Px baby - Nikita Mazepin

1K 26 30
                                    

Az elmúlt két napban a monacói kikötőben mást nem lehet látni csak rakodó embereket és nagy nyüzsgést. Igazából Monacóban mindig van valami, amire az emberek készülnek, de ez a hétvége különleges. A F1 újonca Nikita Mazepin és az én drága barátnőm Edina összeházasodnak.

- Ne azt vigyétek fel a jachtra, de a másik részét vigyétek át a kaszinóba – üvöltött Edina az egyik srácnak.

Nikita csak később érkezik Monacóba így minden feladat Edinára hárult, na meg persze rám.

- Nem láttad apóspajtást? - fordult felém a menyasszony.

- Nem igazán, lehet, a kaszinóba fizeti ki az embereket.

A kapcsolatuk elején mindenki meg volt róla győződve, hogy a lány csak az orosz fiú pénze miatt van vele. Csendben megjegyzem a babkártyája is elég csábító, de Edina valóban szerette a fiút. Az albínó tojás fejével és az orosz viselkedésével együtt.

- Tehát néhány óra múlva érkeznek a vendégek, a jacht kész és a pap is úton van. Az újságíróknak el van kerítve egy külön rész, a ruhám rendben van, és ha minden igaz apóspajtás rendezte a számlákat. Kitty – nézett rám a már lassan idegbeteg lány – hol van a másik orosz? Nyugtass meg, hogy a barátod itt lesz, időben különben Szentpétervárig rángatom Robertet.

- Nikivel van, ha jól tudom, szóval nyugodj meg itt lesz mind a kettő és minden rendben lesz. Mi lenne, ha fognád magad és elindulnál felvenni a ruhát meg minden. Hamarosan itt lesznek Leclercék is utána meg a többi vendég te meg szürke mackóba és kisminkelt fejjel rohangálsz a kikötőbe.

- Leclercék? Ki hívta meg őket?

- Gondolom Nikita mivel ismerik egymást nem?

- Ahj istenem minek bízok én bármit rá – csapta homlokon magát majd elindult végre, hogy elkészüljön. Ez egy hosszú nap lesz.

Edinán gyönyörűen állt a ruha, és amikor a tükörbe nézett végre a nap folyamán először mosolygott.

- Sziasztok, bocs a késésért, de útközben láttam egy elképesztő boltot ahova muszáj volt bemennünk – lépett be a szobába a monacói lány mögötte a középső Leclerc-el.

- Ki gondolta volna és vettetek valami szépet? Oh, rosszul tettem fel a kérdést. Vettél neki valami szépet? – nézett Charlesra aki csak a szemét forgatta.

Igen a két lány nem ápol különösen jó kapcsolatot mivel ameddig Edináról csak pletyka, hogy a pénz miatt van Mazepinnel addig Charlotte valóban emiatt van a Ferrari pilótájával. Nyilván ezt egyikőjük sem ismerné el hisz akkor oda lenne az álompár hatás, de mindegy.

- Ahogy látom sokba fájt ez Damitrynek – nézett körbe a jachton Charlotte, amikor felsétáltunk az ideiglenes oltárhoz.

- Ugyan nekem felajánlotta, hogy állja az esküvőt, de ha így folytatod, Charles legatyásodik és nem lesz nagy esküvőtök.

- Hé, itt vannak Nikiék mindenki a helyére – szólaltam meg mielőtt a két lány az esküvő kezdete előtt megölnék egymást.

Robert az oltár másik oldalára állt Nikitával az oldalán majd elindult a zene és a vendégek felálltak és mosolyogva nézték, ahogy Edina végigsétál a sorok között. Mazepin mosolyogva nézte a most még csak menyasszonyát és Mazepin papa is széles mosollyal követte végig a jövőbeli menyét.

- Megcsókolhatja a menyasszonyt – mondta a pap a szertartás végén.

Niki örömmel húzta közelebb a lányt, amit Robbal mosolyogva néztünk rájuk.

- Szóval mikor megyünk a világkörüli nászútra? – kérdezte Edina, mire mindenki nevetni kezdett, Charlotte pedig csak szem forgatva nézte.

- Ne forgasd, mert a végén kiszúrom – nézett mosolyogva Edina a monacói lányra, amikor elsétált mellette.

A szertartás után átmentünk a monte-carlói kaszinóba ahol a lakodalom került megrendezésre. A hely önmagában is gyönyörű, de így Edina stílusához passzoló díszítéssel még káprázatosabb volt az épület.

- És emlékszel, amikor először hívott el randira Niki? – nevetett az asztalnál ülve Mick – azt mondtad sosem fogsz vele randizni, mert nem szereted a tojásképű embereket.

- Az após bankkártyája ezt elfeledteti vele – mondta Charlotte mire mindenki csak egy nagyot sóhajtott.

- Tudod, én dolgozok veled ellentétben, úgyhogy nagyon örülnék neki, ha végre csendbe maradnál és festegetnéd tovább a hülye cipőidet, amit megvetettél Charles-sal vagy posztolgass a magángépről amivel viteted a segged. Menjünk táncolni – állt fel végül Edina és maga után húzta Nikitát a parkettre.

- Nem mondasz erre semmit? – nézett mérgesen Charlotte Charlesra.

- Szóhoz se jutok – nézett maga elé Charles unottan.

A táncparkett szélén állva néztük Mazepinékat Roberttel az oldalamon és hálát adtunk az égnek, hogy végre vége az esküvőnek.

- Egyszer én is megkérem a kezed és gyönyörű leszel majd a menyasszonyi ruhádba – nézett rám az orosz mosolyogva.

- Rendben, de várj, néhány évet még, ezt a pár hónap készülődést ki kell pihenni – nevettem el magam.

Robert elé állva a mellkasának dőltem mire átkarolt és így néztük tovább az éppen egymásra mosolygó barátainkat, akik most élték át a házas életük első perceit.

Robert elé állva a mellkasának dőltem mire átkarolt és így néztük tovább az éppen egymásra mosolygó barátainkat, akik most élték át a házas életük első perceit

Oops! Questa immagine non segue le nostre linee guida sui contenuti. Per continuare la pubblicazione, provare a rimuoverlo o caricare un altro.


Sziasztok. Remélem tetszik nektek a rész. Ha bármi észrevételetek van vagy véleményetek semmikép ne tartsátok magatokban.

Csak neked csak most justalittleunikorn❤❤

F1 One Shots Dove le storie prendono vita. Scoprilo ora