3. Albert afera je završena?

263 46 5
                                    

Čovek mi nije dao mira, konstantno me je prisiljavao u nešto. Bio je posesivan, lud i dosadan. Ali na trenutke priznajem da sam se plašila same sebe. Bojala sam se da mu ne popustim, što sebi nikad ne bi oprostila. A sad će još raditi s Igorom, visit će mi konstantno u kući. Nije mi to trebalo. To mi zaista nije trebalo.

Popodne je Igor stigao. Nimalo začuđen, što je Albert bio već tu. Sedeli smo u sobi, a Igor je ne sluteći na ništa loše počeo da priča šta je povod njegovog tj. Albertovog dolaska.

"Želeo sam da razgovaramo o nečemu što je za mene jako bitno. Svi smo svesni situacije u kojoj se nalazimo. Mirniji sam bio pre, ali nažalost Ameja, sad će nakon toga kad je Mrki izašao, stvari početi da se menjaju. Ja ne znam šta će njemu biti na umu, ali to da će on pokušati nešto da učini, to je sigurno. Gde i kako će da udari ne znam, ali to da će pokušati da se umeša i u posao to je jasno. Sada kako i kakva će mu biti taktika ne mogu da tvrdim, ali znamo jedino to da će izaći besan i željan osvete. Njegovi poslovi su ostali, prodati su, nastavili su se. On sigurno ima negde nekoga tko se sigurno o tome dobro pobrinuo, jer Mrki nije bio nikad mala maca. Znam da će udariti i tamo gde sam ja, da će pokušati da se osveti svima i svakome tko mu je tada nešto uradio, a svi smo to bili. Što treba da znate jeste da mu ne treba verovati, a s njim ćemo se sresti kad tad. Baš zbog njegovog stanja moramo da budemo oprezni, zato Ameja, ni ti nemoj da se protiviš malo boljem pojačanju i zaštiti, moje je da zaštitim decu, tebe i sve ostale. Moramo da budemo oprezni, moramo da otvorimo oči. Svaki posao koji bude sumnjiv nećemo prihvatiti, u lokale treba poslati dodatno pojačanje na čemu sam već radio ovih dana. A ne radim to što bi se njega bojao, to radim da sprečim veliku katastrofu do koje može doći." Govorio je Igor.

Slušajući njega shvatila sam da smo u ozbiljnoj situaciji. To da Mrki neće biti miran to je jasno, a kako i šta će uraditi, to zna samo on. "A zašto Albert?" Upitala sam ga.

"Albert je bio njegova desna ruka, on zna sve i još više o njemu. Albert će biti zamka. Verovatno se Albert nikad ne bi vratio Mrkiju, a znajuči šta se tada desilo Mrki ga ne bi ni prihvatio. Iz iskustva znam da će Mrki igrati na kartu da je Albertu oprostio i da će raditi zajedno ponovo. Albert će pristati i zauzvrat da ostane živ prihvatiti će sve što Mrki bude tražio, s druge strane ja sam njegov gazda i ja ću da odlučujem. To Mrki neće shvatit, niti može jer zna da ja ne bi radio s čovekom koji je spavao s njegovom ženom, jel?" 

Albert ga pogledao. "Dobro si to smislio mogu reći, fasciniran sam, i ako je to tako svaka ti čast, ja skidam kapu."

"Jesi siguran da će Mrki tako uraditi? Kako znaš da će prihvatiti Alberta?" Zanimalo me. iako teorija nije bila loša, ali praksa?

"Iz pouzdanih izvora znam i skoro sam siguran da će biti tako. To je nešto o čemu razmišljam mesecima. Albert je u ovoj priči zadnja osoba s kojom bi ja radio, ali ovog momenta najsigurnija. Mrki će nastaviti s poslom, to je jasno. On bez toga ne može. Pitanje samo gde će nastaviti, prvo će morati da dobije teren, a kopat će po našem, to je stoposto."

Mogu tvrditi da je razmišljao u pravom smeru, nimalo začuđena njegovom inteligencijom, a priznajem da je dobro premislio i pretpostavio. Pitanje je samo kada i kako će Mrki da započne svu priču. Dva dana kako je izašao je za njega već puno da se nije pojavio. Svaki čas će doći trenutak, kada bude on ponovo na udaru i kada se pročuju njegovi poslovi.

"Ja bi se u potpunosti složio s tobom Igore, i reči ću da ću pristati na to što tražiš od mene, ali imam jedan uvet." Rekao je Albert.

"Kakav uvet?" Pitao je Igor.

"Moram imati stoposto zaštitu s tvoje strane, jer sigurno se ne bi upustio u garantiranu smrt bez nečeg što će me držati u ovom poslu. Popričat ćemo o tome još." Predložio je.

"Dobro, popričat ćemo." Složio se Igor. "Isprati gosta Ameja, pa se vrati da i mi porazgovaramo."

Albert je krenuo prema izlazu, a ja za njim. "Viđat ćemo se još češće, mila." Rekao je na polasku.

"Baš mi i nije drago, da znaš."

"A meni jest, ponovo ćeš sa mnom upasti u prljav posao, a ovog puta ću sve uraditi da te ne izgubim."

"Igor nije Mrki, to dobro znaš, a ja nisam Ameja koja sam pre bila." 

Uhvatio me za ruku."Slušaj, ni ja nisam glupan koji će ovaj put samo stajati i gledati, ovog puta ću uraditi sve da ti dokažem da si pogrešila u svom izboru." 

Izmakla sam ruku. "Da vidim i to mili." Rekla sam i zatvorila mu vrata pred nosom.

"Ode gost?" Pita Igor. 

"Da ode, napokon."

"Je l' ti teško pada što sam ga zvao?"

"Ne, to nije nikako moja stvar."

"A dobro, do sad sam ti verovao, tako će biti i dalje, a ti gledaj kako ćeš. Svatko bi rekao da sam budala koja ulazi u posao s bivšim ljubavnikom svoje drage, ali dok je draga od reći nema problema, je l' tako?"

"Da, znaš da je ta priča davno završila."

"Možda s tvoje strane, ali ja sam video kako on tebe gleda Ameja, nisam ja lud i neću se to ni praviti kao što se pravio Mrki, a ponovo te samo opominjem, dokle je s tvoje strane čisto onda nema problema, jel?"

"Igore, zaista nema smisla da o tome razgovaramo, znaš?"

"Da znam. Zato ćemo upravo sada i zauvek zaključiti tu temu, Albert afera je završena, jasno?"

"Ma jasno.." Rekla sam uvijajući očima.

Krvava osveta 2.deo ✔Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang