Jungkook yarım saattir umutsuzca aradığı şeyi bulunca, hafif sırıtarak yerinden kalktı.Evet kesinlikle buydu.Babasının yıllardır kilitli kasada sakladığı gizli dosyalar.Üzerinde top secret yazan kağıdı tek hamlede söküp attı.Içinden yaklaşık 20 farklı cinayet ve uyuşturucu olaylarının yazıldığı raporları yere saçıp işine yarayacak kağıtları aramaya koyuldu.Kendisini hedef almış adamların açığını bulabilecek herhangi bir şey.
Ya da en azından Jimin'i korumaya yarayacak bir şey.
Kağıtları tek tek alıp inceledi,inceledi.Ancak peşindeki adamların hakkında yazan bir rapor bulamadı.Kağıtlarda basit cinayetler ve uyuşturucu baskınları yazılıydı.Babası neden bu basit olayları saklama gereği duymuştu ki?Çalıştığı emniyet müdürlüğünde buna benzer bir sürü raporları koyacak yer varken neden evdeki kilitli kasayı tercih etmişti?
Jungkook elindeki kağıtları sinirle gelişigüzel fırlattı.Dosyaları Jungkook'dan önce biri gelip değiştirmişti.Jungkook değiştiren kişilerin peşindeki adamlar olduğundan emindi.
O gün adamlar yine kendisini Jimin ile tehdit edince kendisini eski evlerinde bulmuştu.Tüm bu olanlar olmadan önce.Anne ve babasıyla huzurlu yaşadığı bu evde.
Ancak herhangi bir şey bulamamıştı.Sanki biri onu ve Jimin'i kurtarabilecek her şeyi yok etmişti.
Jungkook çürümeye yüz tutmuş tahtanın üzerinde doğruldu.Yıllar sonra bu evin hala ayakta olması onu şaşırtmıştı.Babasının antikaya merakı yüzünden eski iki katlı bir evde yaşamışlardı.Jungkook çoğu kez evin yıkılacağını düşünse de ev hiç değişmemişti.
Kâğıt yığınlarına dikkat etmeden ,hatta bilerek basarak,odadan çıktı.Boş evde yankılanan zil sesine küfür etti.Hep yanlış zamanda arıyorlardı.
"Baek umarım doğru düzgün bir şey için aramıştırsın yoksa seni doğduğuna pişman ederim!"
" Sakin ol şampiyon.Hem ne zaman seni saçma bir şey için aradım?"
Jungkook aldığı nefesi sesli bir şekilde dışarı verdi.Baekhyun sadede gelmesi gerektiğini bu şekilde anlıyordu.
"Jimin.Çalıştığı yeri buldum.Ve bil bakalım ne var?Şirket 20.yıllarına özel kutlama yapacakmış.Şirket çalışanı ve yakınları da davetliymiş.Bingo!Jimin'in adını vererek içeri girebilirsin.Sahte bir davetiye çıkarabilirim."
Jungkook Baekhyun'un dediklerini düşündü.Eğer giderse Jimin'in hayatını tehlikeye atabilirdi.Ilk denemesinde kendini çöp konteynerının yanında bulmuştu.Bu sefer Jimin'i görmemesini sağlayacak hiçbir engel yoktu.
Baekhyun'un dedikleri hakkında düşünürken az önce bastığı kağıt yığınlarına döndü.O yığınlara dikkatle baktı.Sanki biri ya da bir şey ona bir kâğıdı atladığını hissettirmişti.
Telefonu omzu ile kulağı arasına sıkıştırıp kağıtları yeniden incelemeye başladı.Karşı tarafta kendisinden bir cevap bekleyen Baekhyun'u unutmuştu.
"Jungkook bir sorun mu var?"
Jungkook Baekhyun'un sorusunu cevaplamadan kağıtları karıştırmaya devam etti.Baekhyun birbirine sürtünen kağıt seslerini duyabiliyordu.Sabırla Jungkook'dan cevap gelmesini bekledi.
Sesler birkaç dakika sonra kesildi.Baekhyun telefonun sesini biraz daha açtı.Jungkook her ne arıyorsa bulmuştu.
"Baekhyun, yarım saat içinde şehit mezarlığının önünde ol."
Jungkook telefonu kapatmıştı.Baekhyun yüzüne kapanan telefona şaşkınca baktı.Jungkook yine ne planlıyordu kim bilir?
Jungkook elinde tuttuğu kağıdı havaya kaldırdı.Gözleri ve ağzı nerdeyse sonuna kadar açıktı.Kâğıtta yazan isim belki de tüm bu durumu değiştirecekti.Jungkook kâğıtta yazan annesinin ismini ve altındaki resmini belki de onuncu kez kontrol etti.Evet bu kesinlikle annesiydi.Bu kâğıt da annesinin cinayet raporuydu.Peki bu raporun burada ne işi vardı?
Buradaki raporları değiştiren kişi annesinin raporunu da içerisine koymuştu.Eğer Jungkook şüphelerinde doğruysa babası hala yaşıyordu.Peki babası neden raporları almıştı.Raporların burada olduğunu yanlız kendisi ve Jungkook biliyordu.Yoksa babası Jungkook'un görmesini istemediği bir şey mi saklıyordu?
_________________________________________
ŞİMDİ OKUDUĞUN
To Hell In Heaven × jikook |ASKIDA| |DÜZENLENİYOR|
AléatoireJimin,sevgilisi Jungkook'u yurtdışından gelmesini beklerken onun ölüm haberini alır. Yıllar sonra yavaş yavaş toparlanan Jimin isimsiz bir mektupla hayatı altüst olur. ______ "Yıllar sonra aslında ölmediğini öğrenmem yetmiyormuş gibi bir de bu yalan...