Okul çıkışı gelmişti ve Pelin hala bana bir şey yapmamıştı. Tedirgin bir sekilde Gizemle okuldan çıkıyordum, ve sonra ensemde buz gibi bir şey hissettim hatta hissettim degil düpedüz basimdan aşağı buz gibi su dökmüşlerdi daha ne olduğunu anlamadan üzerime un ve yumurta döküldü kesinlikle tahmin ettiğim kişiydi ve arkama döndüm Pelin pis pis sırıtıyordu bu sefer gerçekten haddini aşmıştı. "Sen kendini ne sanıyorsun gerizekalı" diyerek Peline dogru atladim ve yukardan bağlamış olduğu saçını elimle kavradım diğer elimle kolunu cimdikliyordum. Bu sefer gerçekten haketmişti Pelin çığlık atıyordu ve öğrencilerin hepsi etrafımıza toplanmıştı bazı kisiler ooooluyordu Pelin de sacimdan tuttu ve cekmeye başladı sonra ben ona tekme attım sonra ellerimle onu aşağıya dogru ittim Pelin yerdeydi yüzüme doğru yumruk attı ve başım sag tarafa döndü orada Ateşi gördüm pekte umrumda olmamıştı ama yan taraftaki kişiler telefonla pelin ve beni vidyoya çekiyordu. Ben de Pelinin yüzune birkaç kez vurdum kalabalığın içinden matematik ogretmenimizin sesi geldi bizi ayırmaya gelmişti ben de hemen Pelinin üstünden kalktım o da ayaga kalkmıştı hoca "Ne yapıyorsunuz siz burada " diye bagırmaya başladı ama okul çıkışı olduğu için disipline falan gitmedik ucuz yırtmıştım. Ogretmen bikac dakika daha bizi azarladıktan sonra gitmişti ve kalabalıkta dağılmıştı. Pelin de gözden kaybolmuştu. Gizem hemen yanıma geldi ve yol boyunca bu konu hakkında konuştuk. Pelin gercejten dediğini yapmıştı. Eve sabah okula gittiğim halimle dönememiştim. Ama bu iş burada bitmemişti. Benim intikamım daha yeni başlıyor....
___________________
Oy vermeyi ve yorum yapmayı ünutmayın lütfen 💖
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ezik Kız
Novela JuvenilEzik bir kızken dedemden kalan miras sayesinde tüm hayatım değişti. Önceden beni sevmeyen insanlar şimdi bana yanaşmaya çalışırsa... Bir ezik kız hikayesinden çok daha fazlası....