Twitterda haaala şu türk şarkıcılarla koreli şarkıcıları karşılaştırma işi devam ediyor, hala bir müzik olan popın asyalıların söylediği versiyonu kötü emelli olarak söyleniyor ve sıktı.
Belli bazı şeyler var ve aileler anlamak istemiyor.
Türk ailelerinin çoğu şuan kpopı böyle görüyor ve bunun nedeni de şu oppacılar ve idollerini tanrılaştıran kişiler kısaca toxicler. Hiç kpopa karşı olan birinin şarkılarının sözlerini konuştuğunu görmedim. Yani kpop dinleyenlerin de bu işi güzel sözler yazıyorlar ama türk popçıları saçma sözler yazıyor argümanıyla savunması gereksiz.
Eminim ki karşı olmalarının sebebi çocuklarının türk kültüründen uzaklaştığını düşünmeleri ve nedense bu müziğin cinsiyetsizliği yaydıklarını düşünmeleri. Ama farkında değiller ki çocuklarının eline daha dokuz on yaşlarındayken o telefonları başlarından savmak için verirken bunun asıl nedeni oluyorlar.
Çocuklarının bu şekilde olmasının nedeni ailelerin ta kendileri. On yaşındaki bir çocuk tüm gününü senin bile bile eline verdiğin telefonla geçirirse ve o telefonda yaptığı iş full idoller olursa bu olay muhtemeldir.
Ancak ailelerin saygı eğitimi ve düzenli elektronik alet kullanımıyla düzeltebilecekleri bu şey nasıl oluyor da kpop sektörüne kalıyor bilmiyorum.
Her iki tarafı da anlamaya çalışıyorum ama bir taraf aslında kendi hatası olan şeyi bir müziğe ve bu işi yapan insanlara atıyorken; diğer taraf da yaptıkları abartıları ve idolleri tanrılaştırmalarını inkar ediyor. Biraz anlayışlı olun ve 'genellikle küçük yaşta olan fanlar saçma işler yapıyor ama bu kpop'ın ve sanatçıların suçu değil aksine ailelerinin ilgisizliklerinin sonucu' deyin.