Nu imi vine sa cred cat de rea am fost!!Veti vedea acum de ce.
Pentru ca,era ora 13 si vorbeam cu Vali pe Transformice.El m-a intrebat la ce numar sa trimita sms pentru fraises si i-am zis unde.Dupa m-a intrebat unde il baga si i-am zis sa-mi dea parola lui si codul,ca sa le bag eu.Asa,mi-a dat codul,dar ce s-a intamplat?????Le-am bagat din greseala la mine.Primisem 235 de fraises.Imi parea rau pentru Vali si mi-am cerut scuze.Dupa mi-a venit ideea sa-mi incarc cartela si sa dau eu bani pentru codul li,ca sa ma revansez.Am facut-o si p-asta.
Dupa am purtat o conversatie ciudata cu Dani pe tema "Ea de ce nu are capsuni?".
[Antostarfigg] Dani,cum arat?mi-am mai pus fraises.
[Danipisicuta] bine :(( vreau si eu capsuniiiii
[Antostarfigg] pai trmite sms si o sa ai.nu mai sta sa-ti plangi de mila.
[Danipisicuta] pai da stii ca asa sunt eu,plang mereu.
[Antostarfigg] hai,Dani.Plangi doar pentru vrei niste capsuni?
[Danipisicuta] tie ti-e usor sa spui ca tu ai o viata perfecta
[Antostarfigg] pe bune Dani.Nimeni nu are o viata perfecta..nici nu cred ca exista asa ceva.
[Danipisicuta] te rog trimite si pentru mine sms
[Antostarfigg] offf
Dupa 5 minute am iesit de pe joc si .. cand eram la masa mi-a venit cea mai buna idee.Sa-i pun lui Dani capsuni cu banii mei,ca sa nu mai stea pe capul meu.
I-am spus ca-i pun si chiar i-am pus 102.Din ele si-a luat o culoare si o peruca super draguta.
Dupa ce-i pusesem capsunile lui Vali,in acea zi,pentru ca mai aveam credit,mi-am activat inca 235 de capsuni ^^Dar nu v-am spus,cu alea care trebuiau sa fie ale lui Vali,mi-am luat culoarea alba,umbrela de 40 de fraises si inca 2 personalizari.Iar dupa ce mi-am pus inca 235 mi-am personalizat umbrela si mi-am luat blanita aceea alba pufoasa.Mi-am luat-o pentru ca era la reducere cu -50%.
CITEȘTI
Transformice-cel mai frumos joc.
AlteleBuna!Sunt Antostarfigg si va voi spune cum am aflat eu de Transformice-joc cu soricei. Eram la o prietena iar ea se juca acest joc.Am memorat cuvantul "Transformice" iar cand am ajuns acasa l-am cautat.Primul rezultat de sus era "Transfor...