Bir Devrin Başlangıcı

36 6 10
                                    

    Deniz Yanlış în anlatımı ile..  
"Ece yemek hazır"
       "Geliyorum abla..."
    Ece...
  Benim hayattaki tek amacım, yol arkadaşım ,sırdaşım , kardeşim
   O gün birlikte geçirdiğimiz son gün olduğunu bilmiyor. Her zamanki gibi onun hazırlanmasını bekliyordum.
       "Ece geliyormusun yoksa ben kahvaltıya başlıyacağım."
     "Tamam abla ya geldim" dedi ve benim yanağımdan öptü .
      O gün Ece yine pırıl pırıl parlayan sarı saçlarını yarım toplamış ve mavi gözleri ile aynı renk olucak şekilde bir kurdale takmıştı. Ve evet yine bir prenses gibiydi.
      "Kızım sen lise 2 ye gittiğinin farkında mısın? İlkokul iki gibi duruyorsun" dedim omleti tabağa koyarken,
      "Abla ya uğraşmasana benle , zaten okul 50 li yılların filmleri gibi siyah beyaz bari ben biraz renkli olayım değil mi ?"
     Sonra gözlerimi kısıp elimde çatal ile ona yaklaştım.
     "Bana bak sen birisi için hazırlanmıyorsun değil mi? " O an sanki altina mı işedin der gibi sinirle bana baktı.
     "Oha abla yok deve ! Ben öyle birisimiyim? Hem bizim okuldada iyi tipler yok zaten . Ne yapayım o kendini bişey zanneden Doruk ile mi çıkayım? Yada o Sinan korkağı ile mi ?"
   "Niye şu 3 adam lari iyi buluyodun hani?"
   "Üç adam mı hahahaha!"
  "Aman neyse ne işte! " diyip lafı geveledim.
   "Sana soruyorum sarı çiyan cevap verir misin ! !!" Dedim o ise çatalı ile domatesi tuttururken yüzüme bakmadan cevap verdi.
   "Ben kötüler diye birşey demiyorum zaten . Ama üçüde bana göre değil . Mesela şu başları Onur mudur nedir o insanları fazla küçük görüyor . Daha o gün bir çocuğa saldırdı ve ayrıca   çok ruhsuz ya duvar gibi resmen  , digerleri de samimi ama o kadar da iyi değil bence yani işim olmaz " dedi ve mesadan kalkıp yanağımı tekrar öptü.
   "Sen benim tek aşkımsın abla " dedi .
    "Neyse hadı cıvıma yemeğini ye okula git ." Dedim bende yarı ciddi bir şekilde .
     O gün Ece ilk kez yemek yemedi. Bana aç değilim demişti. Bende o nedenle kantinde yesin diye bir miktar para vermiştim.Biraz endişeliydim. İçimde bir sıkıntı vardı. Gitmesini istemiyordum. Ateşine baktım.ve
   "Ece iyi görünmüyorsun istersen okula gitme "
    "Abla yeni regl oldum. Biliyorsun benim ilk üç günüm biraz kötü geçer hem ben alıştım zaten ağrılarıma. En iyisi okuldan geri kalmamak degil mi?" dedi ve beni yanağımdan öptü.
    "Merak etme ben iyiyim Deniz Hanım bana hiçbirşeycik olmaz.  " dedi.
    Ece hep böyleydi . Hep mutsuz bile olsa mutlu gibi yapardı.   
   "Kaç gibi gelirsin ?" Dedim ona . Nedense gitmesini istemiyordum ve biraz endişeliydim.
  "Abla sanki arkadaşım varmış gibi konuşma . Okul bitince gelicem işte!" Dedi .
   "Tamam hızlı gel ama meraklandırma olur mu?  Ecem benim." Dedim ve bu sefer ben onun yanağından öptüm . Sonra Bana son bir gülücük atıp bir daha gelmemek üzere gitti....
   O çıktıktan yarım saat sonra bende çıktım. Aynı okula gitmiyorduk. Çünkü bende rahmetli annem gibi tıp okumak istiyordum.Bu nedenle burs kazanmıştım.Ece ise tıp değil de tam bir müzisyen gibiydi . Keman ,gitar , piyano,ney ... aklınıza ne geliyorsa hepsini çalabiliyordu . O nedenle fen lisesine gitmek istemedi. İstediği liseyede puanı yetmeyince ona çok iyi bir burs fırsatı geldi ZORLU KOLEJINDEN tam burs hemde . O gün Ece ne kadarda sevinmişti. Ama ben anlam verememiştim. Evet Ece başarılıydı ama Teog a girdiği zaman âşıri derece regl ağrısı tutmuş. Ve daha yarılamadan sınavdan çıkmıştı . Boyle not alan birisini niçin istemişlerdi ki ?
   O gün Ece sevinsin diye birşey söylemedim. Daha doğrusu söyleyemedim. Sonradan nefret edeceği o okula gitmek için can atıyordu ve ben bunu bozmak istemiyordum. Zaten çok şeyler yaşadık geçmişte bari bundan sonra mutlu olsun istedim. Keşke sorgulasaydım.
    Ece çıktıktan birkaç dakika sonra bende evden ayrılıp okula gittim. Okula gittiğim zaman  salak Ezgi ayağıma çelme attmaya çalıştı. Az bir zaman farkı ile beni yere düşüremedi. Sonra onun gömleğinden tutup duvara yapıştırdım.
       ""Kızım senin benimle derdim ne ?" Dedim sinirlendim,
       " Derdim mi ? Ahahahaha bilmiyormuş gibi davranma Deniz . Sen benim derdimin ne olduğunu biliyorsun." O an aklıma geldi herşey. Ellerimi üzerinden çekip onunla sakin bir şekilde  konuşmaya çalıştım.
      "Bak ezgi ben Poyraz'dan HOŞ-LAN-MI-YO-RUM anladınmı? O benim umrumda bile değil hatta o salağı benden uzak durması için para bile teklif ettim. Daha ne yapayım?"
     "Mesela BU OKULADAN GİT . Al sana fikir . Gidersen o da unutur seni."
   Gidemezdim. Çünkü benim doktor olmam lazım. Gidemem çünkü anca öyle kardeşime bakabilirdim. Ama onun için herşey bir ERKEKten ibaretti.Ama benim için hayat Ece den ibaret olacaktı. O sırada hiçbişey demeden sınıfıma ilerledim. Ben en arka sırada herkezin o kopya çekmek için en uygun yer olarak tanımladığı yerde oturuyordum. Ama benim amacım kopya çekmek değil. Sınıftakilerin dikkatini çekmemekti . Ama malesef hala sınıfın dikkatini çekiyordum.
     "Günaydın Deniz " dedi önümdeki oturan çocuk . İsmi neydi , hatırlayamadım bir anda ,
     "Sana da günaydın şeyyyyyyy..."
     "Emir "
     "Ne?"
      "İsmim Emirdi yine unuttun değil mi ?"
    O an biraz mahcup bir tavırla ,
      "Pardon, benim isim hafızam o kadar güçlü değil" dedim. O ise hiç sorun etmemiş bir şekilde davranıp önüne döndü.Dersine çalışmaya devam etti  . Bende kitabımı açıp birkaç sayfa kitap okudum.  Ders başladığı zaman herkez yerine oturdu ve dersini dinlemeye başladılar. Bizim sınıf tam bir inek sürüsüdur herkez çok çalışır. Herkez birbiri ile rekabet içindeydi. Zaten fen lisesi öğrencilerindende bu beklenir diye düşünmeyin burdaki çoğu kişi ya torpille ya da babası tanıdık kişiler olduğu için buradalar . Gerçekten kazanan kişiler çok az ...
     Neyse bizi ilgilendirmez
Bugün tarih ve fizik dersi iptal olduğu için erken çıkmıştık. Bende Ece ye aksam güzel yemekler yapabilmek için markete ve birde birkaç kitap işim olduğu için kırtasiyeye uğramıştım.  Bütün işimi bitirip eve gitmek için otobüs beklerken telefonum çaldı.
   Kardeşimmm arıyor. ...
O an gerçekten şaşırmıştım . Çünkü kardeşimin normalde tam bu saatte dersi olması lazımdı bir sorun mu vardı acaba?
   Hemen telefonu açtım.
"Alo "
"Alo abla ben Ece şuan okulda büyük bir sorun var."
O an kalbime o kadar büyük bir ağrı girdiki hatırladığıma göre bir teyze benim iyi olmadığımı fark edip beni bir yere oturmuştu.
"Ablaaaa sesim gelmiyormu? "
"..."
"Abla sana diyorum " O an kendime geldim ve cevap verdim.
"Dinliyorum Ece ne oldu iyi misin?"
"İyiyim ama okulda çok büyük olaylar oldu. Şuan herkez sınıflarında telefonun çekmesi için uğraşıyor bende şuan bomboş bir koridordayim anca burasını bulabildim."
  "Ece lafı dolandirma hemen konuya gir ne oldu orda anlat!!" Sesim sinirli çıkmıştı çünkü Ece ne zaman lafı dolandirmaya çalışsa birşey oluyordu.
  "Tamam abla sakin ol anlatıcam."
  "Dinliyorum. "
  "Şeyyy bizim okul karantinaya alındı uzun bir zaman burada kalacak gibiyiz."
   "NE !"
  "Abla sakin olurmusun lütfen?"
"Niçin karantinada peki ?"
"..."
"Ece sana dedim duyuyormusun beni?"
"Duyuyorum abla sanki bir an bir ses geldi gibi hissettim de . Abla galiba salgın bir hastalık çıkmış Bu nedenle bizi bir süre karantinaya alacaklarmis. "
  "Ece bana sizin okulun konumunu atsana oraya geliyorum tamam mı? "
"..."
"Ece allahın belası telefonun yine mi çekmiyor ses ver!"
"..."
"Eceee sana diyorum "
"Ec..."
"Aaaaaaaaaaa" seslenişimi kesen ses Ece'nin sesi değildi bir kadının bağırış sesiydi. Ece niye cevap vermiyor du?  O an tam konusucakken  bağırışın  kesildiğini hissettim.  Çok korkmustum ne olmuştu ne oluyordu. Sinirden bağırmaya başladım ama ne yazık ki   telefon aniden  kapandı. O gün ne kadar sakinim hiç bir fikrim yoktu.  Tek şunu biliyordum.
  Bugün Benim Miladımdı. Sadece benim değil benle birlikte 5 kişinin MİLADİ OLACAKTI...




Merhabalar
Baştan söyliyim kitap için gt yapmayacağım sadece canım sıkıldığı ve aklıma karantina geldiği zmn yazacağım. Okumak zorunda değilsiniz oy vermesenizde olur. Dediğim gibi bu sadece benim karantinayi okumaya başladığım zamanlarda hayal ettiğim şekli bu nedenle mahserin 5. Atliya ihtiyagaci yok gibi şeyler yazmayın olur mu ?

Bu arada Deniz Ve Ece karakterlerinin resimleri altta

Bu arada Deniz Ve Ece karakterlerinin resimleri altta

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Deniz Yanlış  (Anne Hathaway)

Ece Yanlış  (Virginia Gardner ) 

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Ece Yanlış  (Virginia Gardner )
 

İyi günler Size :):):):):):):):) ):)::):):)::):):);
Helin

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jan 07, 2021 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

MAHŞERİN 5 ATLISI(BENİM DEĞİŞTİRİLMİŞ OLARAK YAZDIĞIM KARANTİNA )Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin