— Haide Tony,de data aceasta și îți jur că este ultima când apelez la serviciile tale. Te rog? Mă uit în ochii lui și îmi fac în gând zeci de rugăciuni pentru a accepta.
Probabil acum mă crede o nebună, nu că nu ar avea motive. Încă sunt în pijamalele mele cu iepuri și papucii de casă pufoși cu ochelari de soare ,șapcă și mască la ora șapte dimineața.
La ora asta nici creierul nu s-a trezit doar că în cazul meu este o situație disperată de care atârnă tot viitorul meu.— Spune-mi te tog că nu trebuie să intru iar in baza de date a unui hotel! Se freacă la ochi și se ridică din pat pornind spre birou.
Ajunși în birou se așează pe scaun si cât timp așteaptă să se aprindă calculatorul se mângâie pe abdomen.Tipic Tony. Dacă ar putea le-ar face si certificate de naștere, nume le-a dat deja.
— Trebuie doar să faci cumva și să aflu istoricul de tranzacții de pe un card,o nimica toată dacă stăm și analizăm talentul tău.
Își îngustează ochii și se uită la mine vizibil suspicios.
— Știi că sunt aplicații anume pentru asta,nu? Amelia,ai intrat peste prietenul tău drag și prea iubit din copilărie la ora șapte dimineața, pune accent pe ora șapte, doar că să te luminez cu faptul că îți poți verifica contul bancar și singură? Draga mea,te credeam mai isteață. Își trece mâna dreaptă prin păr încercând să-l aranjeze.
— Știam si eu asta,Einstein, doar că nu contul meu vreau să-l văd.
— Continuă, îmi face semn cu mâna, devine cât de cât interesant. Se lasă relaxat pe scaunul de la birou și își așază mâinile sub cap și picioarele unul peste celalalt pe birou.
Îmi dau ochii peste cap și încep să-i povestesc totul și pare surprins și enervat în același timp. Și îl cred, eu Tony si Caleb am fost trio-ul acela nebun încă din copilărie,nimeni nu se așteaptă ca unul dintre noi să facă ceea ce Caleb a facut,cu toate că încă sper să nu fie adevărat și să fie doar paranoia mea.
Mă trage în brațele lui și fără să apuc să reacționez îmi smulge ochelarii de pe ochi.
— Drace, te-aș angaja în filmele horror cu fața asta!
Îi dau un pumn în umăr drept răspuns și el doar mă îmbrățișează mai strâns.
Rezistă, ești mai puternică decât crezi! De mică tu esti o luptătoare. Spune frecându-și locul lovit.
Are grijă să-mi ciufulească și mai tare deja părul încâlcit și se pune pe treabă.
Mă așez mai bine pe marginea scaunului și fără să mă anunțe îmi acoperă ochii cu mâna.— I-ați mâna, îmi faci ochelarii lentile de contact în ritmul acesta. Încerc să îndepărtez mâna dar fără rezultat,atât de multă forță are bărbatul acesta că ar putea să mă înfigă în pământ ca pe un cui doar cu un pumn în cap.
Tony,îți jur că nu o să-ți mai dau prăjituri gratis!
De data asta își retrage mâna și reușesc să-mi dezlipesc ochelarii de față.— Nu știam că este un fan înfocat Stephen King, a cumpărat tot ce ține de jocul erotic din cartea "Jocul lui Gerald".
Surprins și în același timp curios,caută mai mult în istoricul tranzacțiilor și să mă înghită pământul cât încă se mai poate. Cine ar plăti o sumă atât de mare pentru un apartament cu privire la mare?— Ești sigur că ai intrat în contul corect? Caleb nu pare genul de om care să aibă un asemenea apetit la jocuri erotice. Adică da,este fan Stephen King, a citit toate cărțile lui dar nu a pomenit nimic de asta cu Hery sau cum îl cheamă. Și cătușe cu puf roz? Sfinte marțipan întins!
CITEȘTI
Psyche
Romans" - Dar draga mea,ce anume nu îți place la rochie? Se rotește în jurul meu scutindu-mă de orbila piruetă pe care am făcut-o atât de mult în ultima jumătate de oră încât dacă mă duc la un concurs de piruete câștig detașat. Păi ce să nu-mi placă la r...