חברים תגיבוווו אני אוהבת כשאתם מגיבים זה נחמד
-"אתה מרגיש טוב סופסוף?" ג'ק שאל את לואי ברגע שנכנס בדלתות המסעדה.
"כן.. למה שאני לא ארגיש?" הוא שאל בבלבול בזמן שקשר את הסינר מסביב לגבו כמו בכל יום.
"אתה לקחת ימי חופש כי לא הרגשת טוב.. לא הגעתי כבר כמעט שבוע" הזכיר לו במבט מבולבל יותר משל לואי, שמיהר להנהן. הוא כמעט שכח שהזמן ממשיך להתקדם קדימה גם מבלי שיהיה בשגרה וכנראה שג'פרי השיג את התירוץ הזה עבורו, "נכוןנכון הייתי חולה.. כן.." הוא לא יצר קשר עין עם ג'ק שצמצם את עיניו בחשד.
"הכל בסדר איתך? בדרך כלל כשאנשים חולים במשך שבוע הם זוכרים את זה" הוא צמצם את מבטו. הוא הבין שסיפור המחלה היה תירוץ בלבד. "אתה מסתיר ממני משהו?" שאל במבט חודר, "אתה יודע שאני יכול לקרוא אותך כמו ספר פתוח" הוא שילב את ידיו נגד חזהו.
לואי נשך את שפתיו כמתלבט האם לספר לו. הוא ידע שגם אם יכל, ג'ק לא היה מאמין לו. אך אולי חלק מהאמת יכל לגלות. "הארי משגע אותי".
ג׳ק חייך חיוך יודע כל. "תן לי לנחש, הוא זורק סימנים שהוא מעוניין אבל לא עושה כלום?"
האמת הייתה קצת יותר מסובכת ממה שג׳ק הציג, כי זה לא שהארי היה ככול הגברים, משחק ברגשות ושולח מסרים סותרים בכוונה, הוא פשוט היה תקוע בין הפטיש לסדן. מצד אחד, נראה היה שהוא נמשך ללואי, מצד שני, הוא לא יכל לעשות כלום בנוגע לרגשות האלו מפאת תפקידיהם. לואי לא יכל לכעוס עליו כי הוא מנסה לשמור את עבודתו, אך בו בזאת לא הבין איך אפשר להיות כה צייתן. זאת אומרת, אם בזה הרגע הארי היה נכנס בדלת ומכריז שהוא רוצה לשכב עם לואי על שולחן האוכל הקרוב, אך הבוס שלו היה אוסר על כך, לואי מבלי למצמץ היה מזדיין עם הארי על השולחן.
לואי נאנח בייאוש. "אני לא יודע מה לעשות כבר. אני יודע שהוא רוצה. מרגישים את זה כל פעם שאנחנו נפגשים".
ג׳ק הניד בראשו בהסכמה. כנראה שכל הסובבים אותם מרגישים את זה בכל פעם שהם נפגשים. "תראה, אני לא מכיר בנאדם אחד שבאמת נהנה לאכול מק שניצל ב11 בבוקר שלוש פעמים בשבוע, והארי עושה את זה כבר שלושה שבועות. או שהוא מנסה לחטוף סוכרת בכוח, או שהוא ממש, ממש, מנסה לפגוש אותך" אמר, "ובוא נאמר את זה ככה, אין לו גוף של בנאדם שחולה בסוכרת".
לואי גיחך והנהן לחיוב. "הבעיה שכשאני שולח סימנים הוא מיד נרתע. זה כזה מתסכל כי הוא משדר משהו אחר בשפת גוף!"
ג׳ק נשען על שיש המטבח מצידה השני של השידה. "עצה שלי: דבר איתו הכי ישיר שיש. תשאל אותו לגביי השפת גוף וכל החרא הזה, כי אתה נמרח איתו שבועות וזה יהיה מזה זין אם בסוף תגלה שבזבזת את הזמן על כלום. זה הסטוץ הכי נמרח שהיה לך עד עכשיו".
YOU ARE READING
גייז בשחור // לארי סטיילינסון
Fanfiction[הושלם] שני טיפשים מאוהבים בחליפות וחתול שמנסים להציל את העולם. כמה מתוק, לא?