-oooo ali bey siz buraya uğrar mıydınız?? Dedi.
-işimiz var ki uğradık yoksa ne işimiz var? Dedim, şaka lan şaka mal mısınız aq. Oraya biz tahta dilenmeye gittik öyle der miyim??
-olur mu be abiim be hep geliyorum abi ya ayıp ettin, dedim.
-şaka yapıyorum kardeşim, dedi.
-siz de hoşgeldiniz kızlar, dedi.
-Abi tanıştırayım bu nisa, bu melis ; bu da furkan Abi zaten tanıyorsunuz size daha önce de anlattım, dedim.
Furkan abi bi havalara girdi anlatamam...
Buyur abim bişi mi isticen? Dedi. Evet abi, dedim.
Buyur kardeşim, dedi. İşte tam o sırada nisa atladı - furkan, bizim arkadaşımızın Tahtası kırıldı bize şöyle ateşli, seksi bir şey ayarlayabilir misin?, dedi. Ama kızlar fenaydı ee doğal olarak furkan abi uçuyordu bn bunu hissediyordum..
-yhaa pühüh istediğiniz tahta olsun nisacım bizim işimiz bu, bulamazsak da yaparız, sıfır sıkıntı yanii anlatabildim mi??
Bnce çok güzel anlatmıştı uçtuğunu içinden ne hayaller kuruyordu acaba ahh be furkan reis...
Furkan abi ekledi : Htta beraber de yapabiliriz, dedi.
Melis de atladı hemen : ayy gerçekten miii ?
-evt tabiki siz yeter ki isteyin başımın üstünde yeriniz var dedi.. "hangi baştan bahsediyordu?? Neyse fesatlığın lüzumu yok"
Kızlar da tabi hemn fırsattan istifade atıldılar ;
- yaa ne kadar tatlı yaa sence de öyle değil mi meliis?
- ayy evt canım yhaa oyyş yeruun ...
Buraları geçiyorum +18 fena yavşadılar da ama belaltı yok yani o kadar da değil..
İçeri bakalım eğer istediğiniz türden tahta yoksa yeni bir tane yaparız size ne zamana lazım, diye sordu furkan abi.
Dedik bize en geç 1 hafta içinde olması lazım.
Oo tmm ozaman bn size 2-3 gün içinde yaparım dedi.
Ama önce içeri girip içeri bakacaktık. Hadi bakalım, dedi. Tam giriyorduk ki furkan Abi kızlara çaktırmadan "siz gelmeyin lan" dedi.
Tmm abi büyüksün diyip dışarı çıktık. 10 dk sonra dışarı çıktılar ellerinde de tam tamına 4 tane tahta vardı. Evet biz 1 tane tahta istemiştik ama 4 tane tahta vardı. Çok sevindik hepsini önümüze serdi. İstediğinizi seçin, dedi. Hepimiz birer tane seçtik.
- siz hayırdır loo? Dedi.
- noldu abii, dedik hep bir ağızdan.
- 1 tane istemiyor muydunuz hepsini aldınız, dedi.
- haklısın abi dedik. Adam haklı beyler bir tane Tahtanın maliyeti ne kadar biliyor musunuz ¿¿
-en beğendiğiniz seksi, ateşli olan tahtayı alın, dedi ve tekrar o gülücüğünden attı. "piç gülüşü"
-tmm abi, dedik ve 10 dk sonra tahtayı seçmiş, furkan reise teşekkür edip, hayırlı işler deyip, arkadaşımızın evinde soluğu almıştık. Arkadaşa sana bir sürprizimiz var, dedik.
- noldu, ne sürpriziniz var? Diye sordu. Çok sevinmişti sakar herif daha dur lan hediyeni al da sonra sevin mal.. İlk defa hediye alacaktı herhalde
Hep beraber çıkıp tahtayı getirdik.
"OHAAAAAAAAĞAAAAAĞAAAAAA YOĞAMINAAAAAAAAAAAAAAAAA" Diye anırdı resmen. Yavaş lan aq vermiyoz lan, dedik.
Baktık bu büzüştü nerdeyse ağlayacak şaka lan mal al bu senin güle güle kır, parçala, aq, dedik.
Ve sonra herkes evlerine ayrıldı...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sörf Tahtası..
KurzgeschichtenSlm gençler bu benim yazdığım ilk kitap bu yüzden biraz saçmalayabilir, uydurabilirim. Canınız sıkılabilir ama okuyun bnce bn olsam okurdum yani ne bileyim. Yeni biri katılmış aranıza yani okuyun derim bn. Neyse farketttiysenz şu an saçmalıyorum ned...