{Melody}
"Stoor ik?" Zayn komt de keuken binnen als ik nog met mijn armen om Harry heen sta. "Zayn! Euhm kom we zetten je tv neer." Ik open de deur voor Zayn en we zetten de tv op een tafel en sluiten hem aan. "Ik ga de popcorn en chips en zo halen," Harry springt op van de bank,"ik help je wel," en Harry loopt met me mee naar de keuken. "Haz pak jij even de schaaltjes?" Harry opent het kastje en haalt de schatjes eruit.
Ik pak een zak en probeer m open te krijgen, "Haz, ik krijg m niet o..." en op dat moment knalt de zak uit elkaar, en alles wat we doen is heel hard lachen.
"Wat is er zo grappig?" Vraagt Zayn die de keuken binnen komt lopen, "oh nou ik wilde," en ik begin weer heel hard te lachen, "de zak open maken, en en ehhh toen knalde 'ie uit elkaar," en ik barst weer ik lachen uit, en Harry doet met me mee.
Zayn vind het duidelijk niet grappig en begint de chips op te ruimen en in de prullen bak te gooien. "Zayn doe niet zo chagrijnig joh!" zeg ik, "ruim het dan zelf op." Zayn staat op en loopt terug naar de tv. "Pff die was ook chagrijnig," zegt Harry zo zacht mogelijk, "ja dat kan je wel zeggen, maandelijkse periode of zo," Harry lacht en ik kan er ook wel om lachen.
"Zo alles is klaar," en we zetten de schaaltjes neer. "Niet meer zo chagrijnig doen he, meneer Malik," ik kietel hem want ik weet dat hij daar niet tegen kan. "stop, Mel, stop," lacht hij. "Zo zijn we weer vrolijk?" Zeg ik als ik hem nog steeds kietel, "ja! ik ben weer vrolijk," en hij lacht nog steeds, "mooi dan kunnen we nu gezellig film gaan kijken."
"Welke film wil je zien?" Vraagt Zayn die ondertussen Netflix aan zet. "The hunger games!" Roep ik als ik hem voor bij zie gaan. Zayn klikt op de film en hij begint meteen.
Zayn pov:
De film is afgelopen en Melody is in slaap gevallen, op Harry's schouder. Pff ik mag die gast nu al helemaal niet, als ze in slaap moet vallen dan bij mij, maar nee niet bij die gast. En toen ik de keuken binnen kwam lopen, bah. Ik zet de tv af en maak Harry wakker die ook met z'n ogen dicht ligt. "Harry, de film is afgelopen gaan jullie naar boven? dan blijf ik in de bank slapen, en heb je het luchtbed al op gepompt?" Harry kijkt me aan en begint dan te praten, "ja, het luchtbed ligt er al."Harry maakt ook Mel wakker en samen lopen ze naar boven, alles voor haar veiligheid. Als ze liggen te slapen pak ik ook maar een deken en ga maar in de bank liggen. Ik sluit mijn ogen en probeer in slaap te komen.
Pov Melody:
Pff ik kan gewoon niet in slaap komen, ik zie Harry liggen en hij slaapt dus wel, hij ziet er wel erg schattig uit als hij slaapt. Ik kijk op de wekker: 4:45, ik zucht diep.Harry moet het gehoord hebben want hij schiet omhoog. "Wat is er Mel?" Even kijk ik hem aan, "oh ik kan niet slapen," Harry kruipt omhoog zodat zijn hoofd op de zelfde hoogte is, hij kijkt me recht aan. "waarom kan je niet slapen? Nachtmerries?" ik lach even, "nee Haz ik kan gewoon niet inslaap komen, ik heb gewoon te veel gedachtes." Hij lacht, "waar gaan die gedachtes over dan?" "Eigenlijk over van alles en nog wat," ik glimlach naar hem. "Ik ga maar weer eens proberen te slapen," zeg ik als ik op het punt sta mijn ogen te sluiten.
Ik wordt wakker van Harry's telefoon hij gaat af, het is half 10, ik kijk op zijn scherm: zijn moeder? "Harry je moeder belt," ik schud hem wakker, een zachte o verlaat zijn lippen.
"Heey mam,"
"Heey lieve schat, gefeliciteerd! Fijne dag mijn kleine jongen wordt groot,"
"Mam, doe die zo gek joh, ik ben pas 21 geworden,"
Ik frons even zou hij jarig zijn?
"Nou ja jongen, fijne dag mama houd van jou." "ik hou ook van jou mam,"
"Dag jongen,"
"Dag mam,"Hij eindigt het gesprek, "Harry? Ben je vandaag jarig?" "Euhm jaa..." HAPPY BIRTHDAY HAZZA!" Ik begin te zingen: "happy birthday to you, happy birthday to you.."
JE LEEST
Sherlock Styles ✔️
Fanfiction"Styles, Harry styles, waar kan ik u me helpen?" "Ik moet en zal de dader van mijn vader vinden," Melody Watson 20 jaar raakte een week geleden haar vader kwijt door dat hij was vermoord, omdat het politieteam het nu al op gaf ging ze maar naar een...