Jimin memandang ke arah Jungkook seketika,dia tersenyum Jahat ke arah taehyung .Aneh!
Seokjin mengambil makanan yang taehyung mahukan itu menggunakan penyepit chopstick . taehyung pun dah ready untuk makan makanan yang disuap oleh jin Hyung sambil penjam mata .
Tiba-tiba Jungkook halang seokjin dari menyuap makanan itu pada taehyung . Jungkook ketawa halus serta menyuruh yang lain diam . Jungkook perlahan mengambil kulit cengkerang yang tiada isi itu menggunakan chopstick lalu memasukkan nya ke dalam mulut taehyung yang terbuka je.
(Masuk lalat baru tahu)🐱
Semua memandang Jungkook dengan riak shook (dapat imagine).
Jahat punya maknae!
Hoseok mengembung kan pipinya menahan dari ketawa selepas taehyung mengunyah kulit cengkerang itu.
Awal-awal muka dia bukan main gembira lagi bila makan seokjin Hyung suap .lepas mengunyah terus muka taehyung berubah cemberut .
Jimin dan yang lain terus ketawa terbahak-bahak .lagi lagi seokjin tahulah gelak dia takleh bawak bincang .
"Kyah!jin Hyung kenapa bagi kulit cengkerang ni ?!"seokjin bukan menjawab tapi menekan perutnya yang sakit sebab gelak.dia menggeleng .
Seokjin cuba menarik nafas "Tae..Jungkook yang buat ok"
"YAHH !!JEON JUNGKOOK!!"
____________________________________
Jimin menyandar kan dirinya di dinding matanya melihat matahari terbenam .ni first time dia tengok matahari terbenam depan mata.
"Jimin~ah..."
Jimin menoleh ke belakang"nae ..hoseok Hyung?"hoseok tiba-tiba mendekati jimin.
"Ni bukan fisrt Time tau kita spendtime macam ni...and not first time too kau tengok matahari terbenam dekat dekat"jimin terkaku,hoseok menepuk bahu jimin sambil tersenyum lalu dia berpaling ke arah pemandangan tersebut.
Tiba tiba jimin teringat yoongi .kalau yoongi ada ,kan seronok.jimin rindu yoongi .
Itu je yang ada di fikiran jimin.
Rindu____________________________________
"Korang lepas ni nak pergi mana pulak?"tanya namjoon memecahkan suasana sunyi .
"Kook ikut je kita nak pergi mana"balas jungkook lalu menyandar kan kepalanya pada cermin kereta .All still berfikir kemana Dorang mahu pergi . tiba-tiba jimin mengakat tangan .
"Hyung kita pergi tempat ni nak?!"katanya teruja .
"Mana?"
"Secret,kajja .biar jimin yang tunjuk arah mana tempat tu!"
To be continued...
YOU ARE READING
{ I FOUND YOU } COMPLETE √
Adventure" jimin " "hmm nae yoongi Hyung ?" jimin menoleh ke arah yoongi pula menunggu kata kata dari yoongi "thanks temankan yoongi Hyung selama ni " "hehehe welcome"jimin tersengih "jimin ....nanti bila jimin jumpa dengan Dorang ....cakap dengan dorang,y...