Erindel Krallığı derin bir fiyordun yanında bulunan, çok mutlu bir ülkeydi. Geceleri kuzey ışıkları harika görüntüler oluşturup gökyüzünü aydınlatırdı. Ancak kral ile kraliçe, herkesten gizledikleri bir sır yüzünden endişe içinde yaşıyorlardı. Büyük kızları Elsa sihirli güçlere sahipti. O, kar yağdırabilir ve her şeyi dondurabilirdi. Hem de yaz mevsiminde bile ! Küçük kızları Anna, ablasına çok düşkündü. İki kardeş, Elsa'nın yarattığı karlı oyun bahçelerinde birlikte eğlenmeye bayılırlardı. Ama bir gece, Elsa'nın buz sihri yanlışlıkla Anna'ya çarptı. Kral ve kraliçe, hemen iki kızlarını da yanlarına alıp yardım istemek için trollerin yaşadığı bölgeye gittiler. Troller Anna'nın hafızasını değiştirdiler ve iyileşeceğini söylediler. Ayrıca kralla kraliçeyi, Elsa'nın sihirli gücünün zamanla daha da artacağı konusunda uyardılar. Kraliyet ailesinin Erindel'e dönüşünden sonra, Elsa sürekli gücünü kontrol altında tutmaya çalıştı. Küçük Anna'ya zarar vermemek için ondan uzak durdu. Anna herşeyi unutmuştu. Ablasının onla vakit geçirmek istemediğini düşünerek büyüdü. Elsa kraliçe olarak taç giyene dek, iki kardes birbirinden ayrı yaşadılar. Çoğunlukla tek başına kalan Anna, kendini çok yalnız hissediyordu. Bu yüzden, Elsa'nın taç giydiği gün tanıştığı Prens Hans'tan çok etkilendi. Anna ile Hans tanışır tanışmaz çok iyi anlaştılar. Taç giyme töreninden sonra düzenlenen partide saatlerce dans edip konuştular. Anna hemen nişanlanmalarının harika olacağını düşündü, ama Elsa bu kararı öfkeyle karşıladı: ''Daha yeni tanıştığın biriyle nasıl evlenebilirsin??''. Anna ona karşı çıktı artık böyle yaşayamayacağını söyledi. O anda, büyük bir üzüntü ve hayal kırıklığı yaşayan Elsa'nın elinden sihirli buzlar fışkırdı. Hem de partideki herkesin gözleri önünde!! Sırrının ortaya çıktığını gören Elsa hızla şatodan kaçtı. O uzaklaştıkca, arkasında bıraktığı her şey donuyordu. Elsa dağlara tırmanır tırmanmaz sakinleşti. Tek başınaydı ve hayatında ilk kez gücünü özgürce kullanabiliyordu. Kar ve buzdan oluşan girdaplar oluşturdu, hatta kendine buzdan bir saray bile yaptı. Artık gerçek kimliğini gizlemek zorunlu değidi ve by müthiş bir duyguydu. O sırada Anna, Elsa'nın sihirli güçlerini gizlemek için yıllarca herkesten uzakta yaşadığını anladı. Bu yüzden, krallığı Hans'a emanet edip ablasının peşinden gitmeye karar verdi. Artık sır ortaya çıkmıştı. Uzak durmalarınagerek kalmamıştı. Anna dağlara doğru yola çıktı. Ama atı korktu ve onu üstünden atıp kaçtı. Neyse ki Anna ısınacak bir klube bulmayı başardı. İçeride çwşitli ürünler satılıyordu. Birden klubenin kapısı açıldı ve içeride geçimini buz satmaktan sağlayan, Kristoff adındaki gençbir adam içeri girdi. Yzın ortasında kopan bu ani fırtına onun tüm işlerini bozmuştu. Genç adam fırtınanın nereden geldiğini bilyordu. Buda Anna'yı Elsa'ya götürebileceğini gösteriyordu. Elsa'yı bulmakta kararlı olan Anna , kendisini hemen Kuzey Dağı'na götürmesi için bu genç adamla anlaştı. Kristoff'un ren geğiyi Sven'de onlara eşlik ediyordu. Dağın zirvesine ulaştıktan sonra muhteşem bir kar manzarasıyla karşılaştılar. Elsa her yeri pırıl pırıl buzla kaplamıştı. Hatta bir kardan adam bile yaratmıştı. Kardan adamın adı Olaf'tı ve Anna'nın yaz mevsimini geri getirme planını duyduğunda çok heyecanlandı. Olaf onları Elsa'ya götürmek için gönüllü oldu. Yola devam eden grup, Elsa'nın sihirli gücüyle yarattığı muhteşem buzdan sarayı buldu. Anna, Elsa'nın gücünden ve sarayından çok etkilendi. Ardından, Elsa'dan eve geri dönmesii rica etti. Ancak Elsa güçlerini asla kontrol edemeyeceğinden korkuyordu. İki kardeş tartışmaya başladılar. Birden, odada buzdan bir şimşek çaktı ve Anna'nın göğsüne çarptı. Yeniden Anna'nın canını yakmaktan korkan Elsa, Marshmellow adında ve Olaf'tan çok çok daha büyük bir kardan adam yarattı. Anna, Kristoff veOlaf'ı kovalıyordu. Sonunda güvenli bir yere sığındıktan sonra Kristoff, Anna'nın saçlarının beyaza döndüğünü fark etti. Yardım istemek için Anna'yı hemen trollerin yanına getirdi. Troller, Elsa'nın sihrinin Anna'nın kalbine çarptığını ve Anna'nın kısa süre sonra tamamen donacağını söylediler. Ama şunu da eklediler '' Donmuş bir kalbi çözebilecek tek şey, gerçek sevgidir'' Olaf ile Kristoff, Anna'yı çabucak Erindel'e geri götürmeye karar verdiler. Böylece Anna, Prens Hans'ın gerçek sevgi öpücüğü sayesinde iyileşebilecekti. O sırada, kar fırtınasının devam ettiği Erindel'de Hans herkese yardım ediyordu. Birden, Anna'nın atı Erindel'e onsuz döndü. Anna'yı bulabilmek için muhafızlardan kurulu bir ekiple yola çıkan Hans, önce Elsa'yı buldu. Muhafızlara direnen Elsa Erindel'e götürülerek tutsak edildi. Kristoff Anna'yı Erindel'e getirdi. Ama Hans, Anna'yı öpmeyi reddetti. Çünkü aslında onu sevmiyordu. Onun amacı Erindel'e hakim olmaktı. Anna perişan haldeydi. Asıl Anna'Yı seven Kristoff 'tu. Öyleyse onun öpücüğğü Anna'yı kurtarabilirdi. Anna Kristoff'a ulaşmaya çalışırken ablasının büyük bir tehlikede olduğunu fark etti. Hans kılıcını Elsa'ya indirmek üzereyken, Anna araya girdi ve tama o zamanda bir buz kütlesine dönüştü. Onun sert buza dönüşen bedeninde çarpan kılıç paramparça olmuştu. Şaşkınlıktan ne yapacağını şaşıran Elsa, Anna'ya sarılırken Anna'nın buzu çözüldü! Gerçek sevgi kardeşlik bağlarıydı! Ardından Elsa, Anna'nın sevgisi ve sadakatı sayesinde yaz mevsimini geri getirmeyi başardı. Kız kardeşler mutlulukla kucaklaştılar ve artık hiç ayrılmayacaklarına dair söz verdiler. Tüm bu olanlara tanık olan Erindel halkı çok mutlu oldular. Kristoff, Erindel'de kalmaya karar verdi, Olaf'ta öyle. Elsa'nın yarattığı Olaf'ın tam tepesinde duran minik kar bulutu onun erimemesini saglıyordu. En önemliside artık iki kardeş gerçek sevginin değerini ve önemini keşfetmişlerdi.
TÜM OKURLARA TEŞEKKÜRLER :)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KARLAR ÜLKESİ (frozen)
Short Storysihirli güçlerini kontrol edemeyen prenses elsa, erindel krallığını istemeden sonsuz bir kışa mahkum etti! kız kardesi annna çok sevdiği ablasını bulmak ve ülkeyi kurtarmak için dağ adamı kristoff, sadık ren geyiği sven ve komik kardam adam olaf la...