-Durch seine Existenz...(Своїм існуванням...) - Бокал тріснув просто у нього в руці, розлітаючись на дрібненькі уламки скла. - Deine Existenz ist ein völliger Fehler!(Одне лиш твоє існування - суцільна помилка!) - Незважаючи на бите скло на білосніжних джентельменських рукавичках, він встав з крісла і повільно підійшов до молодшого сина. - Schande!! Glaubst du, ich habe nicht genug Probleme?!(Позорисько!! По-твоєму, мені проблем не вистачає?!)
ВИ ЧИТАЄТЕ
Три Ери (Дружба, ворожнеча, любов)
Fanfic(Так, я змінила назву фф) Я хочу зразу сказати: Фанфік українською мовою. Історія знайомства Рея і Сави, їх дружби, причини війни, та примирення. СовоРейх (Українська мова тут представлена двома: одна на якій говорить Україна, УНР, ЗУНР і УПА, а др...