Yazarınız üşenmiyor. Kolaj yapıyor...
[DENIZ]
Telefonu cebime attım.
Dolaptan sweatshirt seçiyordum.
He bu oldu amk. Kolunda korece şeyler yazan müq sweatimle kapıyı açtım. Götümün titrediğini hissederken banyoya girdim.Fesat düsünmeyin lan ksjsuoabdis
Klozet kapağının üstüne oturdum. Yerime yerleşirken telefonumu elime aldım.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Anonim: Sanki tüm duygularımı sen de harcamışım gibi.Hiç kimseye bir şey hissetmiyorum... Cemal Süreyya
Oha ya
Edebiyata bak
Çok güzel bir laf güzel kızAnonim: Sevmek; cinsiyete,ırka ve yaşa bakmaz.
WTF
ERKEK MISIN LAN
AY BANA ILK YAZAN ANONIM ERKEK ÇIKTI
AYYY BEN DE DIYORDUM NE GÜZEL, KÜLTÜRLÜ DIYEAnonim:Ah
Sana her şey öğretilmiş.
Ama sevginin sınırları yıktığını söylememişler...Ne
Şaşırmış olabilirim
Bana ortaokulda bi kız yazmıştı.Anonim: Sonra da 3 ay sonra sevgili oldunuz. Kız sana bebeğim falan demişti. Sen de öyle etkilenmiştin. Kız cidden güzeldi. Zaten ben ne dersem diyeyim bi şey değişmezdi ki.
Anonim: Benle ibne diye dalga geçmezdin, Emir için...
Hey
Emir gay değil.
Ve senle dalga geçicek kadar geri kafalı değilim.Görüldü
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Bu çocuk kimse cidden bizi iyi tanıyordu. Bakın buraya yazıyorum, bizimkiler bana şaka yapıyorlar amina koyayim.
Derin nefesler alıp vere, Gölge'lerin kapısına ulaştım. Kalbimi hissedemezken zili çaldım.
O sırada elimle kalbimi yokluyordum.
Ve sonra aklıma kalbim durursa öleceğim geldi.Cidden malım.
(Y.N.: Bundan şüphe yok.)Kapıyı 35-40 yaşları arasında bir kadın açtı. Yüzünde büyük bir gülümseme yerleştirdi.
Ve konuşmaya başladı." Kızım, sevgilin gelmiş."
Ağzım beş karış açılırken, siyah saçlı, mavi gözlü ve bembeyaz tenli biri geldi.
" Anne benim sevgilim yok." dedi gergince.
Sonra da bana baktı. Gözleri kocaman açılıyorken konuşmaya başladı."Merhaba canım. Sen Gölge'nin arkadaşı olmalısın. Seni odasına götüriyim."
dedi be onu takip etmeye başladım.Koridordan geçerken konuşmaya başladı.
"Gölge hiç bir zaman arkadaş edinmezdi. Ilkokulda full sırasında otururdu. Derse de katılmazdı. Sadece oturup gelirdi. Ortaokula geçince de hâlâ sessizdi. Sınıfın en arkasında otururdu. 6. sınıftan itibaren her gün gözleri şiş geldi. Başını hep eğik tutardı zaten. Sonra daha da kötü oldu. 8. sınıfta sinir krizleri geçirmeye başladı. Berbattı. Lise de bu tarz giyinmeye başladı. Kimseyi takmazdı. Yine arkadaşı yoktu. Full evde ve odasındaydı. Sonra babama buraya teklif geldi. Öyle geldik."Maşallah kız bir nefeste bunların hepsini konuştu. Inana biliyor musunuz? Ben hâlâ duymama rağmen inanamıyorum.
Odaya ulaştık sonunda. Elini sallayıp gitti. Bende kapıyı çaldım. Kalbim çıkarken, kapı açıldı.
Muhteşem güzelliğiyle önümdeydi...
Sweatshirt giymiş ve altında da müq bir eşofman altı vardı. Kekelememeye çalışarak, konuşma konusu açtım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
TUTANAMAYALAR [boyxboy]
Cerita Pendek-Yalancı, o asla olmaz olamaz ki Emir. -Olur. Ben 5 m öteden gay kim görürüm Deniz. -Bence de anonim o beyler. Deniz'in götü o tuvalet vakasından beri kurtulamıyor. -Bence de o Deniz. Hiç çocuğun sana olan bakışlarını görmedin mi?... ~bxb kurgu. ~Kü...