- Elizabeth! Elizabeth! Ébredj! - ébrezgetett a nevelőanyám Megan.
- Mi van? - kérdeztem fáradtan.
- Ébredj. Hétfő reggel van és elfelejtetted bekapcsolni az ébresztőd. - persze. Tök véletlen volt. Semmi kedvem iskolába menni. Felkeltem és felöltöztem. Egy sötétlila pulcsit és egy fekete nadrágot vettem fel. A hajamat megféüsültem és hagytam, hogy a vállamra omoljon. Nem szoktam túlzásba vinni az öltözetem főleg a suliba nem. De ez már az utolsó év. Végre 18 leszek és elhúzhatok innen. Egyébként Elizabeth Beneth vagyok, Queens-ben élek. Most érek be suliba. Általában gyalog megyek. Pont mint ma is. Amikor beértem odamentem a szekrényemhez. Kinyitottam és beraktam a könyveimet. Valaki köhögni kezdett mellettem de nem igazán érdekelt. Egyre hangosabban köhögött és közben engem nézett. Végül unottan odanéztem.
- Uh..bocsi de ez az én szekrényem. - mondta a suli kurvája Medison.
- Ömmm.. Nem. - néztem rá furcsállva a dolgot.
- Mi az hogy nem? - kezdett el sipítozni.
- Kezdjük ott hogy Október közepe van, úgyhogy már másfél hónapja elkezdődött ez az év és ugyan úgy az én nevem volt ráírva és nem mellesleg már 3éve az a szekrényem.-daráltam le neki egy levegővel majd becsaptam a szekrény ajtaját mire kicsit hátrahőkölt.
- Na ide figyelj tudod te hogy ki vagyok?!-emelte fel a hangját. Erős ablakok vannak az iskolában ha ettől nem repkednek szét.
- Igen sajnos tudom ki vagy de ettől függetlenül ez az én szekrényem és el fogok késni úgyhogy szép napot! - zártam le az egészet és csak úgy elsétáltam mellette. Új emelt kémi órára megyek mivel eddig az alapra jártam de valamiért feljebb raktak.
- Gyerekek bemutatom nektek Elizabeth Beneth-ez az új csoport tagot. Kérlek ülj le oda valahova hátra. - mutogatott a tanár úr én pedig leültem egy üres padhoz. Elkezdődött az óra. Éppen írt volna a tanár úr a táblára amikor valaki berontott. - Peter merre jártál? - kérdezte a tanárúr majd a gyerek csak úgy leült mellém.
- Nagyon sajnálom tanár úr legközelebb nem fordul elő! - kiabált a tanár úrnak majd előpakolta a felszerelését. Engem észre sem vett, amit mondjuk nem kifejezetten bánok...
BINABASA MO ANG
Ametiszt
FantasyEgy átlagos gimnazista lány éli a teljesen átlagos életét míg egy nap meg nem ismeri az aranyos és jóképű Peter Parkert madj a többi Avengerst..