✧9✧

1.6K 136 224
                                    

slm canım ben geldim, uyuya kalmışım. çok bir şey kaçırdım mı?

bundan nefret ediyorum...

ne kadar aynaya bakarsam bakayım, o aynı kişi hep bana gülümsüyor. geleceğim bana gülümsüyor. insanlar bana gülümsüyor. tanrı bana gülümsüyor.

her aynaya baktığımda gerçekle karşı karşıya kalıyordum. ne istediğim farketmiyordu. günün sonunda kişiliğim, bu parçam değişmiyordu. benimle alay ediyordu. her göz yaşımla birlikte daha da çok yıkılıyordum. ağlayan suratıma baktıkça onu görüyordum.

ağlamamalıydım.

ellerimi ıslak yanaklarıma götürüp silerken, bu kadar çıtkırıldım gözükmemeliydim. yuvarlak yüzüm beni bu kadar delirtmemeliydi.

her kişiliğimle karşı karşıya kaldığımda bu kadar canım yanmamalıydı.

birtek ben mi böyleydim? başkaları da var mıydı?

niye benden nefret ediyorsun katsuki?

içimdeki omega da ağlamaya başlamıştı benimle beraber.

sana yetmiyor muyum?

"kapa çeneni..." sesim o kadar kısık çıkmıştı ki ben bile duyamamıştım. elimin altındaki soğuk mermeri sıktım ve gözümü sonunda aynadan çektim.

beni aşağılıyordu.

beni neden kabullenemiyorsun?

"sus." parmaklarım titriyordu.

omega, cevabını bilmesine rağmen sorularına devam ediyordu. herkesin ikinci cinsiyeti onlarla böyle konuşuyor muydu? niye böyleydi?

"bakugo."

uzaktan, çok uzaktan, bir ses yankılandı. bu ses tanıdıktı ama nereden duyduğumu çıkaramıyordum.

bir anda her şey durdu. içimdeki omega sustu. tek duyduğum şey o'nun sesi oldu.

"bakugo, ben burdayım," diye tekrar duydum. erkek sesiydi. hâlâ çıkaramıyordum.

hemen sonrasında ise tekrar aynaya baktığımda, o'nu gördüm.

bana bakıyordu o da. kızıl-beyaz saçlı ve gözleri iki farklı renk olan bir çocuk.

kollarını belime sarar sarmaz sakinleştim. başını enseme yasladı. etrafım bir anda limon kokulu, rahatlatıcı feromonlarla dolmaya başladı. o günkü gibi. hırkasındaki kokuyla aynıydı.

ne hırkası, kimin hırkası?

"bakugo," sesi yeniden duydum.

kafamı çevirir çevirmez dudaklarımız birleşti.

o kadar da kötü değilmiş, de mi katsuki? omeganın sesini tekrardan duydum, sarhoş olmaya başlarken.

omega olmak.

alarmın sesine uyandı, katsuki bakugo.

yorganının içinde biraz daha kıvrandıktan sonra kalkmak zorunda kaldı. hâlâ biraz affallamış hissediyordu. aynı zamanda da yorgun. çok, çok uzun bir rüyadan kalkmış gibiydi. uzun zamandan sonra ilk defa güzel bir rüya görmüştü. tabii ki neydi hatırlamıyordu ama içindeki garip bir huzur vardı. sanki ilk defa iç dünyası bir uyum içindeydi.

infinite ⊹ todobaku [✅] Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin