Pazartesi en nefret ettiğim gün. Sabah uyandım hazırlandım ve okula gittim. Durakta yine Sevdayla buluştuk ve bana Melihle cumartesi günü neler konuştuğunu anlattı. Onu sevdiği çok belliydi, her ismini söylediğinde kelebek gibi havalara uçuyor çok mutlu oluyor.
Okula geldiğimizde hiç kimseyi görmemek kimseyle konuşmamak için hemen sınıfa doğru yürüdüm ama tabi ki fayda etmedi. Sevdayla sınıfa gittiğimizde Aras geldi.
"Selam"
-"Selam"
"Nasılsın Duygu?"
-"İyi sen?"
"Bende iyiyim, hafta sonun nasıl geçti?"
"Çok iyi senin?"
"Benimde sağol. İstersen okul çıkışı bir şeyler yapalım mı?"
-"İsterdim ama bugün okulum biraz uzun. Okuldan sonra eve gitmek istiyorum."
"Hmm peki o zaman yarın?"
-"Yarın da olmaz malesef, sonra konuşsak olur mu? Öğretmenim geliyor da."
"Tamam görüşürüz o zaman" dedi, sağ sol öptü ve gitti.
"Duygu bu çocuk senden bir şey mi istiyor?"
-"Ne diyorsun sen Sevda ya? Sadece arkadaşım neden anlamıyorsun beni?"
"Tamam kızma allah allah ne bilim çocuk yanından ayrılmıyor."
-"Oof boşver hadi sınıfa girelim."
~
Eve gittiğimde hemen bir şeyler yedim ve sonra odama geçip derslerimi yaptım sonrada kitabımın başına geçtim. Kitabı okurken telefonum çaldı. Tanımadığım bir numara, açmak istemedim. Korktum açıkçası. Telefonum az daha çaldıktan sonra sustu ve kitabımı devam okudum yaklaşık 5 dakika sonra yine çaldı telefonum. Bu sefer açtım ama yinede korkuyordum.
'Alo?' Dedim titreyerek.
'Duygu? Benim Talat.'
Çok şükür Talatdı ve bunu dedikten sonra rahatladım.
'Aah selam'
'Selam numaranı Melihden aldım sorun değil dimi?'
'Yok sorun değil.'
Az konuştuk ve bana yarın buluşacağımızı hatırlattı. Aslında hatırlatmasına gerek yoktu zaten hiç aklımdan çıkmıyordu.
Telefonu kapattıktan sonra az daha kitabımı okudum sonra da yarın ne giyeceğimi çıkardım. Biraz annem ve kardeşimle oturduktan sonra uyumaya gittim.
~
"Duygu sen bugün pek bi güzel olmuşsun, hayırdır?"
-"Gerçekten mi? Sağol yaa. Okuldan sonra Talatla buluşacağızda."
"Öyle mi? Bunu da şimdi söylüyorsun, sağol Duygu."
-"Ne demek canım her zaman."
İlk ders biyolojiydi. Notlarım kötü sayılmazdı ama nefret ediyordum bu dersten ve Sevda da yoktu.
Bu dersten sonra yine başım ağramaya başlamıştı. Bu aralar çok oluyordu ve hiç çekilmiyordu.
Tenefüste Sevdanın yanına gittim konuştuk ve okulun bitmesini bekledim. Bugün zaman hiç geçmiyordu nedense.
İngilizce, tarih ve sanat dersinden sonra okul bitmişti.
Okuldan çıkarken Aras geldi yanıma.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kalbime yazılan en güzel İsim
RomantizmHava soğuktu. Eylül ayı gibi değildi. Rüzgar esiyordu ama yinede güzel di hava. Arada saçlarım yüzüme doğru geliyordu ve gerçekten çok zorluk çekıyordum simidimi yemekte. "Biliyormusun, bazen bir insanı deniz gibi seversin. Her huyu güzeldir, deniz...