3

9 5 3
                                    




Sağır bir ses ve sonra bir çırpış vardı. Ağrı geçti, geriye sadece sırtımda ağrıyan bir vuruş kaldı. Arkamı döndüm ve dondum.

Siyah, mavi, mor karışımı olan kanatlar vardı. Cardelia "Artık bizden birisin." deyip gülümsedi. "Gerisini okulda öğreneceksin." diye tamamladı Ralph. Hala inanamıyorum. Kanatlarımı çırptım. Bir kaç damla kan yere düştü. Korkuyla sıçradım. "Acele etme yakında uçabileceksin, ama şimdilik yaraların iyileşmesine izin ver." diye uyardı Cardelia.

- Ölümsüzlerin ağrının ne olduğunu bilmediğini sanıyordum.

- Acı bizim canlı hissetmemize izin veriyor, bizi kontrol altında tutuyor. Seni okula bir deniz ejderhası bırakacak. Fyr? diye açıkladı Ralph.

Adını duyduktan sonra Fyr hemen atladı ve başını salladı. "Jeff onu bilgilendireceksin, değil mi?" diye sordu Cardelia. Jeff bana bakarak başını salladı. Ralph birden "Ona böyle bakmayı kes! Keşke biraz utansaydın!" diye bağırınca Jeff kaşlarını çatarak ona baktı. Ralph yanıma gelip beni belimden tuttu ve Fyr'ın üstüne oturttu.

- Ya düşersem?!

Ralph bana sırıtarak bakarken "O zaman uçmayı öğrenmenin zamanı geldi" şaşkınlıkla ona bakarken " İyi şanslar. Tekrar görüşürüz Katrina." deyip gülümsedi Cardelia. Ejderha silkelendi, beni rahatça oturmaya zorladı ve gökyüzüne yükseldi. Anlık bir çığlık attım. Tüm vücudumla ona yapıştıktan sonra, kollarımı kalın kaba boynunun etrafına sardım. Hava akışı o kadar güçlüydü ki, ne kadar hızlı hareket ettiğimizi düşünmekten bile korktum . Gözlerimi sıkı sıkı yummuştum. Jeff birden beni dürtünce olduğum yerde zıpladım. "Hey! Böyle tüm eğlenceyi kaçıracaksın!" "Wow, çok büyüleyici!" güzellik duygusu tüm korkuyu öldürdü. Bir elimi çektim ve pamuklu bir bulut gibi şişkinliğe daldım. Bunun uğruna ölmek güzel diye mırıldandım. Gözlerim aniden bulandı, ama rüzgardan değil. Ağlamaya başladım ve ejderhaya daha çok sarıldım, sanki onda teselli arıyormuşum gibi. Kendi kendime yas tuttuğumu fark ettim. Ben öldüm.. peki ya babam?! Hıçkırıklar göğsümü yırttı. Jeff benimle ilgili bir sorun olduğunu fark etti ve daha da yaklaştı. " Her şey yolunda mı?" "Ölmek istemiyorum! Yaşamak istiyorum!" diye bağırdım. Hala ağlıyordum.

Jeff'in yüzü bir tür teselli ifadesi aldı. Benim için üzüldü ama, bu acıma aşağılayıcı görünmüyordu.

- Ama sen zaten öldün. Zaman geçecek ve kabul edeceksin.

Jeff yanımda uçuyordu. Kanatlarını tembel ve nadiren çırpıyordu, ama bu uçmaya devam etmesi için yeterliydi. Bizi sollamak istediğinde pozisyonunu yatay olarak değiştirdi, ellerini vücuduna bastırdı. Sonra kuvvetli ve sık sık kanatlarını çırptı ve hızı katlanarak arttı. Bu yükseklikte uçmaktan nasıl korkmuyor Tanrı Aşkına. Bana doğru biraz daha yaklaştı. "Peki sen nasıl öldün?" "Ben... ben hatırlamıyorum." Panik beni tekrar kapladı. Kendi ölümünü nasıl hatırlayamazsın aptal kız diye içimden sövüyordum. Geri dönemeyeceğim bir hayatın hatıralarını araştırmaya başladım.

Benim adım Katrina Hurley. Annem ben 7 yaşımdayken öldü. Babamla birlikte Parken caddesinde yaşıyoruz. Konservatuvar Üniversitesinden mezun oldum, diplomamı aldım ve paylaşmak için eve gittim, babama söylemek için... Ben gidiyordum.. gidiyordum.. hadi ama.. Resim resim hafızam geri dönmeye başladı. Fyr'a yapıştım ve dişlerimi ezene kadar sıktım.

- Hatırladım. Ben hatırladım! diye bağırdım. "Peki nasıl?" diye sordu Jeff.

- Direksiyon. Yol. Yanıp sönen ve sıkıcı manzara. Yan koltukta uyuyamadığım uğruna bir kağıt parçası var. Kendimi savundum. Dikiz aynasına bakıyordum. İlginç bir şey yoktu ama bir şey beni rahatsız ediyordu. Yola çıkıyorum, tekrar aynaya bakıyorum. Arkamda siyah bir minibüs var. Endişeyle kıpırdanmaya başlıyorum. Minibüsün de hızlı artıyor. Ne oluyor be diye bağırıyorum. Sesimde heyecan ve korku duyuyorum ama panik yapmamaya çalışıyorum. Hızlı bir şekilde direksiyonu çeviriyorum ve molozla kaplı yola çıkıyorum. Ormanı kesip bir çıkmaz sokakla tehdit ediyor. Minibüs geride kalmıyor. Kendi kendimi tuzağa düşürüyorum! Direksiyonu tekrar çeviriyorum ve ağaçların etrafında dolaşarak tekrar yola çıkıyorum. Ama şimdi birinin beni takip ettiği düşüncesi sonunda içimde güçleniyor. Görünüşe göre, sürücü planları değiştirdi; aniden hızlanıyor ve bana yetişiyor. Dönüyorum ama kimseyi göremiyorum ve sonra.. BAM! yolumu kesti, bir kenara dönmeye zorladı. Kontrolü kaybediyorum ve bir kahretsin çekiyorum. Araba hendeğe uçuyor. Sonra PAT! Beni öldürdüler!"

Jeff gözyaşlarına boğulmuş yüzümden gözlerini alamadı, nereye uçtuğunu göremedi. Evet gökyüzü yol değil, bakmaya gerek yok.. "Görünüşe göre birini gerçekten kızdırdın." dedi Jeff. Fyr gözyaşlarımı cildinde hissetti. Kasırga gibi döndü beni ağlamayı bırakmaya zorladı. Çığlık attım. Ejderhaya sarıldım, kahkahalara ve aynı zamanda neredeyse korkumdan boğuluyordum. Jeff'te gülüyordu. Çok güzel bir kahkahası var diye düşünmeden edemedim. "Fyr ağlamaktan hoşlanmaz. O da üzülmeye başlıyor." dedi Jeff. Biraz sakinleştim ve yolun tadını çıkarmaya çalıştım. Bir süre sonra Jeff durdu ve biraz alçaldı. Sonra keskin bir kanat çırpmasıyla yukarı çıktı. " Ve işte okul." şaşkınken söylendim " O böyle.. gotik. Cennet gibi bir şey değil." "Henüz iblis okulunu cehennemi görmedin." dedi Jeff.

Bütün kaleden biraz uzakta bulunan en yüksek kaleye, tutkuyla ve nefes nefese baktım. Sanki sonsuz bir labirent bahçesinin manzarasından nefesim tutuldu.

- Fyr beni takip et!

Ejderha başını indirdi ve anında inişe başladık. Tekrar ona sarıldım. Yaklaşıyorduk ve yaklaştıkça daha çok endişelenmeye başlıyordum. Jeff indi ve ya ejderhaya ya da bana el salladı. "Hadi Fyr buraya gel!" Ejderha yavaşça yere dokundu ve başını salladı. Jeff onun kulağını kaşıdı "Aferin oğlum." "Meleklerin ve şeytanların okuluna hoş geldiniz." Bir adam bize doğru yürüdü, başını kaldırdı. bana pathos ile baktı. " Merhaba, melek Werner." diye selam verdi Jeff. Sonra bana döndü "Katrina demek." kafamı aşağı yukarı sallayarak onu onayladım. " Jeff sana okulu gösterecek ve kısaca seni bilgilendirecek. Yerleştikten sonra derse başlayacağız. Geç kalmanı tavsiye etmiyorum. Ana salonda soldan üçüncü kapı. Anlaştık mı?" Başımı salladım " Evet efendim."

Melek Werner artık ayrılmak istedi ama dondu bir dürtüde dondu ve tekrar bana baktı.

- Peki okuduktan sonra hangi tarafı tutmak istersin?

Afalladım. " Affedersiniz?" Jeff Fyr'den uzaklaştı ve konuştu " Doğan melekler ve şeytanların aksine, eğitim sırasında insanlar tanınmayan olarak kabul edilir. Ne cehennem, ne de cennet bizi henüz tanımadı. Ama okuduktan sonra meleklere ya da şeytanlara katılmalıyız." " Tabii ki mezun olmayı başaşırsanız." diye atladı Melek Werner. Dudakları sanki kötü niyetli bir şekilde sırıtmak istiyormuş gibi biraz uzandı ama kendini kısıtladı. "Pekala?" diye sordu. "Ben henüz karar vermedim." " Acele etmeni öneririm. Aynı anda iki sandalyede oturmazsın." Sonra Werner ayak parmaklarında döndü ve geniş bir adımla okula geri döndü.

- Bunun nesi var? diye soru yönelttim Jeff'e " Boşver Werner Andre herkese sert davranıyor." Kafamı salladım. Jeff önümde durdu ve elini uzattı. " Peki gidelim mi?" uzattığı eline baktım tutup tutmamak arasında kaldım. Sonra avucumu dikkatlice içine koydum. Sonuçta ondan başka birine güvenemem değil mi? Şu anlık. Gözlerimi kaldırıp Jeff'in ela gözleriyle buluştum. Sevinçle parladılar. Aniden durdum bu yüzden Jeff neredeyse bana çarpıyordu. Jeff iyi olup olmadığımı sordu. Yavaşça başımı salladım. "Katrina, ders yakında başlayacak." "Evet, özür dilerim." Biz koridorda yürürken Jeff burada ki kuralları anlatıyordu.

Kapılardan birinin yanında durduk. "İşte burada yaşayacaksın." Normal basit bir odaydı. Bir kız bacaklarını sallayarak yatakta yatıyordu. Siyah kanatlar sırtında çırpındı. Gürültüyü duyduktan sonra, ve bize daha iyi bakmak için yatağın başlığına yaslandı. "Sen benim yeni oda arkadaşım mısın?" diye sordu kız. Çaresizce Jeff'e baktım oda beni anlamış olacak ki " Doğru o yüzden onu incitme Carol." Carol gözlerini yuvarladı, yataktan kalktı ve bana doğru yürüdü. " Komşun olduğum için şanslısın." Bir süre bana baktı, sonra yüz seksen derece döndü ve yatağa geri döndü. Carol beşinci noktasını çıkardı, muhtemelen pantolonunun ne kadar sıkı olduğunu biliyordu. "Hmm.." Gözlerimi Carol'dan alamadan, düşündüm.. Vücudu güzeldi şeytani derecede güzeldi. Carol sanki onu izlediğimi biliyormuş gibi döndü. Dudaklarının ucu yavaşça ve sinsice yukarı doğru kıvrıldı. Jeff aniden araya girip " Şimdilik yerleşebilirsin. Ve bak derse geç kalma." Jeff Carol'a başını salladı, omzuma dostça dokundu ve koridorda kayboldu. Kapı Jeff'in arkasından kapanır kapanmaz Carol oturdu ve beni izlemeye başladı. " İsmin ne?" Katrina." " Bende Şeytan Momo'nun kızı Carol." Onun sözlerinden sebep tüylerim diken diken oldu.

- Peki şeytan olmak nasıl bir şey? diye sordum.

Nedense bu soru onu güldürdü. Kahkahaları sesli, kız gibi nazikti.

- Peki insan olmak nasıl bir şey? diye sordu bana.

ᗩᗰᗩᖇᗩHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin