63.rész
Egymás derekát átkarolva sétáltunk a paddockban.
- Didinek azt fogom mondani, hogy láttam videót a tegnapi sztoridról ezért hiszek neked. – Toto lepillantott rám, és összevonta a szemöldökét.
- Mein Schatz... -kezdte nagy sóhajtással.
- A telefonoddal készített titkos videót, – nyomatékosítottam jelentőségteljesen – amit be tudsz mutatni, ha kéri tőled. – erre elmosolyodott, és adott egy puszit az arcomra.
- Zseniális vagy. -súgta a fülembe.
- Gondolom nem probléma ezt megoldani. – mire rám kacsintott – Ugye tudod, soha többé nem akarok tudni semmit a Mercedes ügyeiről. – néztem rá komolyan – Pontosítok, tőled nem, az más, amit én kiderítek. A Susie sztori rám tartozik, az a magánéleted, és ahhoz közöm van. De ne avass be többé sem a céges, sem a privát kétes, illegális ügyeidbe. Nem akarok ellened tanúskodni, amikor egyszer a bíróság elé kerülsz. – erre megint idegesen és összeráncolt homlokkal nézett rám.
- Miért kerülnél? Nem vagyok bűnöző!
- Ismerlek, mint a tenyeremet, emlékszel? – mire rosszallóan sóhajtott.
- Az Racing Point ügy még nem lefutott, elő fognak venni.
- Hallottál valamit?
- Semmi konkrétumot, és nem is akarok belefolyni. De az ügyésznek, akihez került, híre van.
- És ha híres? Kit érdekel. – mire megálltam és ránéztem.
- Háromszor jobb vadászkopó, mint én. Kitartó, és alapos. Ne vedd félvállról.
- Nem tettem semmit. – mire jelentőségteljes pillantást vetettem rá.
- Tudom mi az a semmi. Pontosan tudom. – néztem mélyen a szemébe - És azzal is tisztában vagyok miről szólt és szól az a hetek óta tartó nagy stand up comedy amit a sajtónak nyomsz. A „fáradt vagyok, kimerült, motiválatlan, és nagy rajtam a teher" szarságról beszélek. Képben vagyok azt illetően merrefelé és mikortól a tervezed azokat új távlatokat meg célokat, amikről olyan ködösen hadováltál.
- Kinek fogod elmondani?
- Didinek, Christiannak meg Helmutnak.
- Mikor?
- Már megkapták az írásbeli pakkot az éjjel, de beszélni még nem beszéltem velük. – mire Toto a hajába túrt – Nem védhetem a hátad Toto. – mire csípőre tett kézzel nézett rám – Ugye tényleg nem gondoltad komolyan, hogy téged támogatlak majd Didivel szemben?
- Nem tudom mit gondoltam. – tárta szét a karját – Még nem gondolkodtam ezen, feltételeztem majd megbeszéljük mi hogyan lesz. Jobban örültem volna, ha előbb nekem szólsz, mit tudtál meg. Ez nem Red Bullt érintő üzleti ügy, ez csak ügy rólam
- Ez nem csak egy ügy, ha te lépsz, akkor az érinteni fog két csapatot is, mert felbolygatod az erőviszonyokat, ami pedig már minket is érint! Fordított helyzetben te is előbb Olanak szóltál volna, nem nekem.
- Akkor ezt most tisztázzuk. -állt meg velem szemben egyik kezével rám mutatva a másikat csípőre téve.
- Ena, jó lenne ha... - állt meg ebben a pillanatban mellettünk Christian.
- Isteni időzítés Chris. Fontos? – pillantottam az angolra.
- Gond van? – nézett Totóra, majd rám.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
The one-night affair. Love or business? (Toto Wolff fanfiction)
Hayran KurguA Formula- 1 nem csupán a gyors autókról, pilótákról, és grid girl-ről szól.A háttérben kőkemény politikai és üzleti játszmák folynak, melyeknek egyik fő mozgatója a Mercedes-AMG Petronas Motorsport ügyvezető igazgatója Toto Wolff. A sármos ex-verse...