Poniedziałek 30.11.2020 r.
Dzień praktycznie zleciał szybko. Nic się nie działo.
Po za tym, że moja osoba przyciąga do siebie starych facetów. Już za dzieciaka miałam tą zdolność i to wkurza coraz bardziej.
Najgorzej gdy próbują wziąć mnie na litość, "bo taka panienka, z takim staruszkiem się nie umówi. bla, bla, bla..." Czasem mam ochotę wrzasnąć "TAK! Nie wiem po co próbujesz" Tyle że coś mnie w tych sytuacjach blokuje i nie umiem się odezwać.Przyszła moja paczka
Wtorek, 1.12.2020 r.
Udekorowałam recepcję. Niech choć trochę będzie cząstki świątecznego okresu.
Ale pokoju nie stroję. Nie czuje potrzeby.
No i wiem chwast wygląda kiczowato, ale co dziwne wszyscy w pracy się zachwycają.Środa, 2.12.2020 r.
Dziś był przymrozek 🥶
Dramat z prezentami pod choinke. Mama chciała na rocznicę ślubu garnki lub zastawę. Dostała garnki. Więc zaproponowałam, że kupimy zastawę tylko niech wzory wybierze.
No i jej tekst: A po co, stara jest dobra, szkoda wyrzucać.
Gdyby WueN zaproponowała ten prezent, matka by się od razu zgodziła. Wiem to.Coz jak zwykle jestem beznadziejna. WueN kupi bransoletkę – ładna, kupię ja – kręci nosem.
Myślałam aby na nowo zacząć pisać polecajki opowiadań z wattpada. Tak wyglądałaby okładka:
Co o tym myślicie?
Ewentualnie pisałabym polecenia w "Marudzie"
Ostatnio mało osób tu zagląda i do innych moich prac też. Ale zauważyłam, że do obcych też i tak się zastanawiam czy to Wattpad ucina zasięgi. Nie dostaje powiadomień o aktualizacjach książek, które mam w biblioteczce.
Co u Was?
Miłego wieczoru perełki.
Trzymajcie się cieplutko.
CZYTASZ
Dziennik Si |2| Życie w czasie pandemii.
Non-FictionRok 2020 miał być mój. Miał być rokiem zmian i pracy nad sobą. Przyszła pandemia i wszystko szlak trafił.