Pazar günü olduğu için ne Jimin'i kaldırmıştım ne de kendim kalkmıştım.Evimin açılan kapısıyla bizim salaklardan birinin geldiğini anlamıştım.Hoseok benden evimin anahtarını isteyince dört tane daha yaptırmıştım hiç birinin triplerini çekemezdim.Yukarı çıkan adımlar ile Jimin'i daha da sıkı sarmıştım.Tahminimce bu kişi Taehyung ise ilk önce benim odama gidecekti,öyle de oldu.Odamın zaten açık olan kapısına tekme geçirip "Aaaa burada yok!" deyip bağırmasıyla Jimin gözlerini ovmaya başlamıştı.Jimin'in odasının kapısına gelip kapıyı hafifçe açıp bir tekme geçirmişti,aptalın küçüklük hayali polis olmaktı çocukluğundan beri her kapıyı böyle açıyordu.Odaya girip perdeleri sonuna kadar açıp bağırmıştı.
"Günaydın amına koduklarım."
Perdeleri açmasıyla Jimin direkt yorganın içine girmişti. Jimin'in yaptığı harrkete sakince gülmüştüm.Mızmızlandığında Taehyung Jimin'in üstüne atlamak için hazırlanmıştı,neredeyse her sabah beni o şekilde kaldırıyordu ve inanın Jimin'in tecrübe etmesini istemediğim bir deneyimdi.
"Taehyung in aşağıya kim varsa yardım et,bir şey yap."
"Ya niye ben burada durmak istiyorum."
"Taehyung.Siktir.Git."
"Hemen canım hyungum benim oh."
Dışarı çıkıp kapıyı kapatmıştı.Ellerim Jimin'in saçlarında gezinirken konuştum.
"Hoseok dün beni aradı.Daha önce hiç kıyafetlerini boyamamış seninle boyamak istiyormuş.Kısaca iki dakika sonra cırlamaya başlar.Kalk hadi."
Mızmızlanarak kalkıp tuvalete girmişti.Ben de odama gidip üstümü değiştirmiştim.Ben aşağı indikten kısa bir süre sonra Jimin'de inmişti.Koltuğa oturduğu gibi Hoseok hemen yanına yerleşmiş heyecanlı bir şekilde ne yapmak istediğini anlatmıştı.Mutfakta Jin hyunga yardım ederken göz ucuyla ikisini izliyordum.Jimin hafifçe başını sallamış,nasıl yapacaklarını anlatmaya başlamıştı.Masayı hazırlamış,kahvaltımızı etmiştik.Kahvaltıdan kalktıkları gibi Hoseok Jimin'i salondaki masaya doğru çekiştirmiş getirdiği iki pantolonu ve boyaları masaya koymuştu.
İkisi pantolonlar ile uğraşırken diğerleri de kafalarına göre takılıyorlardı.Ben ise televizyon izlerken dün yeni uyuduğumda Jimin'in beni öpmesini düşünüyordum.Hayal meyal hatırlıyordum ama yine de kalbimi hızlandırabiliyordu.Çok fena aşık olmuştum,çok fena.Uzun bir sürenin sonunda Hoseok çığlık atmıştı.
"Ya bu çok güzel oldu!"
Tepkisi dikkatimi çok çekmemişti ama kafamı onların olduğu tarafa çevirdiğimde Jimin'in güldüğünü görmüştüm.Yüzümde aptal bir sırıtma oluşurken Jin hyunga sırıttığımı belli etmemek için-aşk dedektörü gibiydi anında anlıyordu- konuştum.
"Bence onları Instagram'da paylaşmalısınız."
"Oha evet.Jimin kurusun bunlar bahçede fotoğraf çekiniriz."
Çekingence kafasıyla onayladığında,boyaların kuruması için masada bırakıp koltuklara yerleşmişlerdi.Jimin hemen yanıma oturduğunda diğerleri yaptıkları işlere tekrar odaklandıklarında Jimin'i belinden kavrayıp kendime yaklaştırdım.Yüzü anında kızardığında diğer elimi belindeki elim ile birleştirip boynuna yattım.Sebepsizce yorgun hissediyordum,Jimin'in boynu benim için en iyi dinlenme yeriydi.Hem kokusunu içime ona belli etmeden çekebiliyordum.Yüzüne baktıkça kızardığını görüyordum,şu an onu daha da kızartmayı çok isterdim ama çocuklar bunu garip anlayabilirlerdi.
Öylece hepimiz boş boş takılmıştık.Aslında ben daha çok düşünmüştüm,boynuna yattığımdan beri Jimin yüzüme bile bakmıyordu. Pantolonlar kuruduğunda Hoseok çok heyecanlı Jimin ise çok çekingendi.Zorla fotoğrafını çekmiştim,daha sonra paylaşacağına dair söz vermişti.Çocukları uğurladığımızda odama çıkıp çimenlerde dizimin üstünde durduğum için çimen lekesi olmuş pantolonumu çıkarıp siyah eşofman altımı giydim.Aşağıya indiğimde Jimin'i etrafı toplarken bulmuştum.
"Jimin bırak ben hallederim."
"Kafamı dağıtmaya ihtiyacım var.Bugün ben yapayım."
Elindeki tabakları alıp mutfağa götürdüm o da bir kaç bardağı alıp tezgaha bıraktı.Bileğinden tutup tezgah ile benim arama çekip ellerimi iki yanına koydum.
"Ne oluyor?"
"H-hiç ne olmalı ki."
"Niye benden kaçıyorsun?"
"Kaçmıyorum."
"Kaçıyorsun."
"Kaçmıyorum."
"Öyle mi?O zaman niye boynuna yattığımdan beri yüzüme bakmıyorsun?"
"Bakıyorum sen görmüyorsun hyung."
Bakmamıştı,bir kere bile bakmamıştı.Sağındaki elimi kaldırmaya çalıştığında tekrar konuştum.
"Dün gece beni öptüğünü biliyorum."
Anında kıpkırmızı olmuştu.Utangaç olması hoşuma gidiyordu,özellikle de bana karşı.Kızarmış yüzünü defalarca öpüp daha da kızartmak istiyordum.Kocaman gözlerle bana döndüğünde ne kadar sırıtmak istesem de ciddi kalmıştım.
"Ü-üzgünüm.Sadece iyi hissetmek istemiştim."
"Ben sana iyi mi hissettiriyorum?"
Usulca kafasını sallayıp göğsüme bakmaya başlamıştı.Bunu söylemekten asla bıkmayacağım,çok şirindi.Büzdüğü dudaklarını şişirene,kızartana kadar öpmek istiyordum.Her istediğimde belinde ellerimi gezdirmek,her gece onunla sarılarak uyumak istiyordum.Gözlerinin dolduğunu gördüğümde endişelenmiştim ama az çok ağlama sebebini tahmin edebiliyordum,rahatsızlık hissettiğimi düşünüyordu.
"Bir daha öper misin beni?"
Kafasını ani bir hızla kaldırmasıyla bal rengi gözleri ile koyu kahverengi gözlerim buluşmuştu.Anlaşıyor gibiydik,sadece gözlerimiz bile yetiyordu ne istediğimi bilmesine.Ellerim beline yerleştiğinde onu kendime çekmemle dudaklarımızın birleşmesi bir olmuştu.İlk sadece dudaklarımız değiyordu birbirimizden bir hareket bekliyorduk.
Yoongi Jimin'in alt dudağını emmeye başladığında Jimin aynı işlemi Yoongi'nin üst dudağına yapıyordu.Gittikçe hızlanan ikili saniyeliğine ayrılmış bir kaç saniye birbirlerine bakmış tekrar kırmızılıklarını birleştirmişlerdi.Bu sefer Jimin ilk hareketi yapmış dilini Yoongi'nin alt dudağında gezdirmiş önce ısırmış sonra da emmişti.Isırması ile Yoongi öptüğü dudakların sahibine küçük bir mırıltı bırakıp Jimin'in dilini emmeye başlamıştı.Jimin hissettiği pürüzlü,sıcak dil ile iyice uçmuştu.Nefes nefese kaldıklarında Yoongi Jimin'in boynuna inmiş oraya ıslak öpücüklerini bırakmaya başlamıştı.Jimin ise hissettiği her öpücük ile mırıldanıyor,Yoongi'nin omuzlarını sıkıyordu.Yoongi kulağının hemen altına geldiğinde fısıldadı.
"Seni seviyorum bebeğim."
Jimin ise hafif mırıltılar eşliğinde karşılığını vermiş Yoongi'yi boynuna daha da bastırmıştı.Yoongi cevabını almıştı.
Soft bebişlerim benim 🤧🤧🤧
❤
ŞİMDİ OKUDUĞUN
insecure art
FanfictionFenomen Min Yoongi bir gün dm kutusunu temizlemeye karar verir.İnanın hayatında onu en mutlu eden şeylerin mesaj kutusunda karşısına çıkacağını bilmiyordu.