Bölüm şarkısı: Ariana Grande - İn My Head (Açıp okumanız tavsiye edilir)
Açıklama; Olay günümüzdeki bir tarihte anlatılıyor. 30 Aralık 2020 günü ile başlıyor. Konum ise Türkiye. Bu hiç bir yerde okumadığınız kurguda olan fantastik bir kitap.
.
.Yazar anlatımından:
Yılbaşı için yapılan büyük organizasyon Querline Sarayı'nda olacaktı. Türkiye'deki en ünlü ve değerli saraylardan biri olan Quarline tarihi milattan önceki yıllardan kalma bir yapıydı. Bu organizasyona Türkiye'nin şöhret isimleri olan sanatçılar ve kavalyeleri katılacaktı.
En önemli davetlilerden biri olan Zemherir Ailesi, yarın için olan bu davet hakkında muhabbet içinde akşam yemeğindelerdir. Ailenin en büyük veliahtı Cihangir Ezel Zemherir bu tür organizasyonlardan hoşlanmasa da özel davet aldığı için gitme durumundaydı.
Ailenin Büyükannesi Lalin Zemherir boğazını temizledi ve çatalını tabağının yanına usulca bırakıp konuştu;
"Cihangir, yarın sana eşlik edecek bir kız var mı?" Dedikten sonra yavaşça sandalyesinde arkasına yaslandı.
"Yok, kavalye şart mı?" Diye sordu bezgin sesiyle Cihangir.
"Evet öyleymiş, müsaade edersen sana Dora eşlik etsin istiyorum."
Dora, ünlü Erel Ailesi'nin kıymetli kızlarından biri idi. Ünlü bir moda tasarımcısıydı.
"Farketmez, sen ayarla işte." Diye geçiştirdi Cihangir, babaannesini.
Lalin hanım buna memnun olarak aklında olan plan için mükemmel bir fırsat diye düşündü. Dora'yı ve ailesini seviyordu, bu iki aile iyi anlaşırlar aralarından su sızmazdı. Dora ve Cihangir'i birbirlerine yakıştırıyordu ki zaten Dora'nın Cihangir'e olan ilgisini bilmeyen yoktu. Lalin hanım ikisi evlensin, torunları olsun istiyordu.
Cihangir ise ciddi ilişkilerin adamı değildi. Kafa dağıtmak için takıldığı kadınlarla hayatı gayet yolunda gidiyordu ona göre. Dora'ya karşı bir ilgisi yoktu ama Dora'nın ona olan ilgisinin farkındaydı. Sadece umursamıyordu.
Sohbet muhabbet içinde biten yemeğin ardından herkes odalarına dağılmıştı. Cihangir ise kısa bir duşun ardından üstünü giyinip dışarı çıkmak üzere hazırlandı. Aynasının karşısına geçip saçlarını düzeltirken garip bir şey oldu. Sanki bir an için gözlerinin renginin içine karışan kan kırmızısı görmüş gibi oldu. Kırmızı boyalı bir fırçanın su dolu bir tasa sokulması ve rengin zerafetli şekilde suya karışması gibi... Gözlerini kırpıştırıp bir daha baktı gözlerine. Eski aynı zümrüt yeşili gözlerini görünce umursamadı ve yanlış gördüm diye düşündü. Saçlarıyla uğraşmayı bırakıp masasındaki sert kokulu erkek parfümünden birkaç fıs sıkıp geri masaya bıraktı. Araba anahtarını da aldıktan sonra odadan çıktı.
En sonunda arabasına varınca koltuğa kurulup anahtarı deliğe soktu ve çevirdi. Hızla çalışan araba ile kafa dağıtmak üzere gece klubüne doğru sürdü.
Gece klubünün önüne vardığında hızla arabadan inen Cihangir arabayı valeye teslim edip klupten içeri girdi. İçeri girmesi ile kadınların ilgisini üzerine çekmesi bir olsa da, şuan bunu umursayacak hali yoktu. Canı sadece sert bir viski istiyordu.
VİP bölüme geçerek kendini siyah deri koltuğa bıraktı. Viskisini getiren son derece mini elbiseli olan garsona bakıp hafifçe sırıttı. Garson kız Cihangir'i etkilemek üzere yaptığı hareketlerle viskiyi masaya bıraktı.
"Başka bir isteğiniz?" İnce cilveli sesiyle sorduğu bu soruya Cihangir rahatlıkla cevap verdi.
"Sen." Garson kız ise önce şaşırsa da aldığı cevaptan memnun şekilde Cihangir'in kucağına yerleşti. Elleri Cihangir'in siyah gömleğinin düğmelerinde gezerken Cihangir viskisinden bir yudum alarak bardağı geri bıraktı ve kucağındaki kadının bacaklarına sürttü elini.
Bu ufak hareketten bile etkilenen kız dudaklarını Cihangir'in çenesine değdirdi. Sulu bir öpücük kondurup dudaklarına yöneldi. Dudakları tam buluşacak iken garson kız bir anda canı yanmış şekilde bağırarak geri çekildi. Cihangir anlayamaz ve öfkeli gözlerle kıza bakarken kızın dudaklarının parça parça olmaya başladığını görmesiyle dehşete kapıldı. Durduk yere kimin dudağı parçalanır ve kanardı ki?
Kız korkmuş ve canı yanmış şekilde eliyle dudağını kapatıp Cihangir'den uzaklaştı. Cihangir ise şok olmuş biçimde olanları anlamaya çalışıyordu.
Fakat bilmediği şeyler vardı, yarın tüm dünya ve Cihangir için bir dönüm noktası yaşanacaktı. Saklanan ve tarihe gömülen bu gizem, asırlar sonra tüm dünyayı dehşete düşürecekti...
Diğer bölüm daha uzun olacak çünkü hikaye tam yılbaşı gecesi başlıyor, asırlar öncesindeki efsanevi kahramanlar için yeniden doğuş anı...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
+18 QUARLINE - MASKELİ BALO
FantasyKoskoca evren içinde yalnız değildik, asırlar önce toprağa gömülen efsanevi ırk küllerinden doğarsa ne olur? Peki ya Quarline'ın sahip olduğu bir sarayda maskeli balo esnasında yeniden doğuş gerçekleşirse? Tüm hakları saklıdır.