Kalorifer Dairesi

121 12 5
                                    

Bir sabah kahvaltıdan sonra bilgisayara oturdum.Yeğenlerimde bize kalmaya geldiler , annem ekmek almak için bizi bakkala gönderdi biz 2 erkek 2 kız olmak üzere 4 kişiydik .Bakkalın yolunda bir kalorifer dairesi var ve prdan geçerken bir ses geldi biraz ürkmüştük fakat ben biraz araştırmacıyımdır .Bakkaldan sonra oraya bakmaya karar verdik .İşimiz bitti ve oraya geldiğimizde saat 5 , 6 gibiydi hava biraz karanlık çökmüştü ve pencereden bir şeyin çıktığını gördük korku ve birazda merakla cıkan şeyin ne olduğunu anlatmak için pencerenin önüne yürüdüğümüz anda bir kadının pencereden bağırarak bize “sakın orayla uğraşmayın musallat olurlar size ” diyerek hemen içeri girdi . Korkumuz üst safadaydı fakat merakımızda artmıştı . Ben ve erkek yeğenim kapıyı açmaya çalışırken kızlarda pencereden içeriyi inceliyordular fakat bir çığlıkla yanımıza koştular ve sakinlestirdikten sonra ne olduğunu sordugumuzda içeride kanlı bir el ve kopuk bir kafa gördüklerini söylediler ve o anda korkunç bir ses geldi ve kapı acıldı bizde kacarak eve gittik . O gece rüyada bir cadının bizi iceriye soktugunu ve oradada cinlerin beklediğini gördüm . Sabah yeğenlerime söyledigimde aldıgım cevap beni şok etti . Verdigi cevaplarda “aynı ruyayı bizde görduk oldu ” . Ve birdaha oranın yanından geçmedik fakat hala o rüyaları görüyoruz .

KoRkUHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin