Pe usa camerei intra....Luka! Avem de discutat aici!
M:Luka!
Ma indrept eu furioasa catre el.
M:Credeam ca vei termina cu prostiile astea! Da se pare ca nu pot avea incredere.....da sa stau cu voi doi in camera?!V-ati aliat impotriva noastra?
Ad:Marinette ..ia-o usor....vom sta cu ei o saptamana intreaga...
M:Nu Adrien nu! Nu accept ca doi tampitu sa imi strice relatia!
Li:Marinette...ce te-a apucat? Tie nu iti sta in fire?*facand pe nevinivata*
M:Eu plec de aici!
Ies pe usa trantind-o in urma mea...Incep sa fug spre padurea care inconjura cabana in care stateam. Ma ajez pe o buturuga si imi inchid ochi gandinduma la tot...Absolut tot...
Adrien pov:
Ma intreb de ce e asa....Sper ca e bine...Ramanem toti 3 in tacere pana cand eu nu mai suport si fug spre iesirea cabanei unde,cand ajung ma opresc incercand sa ma gandesc unde s-ar duce Marinette.
Afara era al naibi de frig. Trebuie sa o gasesc repede ,nu vreau sa i se intample ceva.
Marinette pov:Am pierdut sirul orelor stand aici.E atata liniste si pace,fara probleme,certuri,dureri de cap. Ma intind pe ace buturuga cu capul spre cer.Nu imi pasa de frig ,nu imi pasa de nimic.Incepe sa ninga. Fulgi arginti cad pe fata mea usor,aducandu-ma la realitate din cand in cand. Nu eram gros imbracata.Niste pantaloni ,o bluza si un plovar. Si desigur niste cizmulite subtiri.
Imi simt ochii din ce in ce mai grei pana cand ,fac contact cu lumea viselor adormind pe buturuga.Adrien pov:
Afara incepe sa ninga...Imi e frica pentru Marinette! Daca a patit ceva?!Alerg ca nebunu in stanga si in dreapta . Und ete-ai dus pitic?
Marinette pov:
Eram pe o campie verde ...cand....Ma trezesc la realitate ,unde observ ca nu mai sunt in padure...sau...la cabana....
Era o incapere facuta numai din lemn.Era cald si bine.Langa mine ,uitanduma asa,am vazut un foc...Incerc sa ma apropii de el pentru a ma incalzii.
Peste ceva timp usa acelei incaperi se deschise iar pe ea....intra un baiat...cam de varsta mea ,ochi albastri ca cerul,par negru ca noaptea si un zambet cald care .... mi-a dat un sentiment ciudat.........:Se pare ca te-ai trezit!
M:Scuzama daca sunt nepoliticoasa dar....Unde sunt si cine esti tu?
...:Nu esti deloc nepoliticoasa blunetto, eu sunt Zack si te-am gasit stand pur si simplu in padure....M-am speriat asa ca te-am adus la mine.
M:Dar...ce cautai prin padure la ora asta?
Za:Adunam lemne,nu mai aveam asa ca ma duceam sa ma i-au. Apropo,cum te cheama?
M:M..marinette....
Avea o voce calda care imi incalzea urechile cand o auzeam...
M:Tu..tu locuiesti aici?
Za:Da,am fugit acum 3 ani de acasa si mi-am construit aceasta cabana unde stau acum!Dar...am o intrebare...
M:Mh?
Za:De ce o fata ca tine statea pe o buturuga in toiul nopti?
M:Eh..poveste lunga..venisem sa imi limpezesc gandurile cand....m-a luat somnul...
CITEȘTI
꧁𝐎𝐮𝐫 𝐋𝐨𝐯𝐞 𝐒𝐭𝐨𝐫𝐲꧂🥀𝐀 𝐌𝐢𝐫𝐚𝐜𝐮𝐥𝐨𝐮𝐬 𝐒𝐭𝐨𝐫𝐲🥀|FINALIZATA|
RomanceDupa calatoria lor in New York totul s-a schimbat intre cei doi indragostiti!Oare cei doi isi vor dea seama ca sunt facuti unul pentru altul?!🐞 (Stiti cine e Buburuza...bla bla...si despre episodul special din New York! Pai aceasta este continuarea...