|Her Şey Hayal Ürünüdür|
Derya Yıldırım - Caddelerde Rüzgar
Nisa 2019"Ecem, kanka senin bu hafta kaç rolün var?" Diye sordu Evliya. Elinde ki skece bakarken.
"3 tane. Neden sordun?"
"Ya bizim skeci sana paslayalım diyecektim de senin de varmış baya."
"Ayşegül'ün azdı bu hafta Ozan ona söylesin."
Ozan ayaklarını uzatmış, telefonuna bakarken ismini duyunca tek kaşı havada Ecem ve Eyliyaya döndü. "Ben ne alaka la?"
"Ee konuş işte Ayşegül ile. O oynasın."
"Oynasın."
"Ee git konuş!"
"Tamam." Diyip ayağa kalktı Ozan ve odadan çıktı Ozan.
"Bu anı bekliyormuş resmen." Dedi Ecem arkasından. Daha sonra yanında oturan Fatmaya dönüp ezber çalışmaya devam etti.
"Ayşegül." Diye seslendi Ozan sahneye doğru giden Ayşegüle.
"Efendim?"
"Naber?"
"İyi senden?"
"İyi benden de. Ya şey bu hafta senin kaç rolün var?" Diye sordu Ozan. Ayşegül biraz düşünüp cevap verdi. "1 olması lazım niye sordun ki?"
"Şey ya bizim Evoyla bir skeç vardı da onda sen oynasan?"
"Olur, at sen bana skeci."
"Tamam, atıyorum."
Ozan telefonunu cebinden çıkartıp skeci Ayşegül'e attı.
"Geldi. Benim şimdi provam var ne zaman çalışırız?" Diye sordu Ayşegül.
"Bilmem. Senin işin bitsin sonra konuşuruz."
Ayşegül "Olur. Görüşürüz." Diyip yanından gitti Ozanın.
Ozan arkasından baktı. Koşarken havalanan saçları, heyecanlanınca parlayan gözleri... Derin bir nefes aldı Ozan. Ayşegül gitse de sanki burada kalan kokusunu içine çekti.
"Ozan?" Diyip koluna vurdu Evliya.
"Ne?"
"Bağırıyorum niye bakmıyorsun?"
"Duymamışım." Diyerek ona döndü Ozan.
Evliya Ozan'ın baktığı yere kısa bir bakış atıp tekrardan Ozana baktı. "Neye bakıyorsun sen öyle?"
"Hiç. Sen ne diyecektin?"
"Benim işim varda çıkıyorum. Ayşegül ile konuştun mu sen?"
"Evet. Ama provası varmış onun."
"Tamam işte akşam bize gelin. Hem çalışırız hem skeç yazarız."
"Tamam söylerim Ayşegül'e."
"Tamam, hadi ben kaçtım."
Evliya gittikten sonra Ozan da prova yapanları izlemek için sahneye gitti. İkinci sıradan bir koltuğa oturup sahnedeki Ayşegül'ü izlemeye başladı. Daha bir sürü kişi vardı ama onun gözü sadece Ayşegül'ü görüyordu. Zaten bu aralar sadece Ayşegülü görüyordu, gözlerini kapattığında, gözlerini açtığında, uyurken, uyanıkken. Hep Ayşegül'ü görüyordu gözleri. Sanki onun dışında ki herkese, her şeye kör olmuştu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BERCESTE •OzAy•
Fanfiction"Ben senin gelince bütün düzenim bozuldu sandım ama benim zaten bir düzenim yokmuş Ayşegül..." - "Yeter ya!" Diyerek ayağa kalktı Ayşegül. Odadaki herkesin bakışları Ayşegülü buldu. Ozan da yaslandığı yerden doğruldu. Böyle bir tepki beklemediği y...