"Piştt! Sümüklüü..."

316 5 1
                                    

"Piştt! Sümüklüü sana diyorum, baksana bii.."

"Ne var? "

"Sana bişey göstereceğim!"

"Onu saçımı çekmeden önce düşünecektin.Gidiyorum ben!

"Gelmessen gelme kızım göstermem bende . "

Gelmemişti de.Ona en sevdiği çiçek olan papatyaları gösterecektim.Daha o beş yaşında , bende yedi yaşındaydım.Şimdi olsa gitmezdi biliyorum, çok seviyordu beni.Benim onu hayrınlıkla sevdiğim gibi.Burçak renginde dalgalı beline kadar uzun saçları vardı.Gözleri ise güneşte bal rengini alıyordu, gönlümü tatlandırıyordu.Bilmişti, evet çok bilmişti.Her kız çocuğu gibiydi haklısınız ama benim onda en sevdiğim özelliğiydi bu.Trip atması onu daha tatlı kılıyordu.Uğraşırdım onunla, yeri zaman güldürürdüm de . Her hali güzeldi onun her zaman!

Ertesi gün nehrin yanında gördüm onu.Suya taş atıyordu.Beni gördü ve afalladı.

"Ne işin var senin burda ? Burası sizin eve uzak. Hem anan nasıl izin verdi senin?"

"Hihihi.İzin alan kim? Sorsam terlikle beni buraya kadar kovalar, sonra beni ahanda buraya atardı."

"Ohhh. Ellerine sağlık olurdu o zaman Hatçe anamın işte ."

"Sümüklüsün iştee ..Sü-mük-lüüüü.. Hahaha .."

"Sussana sen ya ..Gel buraya kaçmaa. Ah! Dizim acıdı bak kanıyor.Hep senin yüzünden işte hep senin ."

"Kız değil misin ağlarsın ancak.Banane ben kaç kere kanattım bi kerem oğlumm.Ama hiç ağlamadım erkek adam ağlamaz!"

"Yaa çorabımda yırtıldı.Babam geçen ay almıştı bunları şeherden!"

Onu öylece orada bırakmıştım.Ne yaptı sonra bilmiyorum.Onum pembe, çiçekli çoraplarına üzüldüğü hala aklıma geldikçe , içimde bir yerlerden parçalar kopar gider. Ben ona yardım etmemiştim.Ama daha sonra ona asla ödemeyeceğim şekilde borçalanacaktım.

"Anaaa ben acıktım."

"Lan Sedat ne bu üstünün hali ? Kaç kere dedim sana çamurda oynama diye ? Oğlum sen akıllanmıyacan mı? Hı.? Git gözüm görmesin seni!"

Zorla banyoya soktu beni.Köy ortamında güğümlerde zar zor ısıttığı suları bana harcardı.Kaynar suyu olduğu gibi başımdan aşağı olduğu gibi dökerdi.Ama anamın korkusu suyun sıcaklığını hissttirmezdi bana.Sesimi çıkaramaz, bazende gizlice ağlardım.

"Yemeğini ye, yat zıbar .Baban tarladan geç dönecekmiş."

Sobanın sıcaklığı eşliğinde, salçalı ekmeğin tadı tarif edilemezdi.

Selam arkadaşlar .İlk bölüm sebebiyle birazcık kısa oldu .Okunma sayısına göre uzatacağım :)))

▪Papatyalar▪Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin