Drága Margaréta! Ezt a könyvet csakis neked készítettem, mivel tudom, hogy a te agyadban élő Yamamoto imádja Ütvefúró-chant. Élvezd ezt a mennyei könyvet, MERT ILYET MÉG NEM LÁTTÁL, ÉS NEM IS FOGSZ ENNÉL JOBBAT LÁTNI˘!!!
OHH AND BTW EZ EGY VICC ILY TORA....CSAK TUDJÁTOK UNATKOZOK
//írói szemszög//
A mai nap Yamamoto egyszer csak egy furcsa érzést érzett a hasában, mikor ránézett Ütvefúró-chan új instagram képére már a hetvenedjére. Úgy tudná körülírni ezt az érzést, hogy mintha táncra kelt volna a bele kicsi pillangókkal.
//yamamoto szemszög//
-..........Ma be kell vallanom neki..-mondta magának a boii with luv (hehe bts). Miután kb. háromszor átgondolta, már nem tudott többet várni, így elindul venni a cipőjét. Mikor kilépett az ajtón még egyszer átfutott a fején: Mi lessz ha élutasít?
~Timeskip~
Yamamotot már csak pár méter választotta el Ütvefúró-chan házától, és az instant haláltól.
Mielőtt kopogott volna az ajtón nyelt egy nagyot, aztán erőt vett magán, és négy kicsit koppintott a ház ajtaján. Nem telt el sok idő mire Ütvefúró kinyitotta neki az ajtót. A lány/fiú eléggé meglepődött mert nem pont erre az idiótára számított.
//ütvefúró szemszög//
Mikor meghallottam hogy kopognak, azonnal az ajtóhoz futottam, hiszen azt hittem, hogy a legjobb barátnőm lesz az, és jött hozzám anime maratont tartani. De amikor megláttam ki állt az ajtó mögött, egyből ez a gondolat szökött a fejembe.
"Ugh.....mit keres ez itt..?"
-Uhmm... szia˘! Mit keresel itt-mondtam egy semmitmondó kifejezéssel az arcomon. Ezután láttam, hogy a fiú kicsit megrezzen és egy szomorkás fejet kezd vágni.
//yamamoto szemszög//
Mikor megszólalt olyan arckifejezést viselt, amiről nem tudtam eldönteni, hogy most örül e nekem vagy épp csalódik, hogy nem rám számított. Ennek a helyzetnek a gondolatától akaratom ellenére is elszomorodtam.
-O-ohh szia...bemehetnék?..-kérdeztem megint attól félve, hogy elküld és soha többet nem látom.
-Ja igen, persze, gyere be...- válaszolta, mire megkönnyebbültem
~Timeskip mert nem akarom folytatni~
A végén yamamoto és ütvefúró összejöttek és happy end na byebye
varni fogom hogy megdicserj MARGA