Taennie&Jirosé&Liskook Pt. 1

7.9K 78 31
                                    

"Ah babacık biraz daha oynayalım mı? "

Tahrik edici bir ses tonunda konuştuğumda dayanamayacağını düşünmüştüm fakat daha iyi bir teklifle bana gelmişti.

"Kediciğim biraz beklemeye ne dersin arkadaşlarımızı çağırdım onlarla birlikte oynayınca daha çok eğleneceğiz."

"Ama ben seninle eğlenmek istiyorum babacık."

Oturduğum yerden kalktım ve babacığımın yanına yaklaştım. Yanına oturduğumda bir elim gömleksiz üstünde gezinirken diğer elim ise pantolonun içinden penisini okşuyordu.

"Ahh Rosé babacığını zevke getirmeyi biliyorsun ahhh"

"Başlamak ister misin babacık?"

Başını olumlu anlamda salldığında üstüne çıkıp sürtündüm. Babacığımın yalvarmasını sevdiğimden yavaş yavaş sürtündüm ve sesli bir şekilde inlemeye başladım.

"Ahhhh babacık ahhhh çok iyisin ahhhh"

"Rosé ohh galiba babacığını fena azdırdın  bunu cezasını çekeceksin."

"Ahh babacık sen ne yaparsan yap ben seninim ahh"

Beni kucağına almış bacaklarımı kalçasına bağlamıştım. Birlikte odaya çıkarken hizmetçiye gelenleri içeri almasını söylemiştim.

"Ahh işte şimdi cezanı fena şekilde alacaksın."

Beni yatağa attığında vakit kaybetmeden üstümü çıkarttı karşısında tamamen çıplak kaldığımda vücuduma baktı ve gülümseyip gizli odaya geçti. İşte zevk geliyordu. Bacaklarımı açıp iki yandaki yatak kenarlarına bağlamıştı.
Dudaklarıma küçük bir öpücük kondurdu ve boynuma geçti.

"Ahh babacık hani- AHHH''

Birden içime girmiş ve delicesine hızlı bir şekilde gelgit yapıyordu. Ben zevkten kıvranırken meme uçlarımı dişlemesiyle daha da inledim.

" Ah ahh ahhh babacık daha ahh hızlıı becer beni hızlı ahhh"

"Emin misin?"

"Ah eminim ahhh"

Daha da hızlanmasıyla ellerimi sırtına geçirdim. İkimizde inliyorduk. Birden içimden çıktı ve zorla ağzıma penisini soktu.

"Yala"

Kafamı zorla bastırırken aynı zamanda elimle toplarıyla oynuyordum.

"Ah Rosé devam ahh"

Tam tekrardan ağzıma alacakken Taehyung ve Jungkook babacığımın geldiğini gördüm fakat ayaklarım bağlı olduğu için yanlarına gidemedim neyse ki onlar benim yanıma gelmişlerdi.

"Bu yakışıklı 3 babacık beni becerecek çok şanslıyım ahh"

Üçüde karşımda çıplaktı. Bu sefer kollarımı da iki yana bağladılar.

Yatakta yüzüstü yatarken Jungkook beni kaldırıp altıma geçmişti. Jimin ise arkamda Tae de kafamın önünde duruyordu. Jimin birden sert girince inlemeye başladım.

"Ahhhh babacık ahhh"

"Daha dur sen Jungkook babacığın seni çok güzel becerecek."

Jungkook bunu söylediğinde o da önden girmişti.

"Ahh zevk ahhhh çok zevkli mmhh"

"Sen dur daha!"

Tae saçımı tutup ağzımı aletine yaklaştırmıştı. Fakat inlemekten başka hiçbir şey yapamıyordum.

"İnlemeyi bırak ve yala!"

Bir anda penisini boğazımda hissetmiştim. İki kişi tarafından becerilirken aynı zamanda da başkasının penisini yalıyordum ve bu aşırı zevk vericiydi.

Sonunda Tae ağzıma boşalmış ve penisini ağzımdan çıkarmıştı.

Jungkook ve Jimin de neredeyse boşalacaklarını hızlarından anlayabiliyordum ah çok hızlılardı.

"Ah ahh ahhh ahhh mmh ahhh daha çok istiyorum ahhh"

"Sen istersinde yapmaz mıyız?"

İkiside içime boşaldıktan sonra içimden çıktılar ve oturdukları koltukta mastürbasyon yapmaya başladılar. Sanırım bir kez daha içime gireceklerdi.

Beğendiyseniz oy verin

İstek var mı?

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Feb 01, 2021 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Kpop Smut Shots Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin