Mekana geldiğimizde arkamdaki adamlara işaret ettim.Mekanın kapısında siyah takım elbiseli adamları sessizce hallederken yürümeye başladım.Kolumdan tutulmamla durdum.
"Önden adamlar girse yenge.Her ihtimale karşı"
Kafamı tamam anlamında salladığımda Ekin üç adama geç işareti yaptı.Korumalar arkalarından silahları çıkarırken Ekin'in uzattığı şeye baktım.
"Kullanmaya gerek kalmayacak biliyorum ama ne olur olmaz "
Elime aldığım silaha baktım.Bunu asla kullanamazdım.Korumaların arkasında ilerlerken Ekin tam yanı başımdaydı.Önümüze çıkan herkesi tek tek indirirlerken elimi tetikten çekmeden ilerliyordum.
"İçerisi temiz"dedi adamlardan biri
Barmenlerden birine yaklaşırken korkulu gözlerle bize bakıyorlardı.
"Akın nerde?"dedim silahı masaya koyarak
Yukarı katı işaret ettiğinde silahı masadan alıp merdivenlere ilerledim.Ekin önde çıkarken kapıda hazır bekleyen adamı vurdu.Kapıyı açıp içeriye girdiğimizde Akın silahını kapıya nişan almış bizi bekliyordu.
"İndir silahını"dedim sakince
Arkamda oluşan adamların her biri Akın'a silahını yöneltmiş tek bir hamlesini bekliyorlardı.
"Ne istiyorsunuz"
"Ne mi istiyoruz?"dedim kahkaha atarak
Anlamsızca suratıma bakarken elimdeki silahı kaldırıp masanın önüne kadar yürüdüm.
"Seni"dedim omuzlarımı silkerek
"Bu pek mümkün değil"dedi sırıtırken
Namluyu bana doğrulturken horozu çekti.Aynı şeyi ben de yaptıktan sonra emin ve sert bakışlarla ona baktım
"Nisan hanıma bir şey olmayacak.Tek yanlış bir hareketinde indirin"dedi Ekin
"Silahını indir Akın"dedim kelimeleri vurgularken
Elindeki silahı yavaşca masaya koyduğunda adamlardan birine kafamla işaret ettim.Akın'ı sandalyeye oturtup silahı eline aldığında Akın'a yavaş adımlarla yaklaştım.
"Patronun olacak kişi nerde"
"Bilmiyorum"
Bacağına ateş ettiğimde silahın etkisiyle sarsıldım.Acı içinde bağırırken elimdeki silaha baktım.
"Sen iyice kafayı yedin"diyip silahı elimden aldı Ekin.
"Sadece çalışıyor mu diye baktım"dediğimde kafasını onaylamazca salladı.
Akın'a döndüğümde eğilip acı içinde buruşturduğu yüzüne baktım.
"Nerde"
"Bilmiyorum "dedi bağırarak
Elimle yarasına sıkıca bastırdığımda acı içinde bağırırken tekrar bağırdım.
"Nerdeee"
"Sana hiçbir şey söylemeyeceğim"
"Öyle mi?"dedim kafamı sallayarak.
Masanın üstüne baktığımda elime geçen kalemi diğer bacağına sapladım.Akın acı dolu haykırışlar atarken Ekin kolumu tuttu.
"Bu kadar yeter.Ben halledicem geride dur"
"Karışma"dedim bağırarak
"Haaa oldu.Karışmayayım da adamı öldür.Çekil yeminle zorla dahi olsa adamlarla seni burdan gönderirim"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
TAKINTI(TAMAMLANDI)
Teen Fiction" benden ne istiyorsun " dedim ağlamaktan çatlamış sesimle. " sadece " düşünür dibi elini saçlarında dolaştırırken " seni sevgilim " dedi. Karanlık odada gök gürültüsü ve şimşeklerin çakmasıyla onu daha net gördüm. Şu anki hissettiğim şey, onda...