2 deo: Krvava osveta
𝐊𝐨𝐥𝐢𝐤𝐨 𝐦𝐨𝐫𝐚 č𝐨𝐯𝐞𝐤 𝐩𝐚𝐭𝐢𝐭𝐢 𝐝𝐚 𝐛𝐢 𝐣𝐞𝐝𝐧𝐨𝐠 𝐝𝐚𝐧𝐚 𝐛𝐢𝐨 𝐬𝐫𝐞ć𝐚𝐧? 𝐊𝐨𝐥𝐢𝐤𝐨 𝐦𝐨𝐫𝐚 𝐬𝐮𝐳𝐚 𝐩𝐫𝐨𝐥𝐢𝐭𝐢 𝐝𝐚 𝐛𝐢 𝐬𝐞 𝐣𝐞𝐝𝐧𝐨𝐠 𝐝𝐚𝐧𝐚 𝐬𝐦𝐞𝐣𝐚𝐨? 𝐊𝐨𝐥𝐢𝐤𝐨 𝐦𝐨𝐫𝐚 𝐢𝐳𝐠𝐮𝐛𝐢𝐭𝐢 𝐝𝐚 𝐛𝐢 𝐣𝐞𝐝𝐧𝐨𝐠 𝐝𝐚𝐧𝐚 𝐝𝐨𝐛𝐢𝐨? 𝐙𝐧𝐚𝐥𝐚 𝐬𝐚𝐦 𝐣𝐚.. 𝐏𝐫𝐨š𝐥𝐚 𝐬𝐚𝐦 𝐣𝐚. 𝐆𝐨𝐝𝐢𝐧𝐞 𝐛𝐨𝐥𝐢 𝐢 𝐭𝐮𝐠𝐞. 𝐀 𝐝𝐨š𝐥𝐚 𝐬𝐮 𝐦𝐢 𝐝𝐨𝐛𝐫𝐚 𝐯𝐫𝐞𝐦𝐞𝐧𝐚. 𝐒𝐦𝐞𝐣𝐚𝐥𝐚 𝐬𝐚𝐦 𝐬𝐞 𝐢 𝐣𝐚. 𝐀𝐥𝐢 𝐩𝐫𝐨š𝐥𝐨𝐬𝐭 𝐣𝐞 𝐭𝐚 𝐤𝐨𝐣𝐚 𝐨𝐬𝐭𝐚𝐣𝐞.. 𝐓𝐚 𝐤𝐨𝐣𝐚 𝐭𝐞 𝐩𝐫𝐚𝐭𝐢 𝐮𝐯𝐞𝐤 𝐮 𝐬𝐭𝐨𝐩𝐮, 𝐭𝐚 𝐤𝐨𝐣𝐚 𝐨𝐬𝐭𝐚𝐯𝐥𝐣𝐚 𝐧𝐚 𝐭𝐞𝐛𝐢 𝐨ž𝐢𝐥𝐣𝐚𝐤, 𝐫𝐚𝐧𝐞.. 𝐀 𝐦𝐨𝐣𝐞 𝐬𝐞 𝐫𝐚𝐧𝐞 𝐧𝐞 𝐯𝐢𝐝𝐞, 𝐧𝐚𝐣𝐠𝐨𝐫𝐞 𝐬𝐮 𝐨𝐧𝐞 𝐤𝐨𝐣𝐞 𝐬𝐞 𝐤𝐫𝐢𝐣𝐮 𝐮 𝐭𝐞𝐛𝐢. 𝐓𝐢 𝐣𝐢𝐡 𝐨𝐬𝐞𝐭𝐢š, 𝐚 𝐧𝐢T𝐤𝐨 𝐝𝐫𝐮𝐠𝐢 𝐣𝐢𝐡 𝐧𝐞 𝐯𝐢𝐝𝐢. 𝐊𝐨𝐥𝐢𝐤𝐨 𝐠𝐨𝐝 𝐬𝐚𝐦 𝐬𝐞 𝐭𝐫𝐮𝐝𝐢𝐥𝐚 𝐝𝐚 𝐩𝐫𝐨š𝐥𝐨𝐬𝐭 𝐢𝐳𝐛𝐫𝐢š𝐞𝐦, 𝐧𝐨ć𝐮 𝐤𝐚𝐝 𝐬𝐚𝐦 𝐥𝐞𝐠𝐥𝐚 𝐝𝐚 𝐬𝐩𝐚𝐯𝐚𝐦 𝐨𝐝𝐯𝐢𝐣𝐚𝐨 𝐛𝐢 𝐬𝐞 𝐢𝐬𝐭𝐢 𝐟𝐢𝐥𝐦. 𝐒𝐯𝐞 𝐭𝐞 𝐬𝐥𝐢𝐤𝐞 𝐮 𝐠𝐥𝐚𝐯𝐢, 𝐬𝐯𝐢 𝐭𝐢 𝐮𝐝𝐚𝐫𝐜𝐢, 𝐬𝐯𝐞 𝐭𝐞 𝐛𝐨𝐥𝐢..
𝐍𝐞𝐨𝐩𝐢𝐬𝐢𝐯𝐨. 𝐓𝐫𝐚𝐠𝐚𝐥𝐚 𝐬𝐚𝐦 𝐭𝐨𝐥𝐢𝐤𝐨 𝐝𝐮𝐠𝐨 𝐳𝐚 𝐬𝐫𝐞ć𝐨𝐦 𝐢 𝐩𝐫𝐨𝐧𝐚š𝐥𝐚 𝐦𝐞 𝐬𝐫𝐞ć𝐚 𝐬𝐚𝐦𝐚. 𝐁𝐚𝐫 𝐧𝐚 𝐤𝐫𝐚𝐭𝐤𝐨, ć𝐢𝐧𝐢𝐥𝐨 𝐬𝐞 𝐭𝐚𝐤𝐨.. Ž𝐢𝐯𝐨𝐭 𝐤𝐨𝐣𝐢 𝐬𝐚𝐦 𝐳𝐚ž𝐢𝐯𝐢𝐥𝐚 𝐩𝐨𝐬𝐥𝐞 𝐌𝐫𝐤𝐢𝐣𝐚 𝐧𝐞 𝐛𝐢 𝐦𝐞𝐧𝐣𝐚𝐥𝐚 𝐳𝐚 𝐧𝐢š𝐭𝐚 𝐧𝐚 𝐬𝐯𝐞𝐭𝐮. 𝐓𝐨𝐥𝐢𝐤𝐨 𝐩𝐚ž𝐧𝐣𝐞 𝐢 𝐥𝐣𝐮𝐛𝐚𝐯𝐢 𝐤𝐨𝐣𝐮 𝐬𝐚𝐦 𝐝𝐨𝐛𝐢𝐯𝐚𝐥𝐚 𝐨𝐝 𝐈𝐠𝐨𝐫𝐚 𝐧𝐢𝐬𝐚𝐦 𝐳𝐚𝐩𝐚𝐦𝐭𝐢𝐥𝐚 𝐳𝐚 ž𝐢𝐯𝐨𝐭𝐚. 𝐎𝐝 𝐦𝐨𝐦𝐞𝐧𝐭𝐚 𝐤𝐚𝐝 𝐬𝐞 𝐩𝐨𝐣𝐚𝐯𝐢𝐨, 𝐮𝐥𝐞𝐩š𝐚𝐨 𝐣𝐞 𝐦𝐨𝐣𝐮 𝐭𝐚𝐦𝐧𝐮 𝐬𝐭𝐫𝐚𝐧𝐮. 𝐒𝐚𝐧 𝐬𝐧𝐨𝐯𝐚. 𝐁𝐢𝐨 𝐣𝐞 𝐦𝐨𝐣𝐚 𝐧𝐚𝐝𝐚 𝐢 𝐩𝐨𝐝𝐫š𝐤𝐚. 𝐔𝐯𝐞𝐤 𝐛𝐢 𝐬𝐞 𝐩𝐨𝐛𝐫𝐢𝐧𝐮𝐨 𝐳𝐚 𝐨𝐬𝐦𝐞𝐡 𝐧𝐚 𝐦𝐨𝐦 𝐥𝐢𝐜𝐮. 𝐎č𝐚𝐣𝐧𝐚 𝐬𝐯𝐨𝐣𝐢𝐦 𝐧𝐞𝐤𝐚𝐝𝐚š𝐧𝐣𝐢𝐦 𝐨𝐝𝐥𝐮𝐤𝐚𝐦𝐚, 𝐧𝐢𝐬𝐚𝐦 𝐬𝐡𝐯𝐚ć𝐚𝐥𝐚 𝐬𝐯𝐞 š𝐭𝐨 𝐬𝐚𝐦 𝐩𝐫𝐨𝐩𝐮š𝐭𝐚𝐥𝐚.
Ameja je bila sigurna da je sada sve prošlo, i da će se s Igorom provesti sretno do kraja života.
Ali nije sve bilo kako je izgledalo.
Albert je i dalje bio negde njena tiha patnja, ali nikada sebi nije priznala te ljubavi. Nikada nije priznala sebi da ga možda voli i da je zapravo on razlog zbog kojeg vredi živeti. Igor je samo bio zavesa koja je krila prave emocije i istinu.
A Mrki?
Mrki je uzdrmao sve te stubove, kad je izašao iz zatvora. Odlučio je da će se osvetiti. Kako se osvetio? Tko je prošao dobro, a tko je izgubio glavu?
U nastavku priče saznajte tko će izaći kao pobednik i dobro se pripremite. Iznenađenjima neće biti kraja.. Čak ni kraj priče neće vas ostaviti ravnodušnim. ;)
Uživajte !
🔞
KAMU SEDANG MEMBACA
Krvava osveta 2.deo ✔
AksiNeki ljudi umru pre smrti, neki žive i nakon nje. 🔞 𝟮. 𝗱𝗲𝗼 𝗞𝗿𝘃𝗮𝘃𝗮 𝗼𝘀𝘃𝗲𝘁𝗮, ( 𝗻𝗮𝘀𝘁𝗮𝘃𝗮𝗸 𝟭. 𝗱𝗲𝗹𝗮 𝗟𝘂𝗱𝗮 𝗼𝗽𝘀𝗲𝘀𝗶𝗷𝗮 ) "Kad sam te prvi put ugledao, Mrki te je predstavio kao svoju ženu, iako to još nisi bila. Zanemeo...