Oy ve Yorum 🤝Bölüm
İyi okumalar.
"Sen gelmeyeceksen bende gideyim."
Yurdagül'ün sahte istememelerine daha fazla dayanamazken soğuk kanlılığımı korumaya çalıştım.
"Yok ya ben gelemiyorum diye sizi de şey yapmayayım."
Ah benim saf arkadaşım...
Gözlerimi devirmeden Yurdagül'e döndüm. Büyük bir tebriği hak ediyorum. Kesinlikle! Şu kıza göz devirmeden bir kaç saniye durabilmek bile büyük bir başarı.
"Dilan gelemesede ikimiz eğlenebiliriz, hem ben de tek gitmek istemiyorum."
Yurdagül konuşmam üzere bana dönüp sahte bir düşünce ile başını salladı.
"Madem öyle geleyim bari..."
Gol boro!!
Mal!
Ah Sakin ol İrem! Sakin ol! Zevki gecenin sonunda yaşayacaksın şimdi sabret!
Evet, sabredebilirim. Hıhı evet kesinlikle!
"Dilan senin gelememene çok üzüldüm. Sen nasıl gideceksin? İstersen bırakabilirim."
Dilan hızla başını iki yana salladı.
"Sağ ol İrem. Siz daha fazla," başını önünde durduğumuz barın tabelasına kaydırdı "barın önünde beklemeyin. İçeri girin ben bir taksiye atlar giderim."
İçime sinmesede daha fazla beklemek istemiyordum. Sorry Dilan.
"Tamam o zaman görüşürüz."
Dilan da kafasını sallayıp gülümsedi ve yola doğru ilerledi. Kalabalık bir yer olduğu için taksi bulması kolay olacaktı.
Tam barın önüne gelip durduğumuzda Dilan'ın telefonu çalmıştı. Araplar ile ilgili bahsettiği olay için çağrılmıştı.
Bilin bakalım kim tarafından?
Ah tabiki de şu patron.
Ne kadar da güzel değil mi?
Dilan durumu açıkladığında tek yaptığım dikiz aynasından Transparan Sürtüğümün kararıp bozaran yüzünü izlemek olmuştu.
İçimdeki sadistlik bundan büyük bir haz duymuştu.
Bu daha bir hiç...
Daha fazla eğlenceden mahrum kalmamak için Yurdagül'e döndüm.
Efsane şeyler olacaktı. Bunu hissediyordum. Derin bir nefes verip dudaklarımı birbirine bastırdım.
"Hadi girelim."
Hafifçe fısıldadıktan sonra iddali adımlarımla yürümeye başladım. Sert duruşum ve yıkılmaz görünüşüm insanların bakışlarının bana çevrilmesine neden oluyordu. Kapının yanlarında sigara içen herkesin gözleri en az bir kez bana çarpmıştı. Bu içimdeki kini daha da öfkelendirmekten başka bir işe yaramadı.Yurdagül isimli sürtüğümüzü göremesemde bana ayak uydurmaya çalıştığının farkındaydım.
Ee tabiki ben onun gözünde ikon sürtüktüm.
İkon sürtük...
Hmm... Bu hoşuma gitmişti.
Kapının yanındaki iki iri yarı adam beni görünce kenara çekildiler. Yurdagül de benim sayemde böyle bir mekana girebilmenin sevincini yaşıyor olmalıydı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SEKRETER +18
Teen FictionBEN O SÜRTÜĞÜM!! Zihninde yer edinmiş sürtük kız imajının ete kemiğe bürünmüş hâliyim. Baş rollerin düşmanı, seninse içine oturan o karın ağrısının başrolüyüm. Yan karakter olan benim, beni izleyen sensin. Ayartıcı ve kışkırtıcıyım. Hiç hoşuna git...