Dün İstanbul'da ilk günümdü. Ve dediğim gibi akşam porçay'la buluştuk. Kısaca olanlardan bahsedeceğim. 3 kişiydik. Porçay, ben ve bir arkadaş daha. Biraz dertleştik. Porçay'ın mahkemesi yine ertelenmiş. Cidden çok üzülüyorum kaç senedir bununla uğraşıyor.
O da biraz bana destek çıktı aldatılmam konusunda. Porçay'ın sevgilisi olduğu için empati kurabiliyordu. Bir tane story çekip instagram'a attım. Evet gelen cevapların bazıları ilgi çekiciydi. Ama çok takmadım. Bu konudan bahsetmeyecem.
Gerçekten böyle dertleşmek bana iyi gelmişti. Gülüp eğlenmiştik. Porçay'ın bu yanını çok seviyorum, böyle canını sıkan şeylere gülüp geçebilen biri. Ve bu cidden harika bence.
"Seninle vakit geçirmek beni mutlu ediyor" dedim ona. O'da bana gülümseyip "beni de" dedi ve vedalaştık. O kendi evine gitti bende bizimle orda olan arkadaşımın evine. Tüm gece uyumadan önce, bugün ne kadar eğlendiğimi geçirdim aklımdan.
Bu günlüğün şifresiyle kanalımın şifresi aynıydı. Bu yüzden burda yazılanları kimse okuyamazdı. Buna güvenerek bir şey yazmak istiyorum. Galiba arkadaş grubumda en sevdiğim kişi Porçay.
Farklı şehirlerde yaşadığımız için çok az görüşebiliyoruz ama olsun. Yinede bu bir açıdan daha iyi sonuçta böylelikle buluşunca konuşacak çok şey oluyor. Tamam mesajlaşıyoruz hatta telefonlaşıyoruz ama bazı şeyleri yüz yüze konuşmaya saklıyoruz.
Porçay'ı neden bu kadar uzun anlattım bilmiyorum. Böyle sohbet ettikten sonra günlerce kafamdan çıkmıyor. Hatta aklıma geldikçe tekrar tekrar gülümsüyorum.
Beni cidden güldürmesini biliyor. Üzgünken özellikle. Çok sevdiğim, çok iyi bir arkadaşım. Hatta ne kadar sevdiğimi 222 kelimeyi onu anlatmakla harcadığımdan anlayabilirsiniz.
Video çekme gibi bir işim yok çünkü zaten bunları planladım ve atıcağım tüm videoları hazırladım. Şu an zamanımı resim çizmekle geçiriyorum. Ama artık öyle resimler değil.
Eskiden yani sevdiğim kadın beni aldatmadan önce hep onun bulunduğu hoş resimler çizerdim. Bilgisayarımda bulunan bir tane çizimimi buraya ekliyorum
Ama beni aldatmasından sonra artık onu bir canavar gibi çizmeye başladım. Gözümde bir canavar çünkü. Yaptığım tek şey onu sevmekti. Şimdi ki çizimlerimide ekliyim bari
Neyse daha fazla o kadın hakkında yazmak istemiyorum. Artık unutucam. Onu ve anılarımızı.
Daha sayfa dolmamış diye burdan devam ediyorum. Bugün bir arkadaşımın evine geldim. O da bana baya moral veriyor. Canlı falan açıyoruz, eğleniyoruz, şakalaşıyoruz.
İstanbul'da geçirdiğim diğer günlerde de onunla kalırım diye düşünüyorum. Birlikte birkaç video çekeriz falan. İstanbul'u cidden seviyorum. Tüm arkadaşlarımın yanında olmak güzel.
Bu arada en son yaptığım canlı yayında Mentor'u öpmeye çalıştım diye bana gay diyenler vardı. Ama ben bunların hepsini dalgasına yapıyorum. Zaten Mentor'a karşı yakın arkadaşlıktan başka bir şey hissetmiyorum.
Neden bu konudan bahsettim bilmiyorum. Neyse yarın tekrar porçay'la buluşucağız. Doğum gününe 5 gün kaldı. Büyük ihtimalle doğum gününü sevgilisiyle geçireceğinden biz erkenden buluşup erkenden kutlamayı planladık mentorla. Şu an arkadaşım uyuyor bende iyisi mi yatıyım. İyi geceler günlük...
- bunlar böyle azıcık bilgi vermeli bölümler diye sıkılmış olabilirsiniz ama merak etmeyin hep böyle devam etmeyecek •~• -
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sadece senin yanında mutluyum
RomanceDiğer hesabımın şifresi gidince yeni baştan bir hikayeye başlamak istedim •~•