!BU ŞARKIYI AÇIN ÖYLE OKUYUN, BU ÇOK ÖNEMLİ DETAY, YOKSA HİSSEDİLMEZ YAZDIĞIM AU!
AU
Yılbaşı Gecesi. Kuyucu firması İstanbul'un en zengin restoranlarından birinde parti veriyordu bu gece. Şirketin tüm çalışanları oraya davetlidir.
Şahika, Ender'le birkaç hafta önce öpüştüğünü hala unutamıyordur. Evet, Ender yeterince sarhoştu ve ne yaptığını anlamamıştı o zaman ve ertesi gün bunu hatırlamıyordu bile, hem bu gece de Şahika'ya çok soğuk davranıyordu. Şahika her gün Ender'i düşünüyordur, bir şeyler hissetmeye başlamıştır ona karşı, kendini ilk defa bu kadar çaresiz hissediyordu, aşık olduğunu anlıyordu ama asla kabullenmiyordur, çünkü duygularını Ender'e açıklayamacağını çok iyi biliyordur. Koyu saçlı kadın sahte bir gülümsemeyle burda durmaktan çok sıkılmıştı, hiç kimseyi görmek istemiyordu ve bir süreliğe partiden ayrılmaya karar verdi. Şahika tuvaletin kabininde kendini kapatıp ağlıyordu. Salonda çalan şarkı onu daha da üzüyordu, bu melodi, sözler, her şey Ender'le bağlı o gece geliyordu aklına. Kabinden çıkıp duvarda asılı aynaya bakıyordu Şahika, ağladığına göre rimel yüzüne bulaşmıştı, gözleri şişmişti ve kızarmıştı. Şahika, Ender'le öpüştüğü anı yine hissetmek için dudaklarına dokundu ve parmağını üzerinde gezdirdi.
Duygularına hakim olamayacağına çok korkuyordur. Unutmak istiyordu bu acıyı. Sadece sevmek ve sevilmek istiyordu...