21. "Vreme je da saznaš istinu"

192 41 4
                                    

Odlučila sam da još ostanem malo pored hotelske plaže. Noć je bila baš lepa, čarobna. Valovi su šušnjali, tako lepo jedan iza drugog. Toliko opuštajući zvuk. Namočila sam noge u more. Bio je mrak, što me navelo da skočim da se okupam malo. Zaplivala sam, skinula sam samo haljinu. Nije bilo nikoga.

Voda je bila idealna. Dok sam se kupala, u daljini sam čula neke ženske krikove.

Odma sam se trgnula. Priplivala sam do obale, i na sebe mokru navukla haljinu.

Krenula sam prema tom zvuku, a zatim sam videla da neki muškarac zlostavlja mladu curu. Iz daljine sam povikala glasno. Muškarac se okrenuo, i kad me video, pustio je žensku i krenuo prema meni. Naglo se kretao i mislio je da ću stati. Kad je već bio blizu, iz torbice sam izvadila pištolj koji sam uvek imala sa sobom.

Stao je, i povukao se nazad. "Gospođo Ameja, vi ste.." Očito je znao za mene.

"Šta radiš to devojci, gade! Odma nestani da te ne vidim!" Razbesnela sam se.

"Nisam mislio ništa, to mi je cura.."

"Bivša od sada. Nestani istog momenta dok se nisam predomislila!" Besnela sam.

"Izvinite, dečki će doći da popričamo ako nije problem." Govorio je.

"Jeste problem! Od sada ako čujem da si se približio njoj, uz to da ona ne želi, platit ćeš. Mali je grad, a znaš kako ovde stvari stoje."

Prihvatio je i otišao. Očito je poznavao Mrkija, jer je tako onda znao i za mene. Tamo su svi znali za Mrkija patrona, i kada je video da sam ja nju zaštitila, onda se povukao. Devojci sam platila prenoćište, drugi se dan vratila kući. Boravila je dalje od tu. Nije bila iz grada. Kaže da su prekinuli pre nekoliko dana, ali je on i dalje maltretirao. Danas je došla kod njega da pokupi stvari koje je imala, onda je navodno tražio da se prošetaju pre nego ode te da pokušaju razgovarati. U poslednjoj nadi da možda reše stvari je i pristala. On je zatim ponovo nasrnuo na nju. Definitivno je zaključila to poglavlje u životu s njim.

Sledeći dan sam obavila sve potrebne stvari oko posla, Mrki je već navaljivao da se vratim nazad, a ja sam kao u inat terala da ostanem još večeras. Abaz je želeo ostati, ali sam mu rekla, da nema problema ako ode, da ću ja krenuti ujutro na put jer sam preumorna da idem noćas. Abaz se vratio.

Nesluteći na zlo.. Kad sam se s Delanom vratila u hotel doživela sam sledeći šok. Na stolu u sobi bila je koverta. S Delanom sam se gledala, ne progovarajući ni ja ni on.

"Tko je ulazio u sobu? Odma naredi da se provere kamere, zovi direktora hotela odma, odma!" Počela sam vikati na glas.

Delano je otišao da se raspita i da vidi šta se dešava. Ja sam otvorila kovertu i u njoj je ponovo bio list na kojem je pisalo: "Večeras u 00.00h, dođi na plažu." Sakrila sam papir, neželeći da Delano zna nešto o tome.

Delano se vratio s nekim sitnim informacijama. Kovertu je navodno doneo zaposlenik hotela, a dobio ju je od istog kurira kao pre dva dana kada sam dobila u koverti narukvicu. Bila sam bleda kao zid. Pomalo u panici.

"Ameja, je l' sve u redu, šta je bilo u koverti? Tko ti to šalje?" Pitao je radoznali Delano.

"Nitko bitan, smatram. Netko se zeza sa mnom, ali neće dugo. Izlazim večeras, imam nekog posla. Ti ćeš me pričekati."

"Ne Ameja, ja odgovaram za tvoju sigurnost, ako se nešto desi Mrki će me ubiti."

"Ništa se neće desiti, ti ionako samo brineš o sebi."

"Nije tačno, u pitanju je tvoj život koji bi branio svojim ako treba."

"Onda me čekaj tu, i spasi i meni i sebi život." Rekla sam mu i otišla spremiti se. Gledao me smrknuto, baš je silio da ode sa mnom.

Krvava osveta 2.deo ✔Where stories live. Discover now