Kpop bagi Aku stress

25 6 0
                                    

Aku Ni memang cukup pantang sekali kalau orang panggil Aku KELUARGA KPOP sebab Aku benci Kpop👍.

       Aku nak cerita kat korang yang keluarga Aku tu Bila orang Tanya pasal keluarga jungkook,jimin..semua sekali lah mesti dapat jawab dengan tepat,berapa umur Jung kook? Laju je adik Aku jawab

      Aku pun tak paham🙂 kenapa Aku benci KPOP.aku Ni Baru je umur 14 tahun,Aku harap bila Aku dah besar,dah berjaya Aku nak bawak keluarga Aku pergi Haji,belajar tajwid,belajar pasal agama Islam supaya Nanti pahala akan mengalir dan terhapus dosa-dosa yang solat lambat.

     Ada satu Hari tu Aku Ni budak Barulah Kan Baru je pindah,Ada budak umur13 Tanya Aku pasal kpop.Dia Tanya Jung kook dah kahwin belum?pastu Aku pun cakap lah,DAH.Pastu dia Kata kat kawan dia
'apalah keluarga kpop tapi tak tau pasal kpop!'
Aku Kata kat die,'kalau Aku jawab betul pun kau nak kahwin Ngan dia ke,ke kau nak aku cakap kat cikgu yang kau bawak phone 📱'
Sebab waktu tu memang DIA bawak phone pun.aku nampak dalam poket,Nasib lah Aku Ni Baik🤣.

       Lepastu dia mengelabah teruk.Itulah kalau nak mengata orang pun,simpan lah barang tu elok elok.
Pastu dia pergi lari,Nasib Baik Aku ade idea nak cakap kalau tidak Aku senyap Aku terus tumbuk muka dia.

   
       Pastu Lagi satu ni,yang buat Aku stress,kawan Baik Aku sendiri tinggal Kan Aku sebab KPOP.korang tau DIA Kata apa 'aku kawan dengan kau bukan sebab kau tu Baik,tapi Aku ingat kalau keluarga kpop Ni tau pasal kpop rupanya dalam keluarga, kau sorang je yang tak minat,Baik Aku kawan Ngan adik Kau je!' Pastu Aku sedih oh😭.

        Aku cerita kat mak Aku pastu mak Aku Kata 'tulah,sapa suruh benci KPOP'

        Pastu Aku nyanyi lah Lagu dalam bilik 'oh kasihan,oh kasihan, adui kasihan nya diri Ku,' sedih

       Jadi start waktu tulah Aku mula Kan hidup Baru seperti membaca Al Quran , berdoa dan sembahyang awal selalu.Keluarga Aku pun start ikut tingkah laku Aku.Kami selalu pergi masjid sama², ngaji sama²dan Bila orang Tanya pasal kpop,semua lupa sama².

        Moral of the story:kalau sekadar minat takpa tapi jangan tinggal Kan pahala.buat amal kebaikan selalu.

       Tamat

Bukan kisah sebenar tapi boleh amalkan

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Dec 03, 2020 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Aku Benci Kpop terutama BTSWhere stories live. Discover now