KLAN WIATRU
PRZYWÓDCA
Tygrysia Gwiazda - ciemnobrązowy pręgowany kocur z bursztynowo-czerwonymi oczami.ZASTĘPCA
Jastrzębi Świt - jasno brązowy pręgowany Kocur z zielonymi oczami. Podobny do tygrysa.MEDYCZKA
Szara Mgła - Szara-biała kotka o zielonych oczach.WOJOWNICY
Polarny Zmierzch - Pręgowany szary kocur o białych łatach i jasnych niebieskich oczach.Lwi Ogon - Rudy masywny pręgowany kocur o lścniącej sierści.
Mglista Stopa - Czarno-Biała kotka z niebieskimi oczami.
Nornicowy Ogon - Szaro-Biały kot z brązowymi oczami.
Gładka Burza - Jasny błękitno-szary kocur z lodowatymi oczami.
Błękitne Oko - Szara pręgowana kotka z błękitnymi oczami.Zajęczy Wiatr - Kotka z czerwonym futrem oraz z niebieskimi oczami.
Śliwkowe Serce - Biała łaciata kotka z niebieskimi oczami.
Czarna Burza - czarny kocur o niebieskich oczach.
Lisia Skóra - Pomarańczowa kotka z fioletowymi oczami podobna do lisa.
Sójczy Mróz - Czarno-szara jasna kotka o niebieskich oczach.
Leśne Oko - Szylkretowa kotka z zielonym i niebieskim okiem.
Niedźwiedzia Pręga - Wysoki brązowo-biały kocur z szarymi oczami.
Żołędziowe Serce - Brązowy kocur z żółtymi oczami.
Lampraci Ogon - Kotka z pomarańczowymi oczami podobna do lamparta.
Mrówczy Skok - brązowa kotka on poszarpanej i zaniedbanej sierści o bursztynowych oczach.
UCZNIOWIE
Bystra Łapa - Czarna kotka z niebieskimi oczami
Mentor: Śliwkowe SerceCzysta Łapa - Szary kocur z czerwonymi oczami.
Mentor: Czarna BurzaSTARSZYZNA
Wroni Szept - Szary kocur z żółtymi oczami.
Piaskowy Sztorm - Żółta kotka z zielonymi oczami i z ciemnymi pręgami.Nozdrzec - Czarny kocur z niebieskimi oczami.
Mrówczy Skok - brązowa kotka z niebieskimi oczami.
KOTY BEZ CZŁONÓW
Mgiełka - Jasna żółta kotka z pomarańczowymi oczami.
Trawik - Szary kocur z ciemnymi łapami i z ciemnymi błękitnymi oczami.KLAN OGNIA
PRZYWÓDCA
Głaz - Pomarańczowy kocur z zielonymi oczami i z wieloma bliznami.ZASTĘPCA
Cegła - Szary kocur z czerwonymi oczami.MEDYCZKA
Celinkowy Płomień - Płomienna kotka z żółtymi oczami.WOJOWNICY
Lodowy Ogon - Szary kocur z jasnym niebieskim ogonem oraz z czerwonymi oczami.Aurora - Biała kotka o niebieskich oczach.
Szary - Kocur z ciemnym szarym futrem z niebieskimi oczami i z wieloma bliznami na łapach i na grzbiecie.Lilia - Czarna kotka z czerwonymi oczami
Biały - Wysoki biały kocur z czerwonymi oczami.
Mgła - Szary jasny pręgowany kocur o zielonych oczach.
STARSZYZNA
Żelek - Pręgowany brązowy kocur z blizną na oku i z bursztynowymi oczami oczami.KARMICIELKA
Śnieżna - Kotka z ciemnym futrem i z zielonymi oczami.KOCIĘTA
Meszka - Biała kotka z zielonymi oczami.
Ruda - Ruda pręgowana kotka z brązowymi oczami.KOTY NIE NALEŻĄCE DO KLANÓW
Biały Ogon - Czarny kocur z białymi plamami na oczach , białym ogonem i z błękitnymi oczami.Płonący Ogon - Rudy kocur z czerwonymi oczami.
Głęboki Ogon - Błękitny kocur z jedną białą łapą i z zielonymi oczami
CZYTASZ
Wojownicy: Wizja Płomieni Tom II Nocny Omen
FantasyNadeszła pora opadających liści. Bystra Łapa jest gotowa by służyć swojemu Klanu na śmierć i życie. Jednak problemy w Klanie Wiatru dopiero nadeszły. Uczennica jest pewna że Klan Gwiazdy przyniesie dla Klanów ciemność i znaki ostrzegawcze.