39.Bölüm

744 52 11
                                    

Nisa Selin Elidemir

Gözlerimi açtığımda karşımda kedi gibi uyuyan iki metrelik bir bebek vardı.Gülümseyerek ellerimi yeni çıkmaya başlamış sakallarına götürdüm.Gülümseyerek gözlerini araladı hafifçe.

N:Günaydııın

B:Günaydıın

Diyerek burnunu boynuma sürttü.Sonra başını kaldırarak alnını alnıma yasladı.

B:Çok güzelsin...

Fısıltı şeklinde çıkan sesine karşılık kıkırdadığımda alt dudağımı dudakları arasına aldı.Ben de anında karşılık vermeye başladım.Nefessiz kalıp ayrılınca sırıtarak yüzüme bakıyordu.

Lale:HADİİ ,KAHVALTI HAZIIRR!!

Lalenin sesiyle ayrılıp banyoya gittik ve elimizi yüzümüzü yıkayıp aşağı indik.Keyifli bir kahvaltının ardından lale ve emirin tuttuğu yan tarafımızdaki ev için eşya bakmaya çıktık.Onlar kendi evleri için eşya bakarken biz de barışla bebek için birşeyler bakmaya başladık ama daha cinsiyeti belli olmadığı için birşey almadık.
.
.
.
Evin bütün eşyalarını almıştık ve bayağı yorulmuştuk.Saat yediye gelirken eve girdik kimsenin yemek yapmaya hali olmadığı için dışardan söylemiştik.Yemeklerimizi yedikten sonra erkenden yatmıştık çünkü yarın evi yerleştirecektik.

(1Hafta sonra,Düğün günü)

L:Nisaaa!Hadii.

Başımda bağıran bir adet laleyle gözlerimi açtım yan tarafıma baktığımda barışı bulamayıp yatakta doğruldum.

N:Barış Nerde?

L:Kovdum onları evden.Hadi kahvaltı hazır seni bekliyoruz.

Diyip cevap vermeme fırsat vermeden aşağı indi.Ben de hemen elimi yüzümü yıkadım ve üzerime rahat birşeyler giyindim.

Ben de hemen elimi yüzümü yıkadım ve üzerime rahat birşeyler giyindim

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Son kez aynaya bakınca yüzümdeki aptal sırıtşı gördüm.Hayal gibiydi,yarından itibaren sevdiğim, aşık olduğum adamla evli olucaktım.Düşüncesi kalbimin hızlanmasına neden olurken elimle karnımı sevdim,daha fazla oyalanmadam yüzümdeki gülümsemeyle aşağı indiğimde masa oldukça kalabalıktı.Nurgül teyze,Sude!,ayyüce,Özgül abla,Esra abla,Tanya ve Masterchef ten diğer bir kadınlar burdaydı.

Esra:Sonunda inebildin kuzum.

Yüzümdeki gülümsemeyi daha da büyütüp masaya oturduğumda sudenin nefret dolu bakışları bi lale de bir ben de geziniyordu,daha çok bende.Zaten zorla geldiği de her halinden belliydi ama bu gün o bile söndüremezdi gülümsememi.
.
.
.
Kahvaltımızı etmiş şimdi de kuaföre gelmiştik.Her ne kadar barışı aramak istesem de izin vermemişti lale şimdiyse o Emiri aramak için telefonunu almaya çalışıyordu benden çünkü vermiyordum.

L:Ya hadi Nis ya..

N:Hayır lalecim biraz daha ısrar edersen geç kalıcaz.

Lale oflayarak geri koltuğa oturunca ben de yanındaki koltuğa oturdum Sude hariç diğerleriyle bizi gülerek izliyorlardı.

 Portakal Çiçeği & MaviHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin