Mozolov

72 0 0
                                    

v autobuse cestou na Mozolov

Terka:

Mám to Kety říct? Nechci Timovi ublížit, ale slíbila jsem Kety, že jí to zjistím. Nevím.

přichází Kety

Kety: Čau, Terko, zjistila jsi něco?

Terka: Timon je docela fajn. Sice s Matyášem jsou trochu nechutní, ale řekl mi, by se rád víc seznámil.

Terka zalhala Kety, protože to Timovi nechtěla zkazit.

od té doby se Kety přestala bát a začali si velmi rozumět.

Kety:

Viktor a Ester zase sedí vedle sebe. Už zase se drží za ruce. Achjo, já ji tak nemám ráda, co na ní sakra Viktor vidí?!

Tim:

Yes, jsem s Kety dohromady v cykloskupince. Konečně se spolu budeme moct víc bavit.

Mám nápad, najdu si random holku. Idk, třeba Kiki, ať není poznat, co cítím k Kety

večer

Kety:

Pořád jsem docela zničená z toho Viktora. wait. On ke mně jde? co?

Viktor: Čau, Kety, co děláš?

Kety: Co to máš? Ty máš chlast?

Viktor: Jenom něco ze skříňky od táty.[nalévá skleničky]

druhý den ráno

Kety:

Po velmi dlouhé puse, si pamatuju jen náročnou cestu zpět do chatky.... a ted rano jen ohromná bolest hlavy.

Terka: Ty teda vypadáš! Pojď se pořádně umýt, ať to z tebe není cítit.

Kety: Vypereš mi prosím tohle triko? Nějak to z něj táhne a moc dalších nemám.

Terka: Jasný.

po sprše.

Kety: Terkoooooo, když jsem se sprchovala objevila jsem tohle. [ukazuje na krk]

Terka: Ježiš! cucflek? Tak to bych do tebe neřekla [výbuch smíchu] Vem si tenhle rolák, ať to není vidět.

snídaně

Kety: Čau Time, musím ti něco říct.

Tim: lásko, co se stalo

Kety: Co?

Tim: Nic, jen jsem se spletl.

Kety: Uff, z toho hluku tady mě bolí hlava, pojď za roh.

za rohem

Kety: Včera večer jsem se u Viktora opila a on mě... [ukazuje na krk]

Tim: To se stane každému, nic se nestalo, bude to dobré. Leduj si to a ono to zmizí rychleji. Můžu ti na to dát led. V chatce jsme si nějaký udělali do pití.

Kety: Dík moc. [dá mu pusu na tvář]

Tim: [zrudne jak rajče a odchází na záchod, aby si toho nevšimla]

cestou domů busem

Tim: Kety, Viktor se nějak začal bavit s nějakou holkou z áčka...

Dostali jste se na konec publikovaných kapitol.

⏰ Poslední aktualizace: Dec 01, 2020 ⏰

Přidej si tento příběh do své knihovny, abys byl/a informován/a o nových kapitolách!

Kety a TimKde žijí příběhy. Začni objevovat