"Yah Tae gideyim artık biri görecek!"
"Biraz daha sevgilim lütfen! Hem burda bizi kimse görmez merak etme bana güven."
Tae'nin bu sözü üzerine Jin omuzlarını düşürmüş ve kendisine doğru yaklaşan Tae'ye teslim olmuştu.
"Seni elde etmeme rağmen hâlâ bu kadar çok istemem ve sana olan aşkımın katbekat büyümesi senin bir mucizen değil mi Jin-ah?"
Jin hiç bir şey söylememiş ve kafasını utandığını belli edercesine eğmişti.
"Ah bu kokun beni bir gün deli edecek ve ben sana deli olarak öleceğim!"
"Yah deme öyle şeyler yanımda! Sinir oluyorum"
"Hm sinir olunca hep böyle mi olursun?"
"Nasıl?"
"Avının üzerine atlayacak olan bir aslan gibi yani demek istediğim çok yırtıcı görünüyorsun"
"Yah hep böyle yapıyorsun ama? Utanınca domates gibi olan suratımı izlemek hoşuna mı gidiyor?"
"Gerçeği söylemek gerekirse evet! Seninle ilgili olan her şey hoşuma gidiyor"
"Taehyung-ah bu kadar güzel sevme!"
"Neden sevgilim?"
"Çünkü bu bu çok güzel ve hiç gerçekçi gelmiyor. Yani nasıl anlatayım rüya gibi ve ben uyanmaktan korkuyorum"
"Hayır sevgilim! Sakın öyle düşünme bu bir rüya değil! Asla da olmayacak"
"Taehyung ben"
"Evet"
"Seni seviyorum"
"Ben de seni Seokjin-ah"
Taehyung birden dudaklarını buluşturduğunda Jin düşmemek için Taehyung'un gömleğine tutunmuştu. Uzun süre öpüşmüşler ve tutkulu bir sesle birbirinden ayrılmışlardı.
"Artık gitmeliyim"
"Biraz daha"
Taehyung arabadan çıkmak için hareket eden Jin'in kafasından tutmuş ve doyamadığı kırmızılıklara tekrar yapışmıştı.
"Ah Taehyung! Gerçekten biri görecek şimdi!"
Jin hiç istemediği halde acele ile dudaklarından ayrılmıştı. Etrafı iyice inceledikten sonra arabadan koşar adımlarla çıkmıştı.
Taehyung arkasından bakakalmış ve Jin'in oturduğu koltukta duran fuları görünce sırıtmıştı. Sevdiği gerçekten kendisi gibi sersemdi. Oysa bilmiyordu ki Jin'in onu bilerek unuttuğunu. Çünkü Taehyung bilmese de Jin de onu en az Taehyung'un kendisini düşündüğü kadar düşünüyordu.
Fuları eline alarak kokusunu ciğerlerine çekmişti.
"Sevdiğim senin kokun bile beni bu denli delirtirken sana psikopat olmam normal değil mi?"
♢Y♢O♢O♢N♢K♢O♢O♢K♢♢♢♢♢♢♢
"Yoongi aç şu kapıyı artık! Geç kaldım zaten!"
"Bana neden tavırlısın Jungkook?"
"Ben sana neden tavırlı olayım be! Rahat bırak beni!"
"Gözlerimin içine bile bakmıyorsun Jungkook"
"Sevinmen gerekmez mi?"
"Neden?'
"İşte gözlerinin içine bakamayacak kadar aciz olduğumu falan düşünmüşsündür şimdi! Bu da dolayısıyla egonu tatmin etmiştir."