Arzu hazament, és mivel soha nem tagadná meg magát, elkezdett depizős zenéket hallgatni és boros kólát fogyasztani, mert szerette volna elfelejteni, hogy mennyire beégett.
Miután a már inkább kólás bornak nevezhető italból a harmadik pohárral húzta le, észrevette hogy érkezett egy üzenete.
Megnézte és mely meglepő módon az üzenet feladója nem más volt mint „Petikém 💔"
A lány nem merte egyből megnyitni hogy mégis mi lehet az üzenet tartalma, mert arra számított hogy még jobban összetörné az, amit látna.
Kb. 10 perc múlva mégis bátorságot vett magán és megnyitotta a Viber nevezetű alkalmazást.
Ezt az üzenetet látta:- Ne haragudj, hogy megbántottalak, ha tudom hogy rólad van szó soha nem utasítanálak vissza, meg tudsz bocsátani nekem?"
Arzu kis gondolkozás után ezt a reflexből jött választ adta a kérdésre:
-Te most szórakozol velem?
Péter válasza pedig erre:
-Nem, teljesen komolyan gondolom, te is szimpatikus vagy nekem
A lány hirtelen nem talált szavakat a történtekre. De újabb 10 perc múlva rájött hogy
-Hüha, ebből már biztos hogy lesz valami.
Ezt következően nem telt el nap, hogy ne írogattak volna valami random dologról.
Eljött a hétvége ezáltal lehetőségük nyílt rá, hogy találkozzanak egymással, Arzunak nem volt sok ideje, mert nem szerette volna , hogy Apjának feltűnjön, hogy elhagyta a házat.
Megbeszélték hogy Peti előbb eljön a buszmegállóba reggel, hogy legyen egy kis idejük a buszon kettesben.
Így is történt, a lány felszállt Péterhez a tömegközlekedési funkciókat ellátó gépjárműre.
Péter egyre kevesebb távolságra volt a lánytól, majd egyszer csak megfogta a kezét és azt mondta:
-Nem kell félned tőlem, vigyázom rád
A lány már rég érezte ilyen stabil lelki állapotban magát, jól esett neki hogy valaki törődik vele, és hogy az az ember akibe bele szerette igényt tart rá.
Eljött az idő az indulásra, ami azt jelentette hogy Petinek és Arzunak el kell válnia egymástól, annak az elkerülése érdekében hogy az egész faluban elterjedjen a hír miszerint „ a Józsua lányának má öreg fasz kell a picsájába"
Peti egész úton a lányt nézte a tükörben, nem törődve azzal hogy esetleg pedofilnak gondolhatják őt.
Megérkeztek a városba mindenki leszállt a buszról , a lány kivételével.
Ahogy Peti félreállt a buszparkolóba, hátra ment Arzuhoz, megölelte a lányt majd halkan azt mondta neki:-Örülök, hogy találkozhattunk.
Természetesen Arzu azt válaszolta a férfinak, hogy:
-Én is full örülök, de most haza kell mennem, hogy apámnak ne tűnjön fel hogy távoztam otthonról.
-Megértem, legyen szép napod- válaszolta Peti.