وسأظل انتظرك ...حتي تكون مااريد ...🖤
كان مالك يتحدث مع المحامي ...وهو يزفر بأرتياح بعد ان استطاع المحامي ان يخرج راشد بكفاله ماليه ...
مالك بجديه : ..ماشي خلاص ...شكرا ليك ..
ثم ذهب المحامي ...واتجه مالك الي راشد الغير واعي لاي شئ يحدث حوله ...
مالك بجديه :....يلاه قوم معايه ...
راشد بتعثلم في حديثه : ...انن تت اخد نن ي في ين
مالك بجديه وضيق : ...مش عايز اسمع نفسك ..
ثم اخذه واجلسه في المقعد الخلفي ....لينام راشد علي الفور من اثر المخدر الذي يتعاطاه ....ثم دلف مالك الي السياره وقادها مسرعا متجها الي الڤيلا ...
بعد دقائق دلف مالك من سيارته ..ثم فتح باب السياره الخلفي ...ووجد راشد نائما ثم هتف مالك بغضب وهو يهز فيه بقوه
مالك : ...انت يازفت اصحي ...
فاق راشد قليلا وهو غير قادر علي فتح عيناه :..
ثم شده مالك اليه وانزله من السياره ...وراشد مستندا عليه ...ثم اخذه مالك ليدلف الي الڤيلا ....فتحت له فتحييه بخضه هاتفه ...
فتحيه : ...يلاهوي في ايه يمالك باشا
مالك بجديه : ...اعملي كوبايه قهوه ساده بسرعه ...
فتحيه بأيماء : ...حاضر يابيه
كاد ان يصعد الي السلم لكي يذهب الي غرفه راشد ...لكن اوقفته والداته وهي تردف بخوف وخضه ...وتركض اليهم ببطئ لانها عجوز ..
فريده : ...في يمالك ...راشد ماله
مالك بجديه : ...هبقا احكيلك بعدين ياامي بس روحي شوفي القهوه عشان اخليه يشربها عشان يفوق ...
ذهبت فريده مسرعه الي المطبخ لتحضر القهوه ...ثم اتجه مالك الي غرفه راشد ...وسطحه علي السرير ...ودلف الي الحمام ..ليخرج ومعه دلو به ماء بارده ليسكبها علي راشد بقوه ...حتي يفزع راشد ويهب فزعا من علي السرير .....
مالك بغضب شديد يهز ارجاء المكان : ...سكتلككككك كتييييير ياراااااشد ....بس صدقنييييي ماعدت هاتشوووووووف مني حنيه تااااااني لان تعبتتتتتتت معاك انت واخوووووك ....اللي كان هيبقاااااااااااا زيكككككك ....بس واللله ياراشد ورحمه ابوياااااااا ...لاكون ماوريكوووووو الوش التاني ...
راشد بخوف كبيير : ....خلاص يمالك اخر مره والله ...
مالك بغضب : ...لكام مره قولت الكلمه دي ...قولي ...بس صدقني معتش هاسمعلك وافكرك بتكلم كلام رجاله لانك في الاخر بتطلع عيل اوووي ... وعشان تبقا عارف ....ياهتعد في البيت ليل نهار لحد ماتبطل الزفت اللي بتشربه وهاجبلك ممرضين يتابعو حالتك هنا في الڤيلا ....والا
ثم اردف بخبث والغضب في عينيه : ...هاوديك للمصحه بأيدي ...وانت عارف اني مابرجعش في كلامي ...
راشد وقد توجه لاخيه بسرعه كبيره وخوف وتوتر لينحني اليه وكاد يقبل يديه لكن نزعها مالك بقوه
راشد : ...لا ونبي يمالك بلاش المصحه هاعمل كل اللي انت عايزه ....
مالك بجديه : ...خلاص تفضل مرزي هنا في قوضتك متطلعش منها وانا هابعتلك الممرضين اللي هايتابعوا حالتك لحد ماتتحسن ...وهايعيشوا معانا هنا عشان حالتك متسوقش ....عشان حضرتك مدمن ...عارف يعني ايه مدمن ....
راشد : ...اي حاجه بس بلاش مصحه ...
مالك وقد توجه الي باب غرفته ووقف قليلا ليهتف له : ..هابعتلك القهوه لحد عندك عشان تفوق ..وغير هدومك كدا وناملك شويه ...عشان الايام اللي جايه صعبه عليك وانا عارف انا بقولك اي ...
أنت تقرأ
(احببت قيوده)
General Fictionمهما كانت الانثي قويه،سيأتي يوم وتقع في قيود مالكها وآسرها،فلا داعي للمقاومه،فخلقت حواء من ضلع آدم.♥️