BÖLÜM 5 İYİ Kİ DOĞDUN SOFİA

2.9K 139 33
                                    

Keyifli okumalar!!

İkili uzun süre havuzda oyalandıktan sonra havanın soğumasıyla odalarına çekilmişti. Rose odasına geldiğinde ilk olarak duşunu almış daha sonrasında da üzerini giyinip akşam yemeği için hazırlanmıştı. Aşağı kata indiğinde Enzo'ya yardım etmek için sofrayı kurdu.'' Rose, rica etsem Sofia'nın odasından çıkmamasını sağlayabilir misin?'' dedi yaşlı adam yüzünü Rose'a çevirerek.

'' Tabii yapabilirim ama neden yaptığımızı anlamadım.''

'' Bugün Sofia'nın doğum günü, her yıl böyle sürpriz yaparız. Normalde Daniel onu oyalıyordu ama bulamadım onu .'' Rose, Enzo'yu onayladı ve mutfaktan çıkarak genç kadının odasına geldi.'' Nasılsın Sofia?'' diye sordu koltuğa otururken.

'' Çok iyiyim.'' dedi genç kadının mutlulukla.'' Bugün gerçekten çok eğlendim.''

İkili uzunca sohbet etti. Rose, Sofia'ya ısrarla çok beğendiği elbiseyi giydirdi ve düz olan saçlarına doğal görünecek şekilde dalgalandırdı.

Sofia neden Rose'un böyle yaptığını anlayamamıştı. Özel bir gün müydü?'' Hayır,'' dedi içinden.'' Öyle olsa kesin hatırlardım.''

'' Çok güzel görünüyorsun Sofia.'' dedi Rose, Sofia'ya bakarken. Genç kadın utangaçça yüzünü çevirdi.

Odanın kapısının çalınmasıyla ikili aynı anda ayağa kalktı. Sofia kapıyı hızla açtı.'' Aldığın kıyafetler geldi Sofia.'' dedi Enzo iki eline bölüştürdüğü büyük poşetleri genç kadına uzatırken. Sofia poşetleri alarak Enzo'ya teşekkür etti ve kapıyı kapattı.'' Rose,'' dedi poşetin içindeki kıyafetleri yatağın üzerine çıkararak.'' Senin için aldıklarımız gelmiş. Kesinlikle bunlardan birini giymelisin.''

'' Başka bir gün giyerim Sofia.'' dedi Rose. Onun doğum gününde süslenmesi hoş olmazdı.

Sofia ise onu dinlemeden kıyafet seçmeye çalışıyordu. Elindeki kırmızı, göğüs dekoltesi olan kısa elbiseyi Rose'un üstüne doğru tuttu.'' Tanrım, bu elbise mükemmel olacak sana. Hemen dene hadi.''

'' Sence de bu elbise ev için abartı olmaz mı?" diyerek şansını bir kez daha denedi Rose. Böyle bir elbise aldığından haberi bile yoktu!

'' Evden başka nerede giyeceğiz?'' derken gülüyordu Sofia.'' Buradan çıktığımız mı var?''

Rose her ne kadar giymemek için ısrar etse de Sofia onu bir şekilde ikna etmişti.

Genç kadın makyaj masasının yanındaki koltukta bıkkınca oturan Rose'a baktı.'' Eyeliner sürmeye gerek yoktu bence." diye sızlandı Rose. Şu an normal bir yemeğe gitmekten çok gece kulübüne gider gibi görünüyordu.

'' Tabii ki gerek vardı. O ela gözler boşuna yok değil mi? Ayrıca Enzo ve Marcus'an çekinmene gerek yok. Ben arada düğüne gider gibi süslenip geziyorum evde. Alışkınlar yani.''

Enzo onları çağırdığında Rose hala kendini kötü hissediyordu. Ne olurdu o kıyafetler yarın gelseydi? Sıkıca atkuyruğu yapılmış saçlarından çıkan birkaç teli tel toka ile tutturdu. Odadan çıkarak salonun olduğu yere geldiler. Sofia Enzo'nun yaptığı üç katlı pastaya şaşkınca baktı.'' Rose, neden bana doğum günün olduğunu söylemedin?'' dedi somurtarak.'' Senin için hediye alırdım.''

Rose'un rahatsız olduğu konulardan biri de buydu. Sofia'ya hediye alamamıştı.'' İyi ki doğdun Sofia!'' dedi Rose arkadaşına sarılarak. Genç kadın şaşkınlıkla dona kaldı. Tabii ya bugün doğum günüydu. Nasıl unutabilmişti?'' Teşekkür ederim canım.'' dedi aynı samimiyetle karşılık verirken. Ayrıldıklarında Enzo ve Marcus'un onları beklediklerini fark ettiler.Sofia, ilk olarak Enzo'ya daha sonra da Marcus'a sarıldı. Rose hala Sofia ile ayrıldıkları yerde bekliyordu. Sessizce yerine oturdu ve Sofia'nın pastasını üflemesini bekledi.

Sicilya MafyasıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin